cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Ik heb de digitale CB test 2 dagen voor m'n NOD gedaan en toen was deze positief!!!

Bytheway: IK HEB EEN BAAN!!!!!!!!

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Gefeliciteerd Essie!!!!! Zie je wel dat alles goed komt!!!!

Wanneer mag je gaan beginnen?!

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Bedankt lieverd! Ik ga volgende gelijk aan de slag! :D

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Essie :D dat moet goed voelen!!! :D

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Dat voelt zooo onwijs goed. Een baan en zwanger! Hopen dat het geluk mag blijven en dat alles goed mag blijven gaan!!!
    Bedankt voor je felicitatie lieverd!

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik moet weer werken. Ik denk aan jullie allemaal! En ik spreek mn buik nog even toe ;) xxx

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Succes met werken! Ik blijf voor je duimen hoop dat je ongi weg blijft!

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @essie: thnx voor de info girl! Enn...GEFELICITEERD!!!!!!!! Cool!!!!!!!!!! Ben superblij voor je!!!

@Thee: oehh jij ziet dus ook iets...wow....ik wil weeeerrr testen hahahaha.

@Noosa: bedankt voor t kijken meis! Ben benieuwd of ie donkerder wordt ;)
    Ik blijf voor je duimen dat je ongi weg blijft ;)

-x-

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ cherry: ik zie het streepje ook !! heeeel voorzichtig gefeliciteerd meid! ik hoop op een plakbeebje !!

@ noosa: oh ik hoop het ook zo voor jou meid !! zou super zijn als jij en cherry ook zwanger zijn :D zo cool

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: waaaaaaaaauwwww !! gefeliciteerd meid !!! met je nieuwe baan, heeeeerlijk !!

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Dankjewel schat! Ben zoooo blij!!! :D Dit voelt zo goed!

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Essie: Ohh van harte gefeliciteerd meid met je baan, ben echt blij voor je!!!! Wanneer mag je beginnen & in welke branche??

@Cherry: Ik heb net ook ff gekeken, maar zie ook een heel licht vaag streepje!! Ik zou als ik jou was naar de kruidvat rennen na het werk haha.. Ik zou niet meer tot zaterdag kunnen wachten als het mijn geval was!! Ik durf nog niet te testen, ik denk dat ik deze ronde ongi ga worden. Heb veel gerommel in mijn buik, vind het lastig de sympthomen kan ook net zo goed op een zwangerschap uitlopen maar ja ik probeer me niet gek te maken haha ik zie het zaterdag wel ;)..

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Dankjewel lieverd!! Hoop nu vooral dat alles goed mag blijven gaan en dat we volop kunnen genieten!
    Ik ga volgende week beginnen, dus dan zal ik ook een heeeeel stuk minder hier zijn. :( Helaas. Maar op m'n nieuwe werk ga ik niet gelijk internetten. ;)
    Ik ga bij een kwekerij werken. Tuinbouw.

@ CherryBelly: TESTENTESTENTESTEN!!!! :p

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Essie: Dat zou ik ook maar niet doen als ik jou was haha... Bij mij op het werk zit ik ook nooit op internet, daar kijken ze alles na welke websites zijn gebruikt etc..
    Daarom vind ik het wel fijn af en toe via mijn mobiel te kijken, maar reageren via mobiel vind ik niet zo fijn..
    Maar wens je in ieder geval heel veel s6 op je nieuwe werkplek :D

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Daarom ga ik dat ook gewoon niet doen. Ik heb gewoon m'n iPhone waar ik mee op internet kan. Ook erg makkelijk. :) Dus dat wordt checken en meelezen via m'n telefoon, maar onder werktijd zal ik dus niet reageren.

16. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Jaa ladies... ik zal proberen vanaf nu zo min mogelijk te drinken en vanavond misschien nog een test doen.
    En anders morgen weer. hahaha
    Lief dat jullie zo meeleven.
    Ben best nerveus...wat als dit streepje een vals streepje was?
    pfff....

17. Delta

Delta Niet meer actief

nou ik ging net even met 2 vingers mn baarmoedermond checken hahaa.. en ik drukte met 2 vingers erop (jaa heb mn handen ervoor wel gewassen! om infectie te voorkomen) en toen zag ik jawel, een lange sliert doorzichtig spul ! dit heb ik nooit in mn onderbroek.. ben ik nu vruchtbaar? ik ga vanavond nog maar eens klussen dan ! en dan check ik morgen middag of ik weer van de slijm heb.. :D

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Heb je er gezellig draden mee getrokken? Lekkere lange draden? ;):p Als je er lange draden mee kan trekken is het vruchtbaar slijm inderdaad.

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    evaaheb je geprobeerd er draden van te trekken? Klus ze vanavond!!

Op aanraden van mijn HA heb ik net een zwangerschapstestje gedaan, deze was omo wit! En dat is goed nieuws, dat betekend dat alle hcg nu uit mijn lijf is en de miskraam nu echt klaar is. Is erg fijn om te weten aangezien mijn buik nog steeds rommelt. Nu weet ik in iedergeval zeker dat dat niet meer van de zwangerschap/miskraam komt.
    Was wel even confronterend weer, een zwangerschapstest doen en dan zien dat ie vet negatief is. Maar goed, that's life....
    Om er zelf maar een dooddoener in te gooien: ik weet nu in iedergeval wel dat ik zwanger kan worden. Dus op naar de volgende ronde!
    Op naar m'n ei

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie en theeleutje: jaaa ik had niet veel te pakken gekregen, maar toch wel wat ! t was glibberig en leek op rauw eiwit !! en kreeg er indd een lange dikke sliert van als ik het tussen 2 vingers deed en die uit mekaar haalde !!

@ theeleutje: dat is dan toch weer een beetje posi nieuws, wel gek als je een omowitte test ziet ... echt zo raar, ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn van een echte plakbeeb meis !
    ik wil je nog even een dikke knuffel geven

Deel Deze Pagina