@ Theeleutje: Dat lijkt me zeker moeilijk om dan ineens een witte test te zien. Maar je kan er nu wel weer tegen aan. Op naar je ei. Een hele dikke knuffel voor jou lieverd!
Ehmmm okeee..... Ik las het berichtje van evaa over draden trekken en zat te denken aan mijn eigen cyclus. Ik heb van de gyn begrepen dat ik de dag dat de miskraam begon mag tellen als cyclus dag 1. Vandaag zit ik dan op CD 8 Bij mijn voorgaande cyclussen had ik mijn eisprong op dag 12. Ik heb altijd notities bijgehouden, en mijn vruchtbare draden trekkende slijm begon altijd op dag 8, en duurde tot en met dag 13. Gyn had me uitgelegd dat soms je cyclus meteen weer regelmatig op gang is, soms duurt het ook wel even. Het is goed om het bij te houden zei hij. Dan kun je makkelijk een bepaald patroon ontdekken. Maar goed. Vandaag dus dag 8. Precies een week geleden is mijn miskraam begonnen. En precies vandaag is mijn vruchtbaar draden trekkend slijm weer begonnen. Oftewel, met mijn miskraam nog heel vers in mijn hoofd, weer letterlijk en figuurlijk op naar m'n ei. Had niet verwacht dat het ZO snel zou gaan *slik*
@Thee: Ik kan me indenken dat je met een dubbel en raar gevoel zit, vooral omdat je lichaam weer klaar is om weer opnieuw zwanger te worden. Doe wat je zelf denkt dat het goed is meis Hoop dat je gauw opnieuw zwanger word en deze keer gaat (moet) het gewoon goed xxx Knuffel *hug* @Eva: Als je er draden van kunt trekken tussen je 2 vingers dan is het indd je vruchtbaarslijm! Ik zou komende dagen gewoon lekker aan de klus gaan meis have fun
@ theeleutje: dus je bent weer gelijk vruchtbaar nu !! oeh... spannend.. ik snap dat de miskraam nog zooo vers is... ga je ook klussen of? echt zo raar he ! het vrouwelijk lichaam...
dankje bianca !! ik ben ook een beetje misselijk? en weinig eetlust... bah.. heeft dit er misschien ook mee te maken?
@ Theeleutje: Hoe dubbel kan het leven zijn he?! Maar wel fijn dat je weer vruchtbaarslijm hebt. Als jullie ervoor willen gaan moet je dat gewoon doen hoor. Dikke knuffel! @ Evaa: Dat zou best kunnen dat het ermee te maken heeft. Is bij iedereen weer anders. Ik had minder eetlust. @ CherryBelly: Ik DUIM VOOR JE!!!!!
@Eva: Dat zou best kunnen, ik had veel steekjes in mijn onderbuik rond de tijd van mijn eisprong, was indd de dag van te voren ook beetje misselijk. Gewoon lekker klussen komende dagen hihi..
Die stijging kan ook van de innesteling zijn geweest... maar ik wil je ook geen valse hoop geven natuurlijk... De KV 2v5 zijn toch het best, dus spannend hoor.
Ok meiden... jullie hebben even op me moeten wachten. Sorry. Ben na werk meteen naar het kruidvat gerend hahaha. Aywayzz... hier het resultaat... Kan het haast niet geloven dat ik dit zeg...maar Ik ben zwanger!!! Nu weet ik dat er nog van alles mis kan gaan omdat ik nog voor mijn eigen berekende NOD zit...die is namelijk zondag. Tot die tijd ben ik voorzichtig blij. Ik zal elke dag testen...gewoon uit pure nieuwsgierigheid. Mn urine was nu geconcentreerder...wat een verschil met vanochtend. Manlief was ook in tranen en vroeg of het echt zover was. Echt lief We blijven hopen dat alles goed gaat. Als ik zondag nog niet ongi ben, dan ga ik een digitale met indicator doen Die heb ik er alvast bij gekocht hahaha. xoxo
Gefeliciteerd!!! Zei ik het niet!!!??? Geweldig meid! Ik heb trouwens ook telkens 's avonds getest, omdat mijn urine 's morgens te licht was...
@MayD: dank je wel lieve schat!! Ja ik drink echt zooooveel water...ook in de avond. Droge keel en droge neus en heb t warm!!!! Nu maar duimen dat alles goed blijft gaan...!! Ik ga eten ladies. Ben er strakkies weer. xx
Wow cherry!! Gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws!!!! Misschien klopt de berekening van ff wel!WHAAAAAAAAAAAAA!!!!!! BEN Blij voor Jou!
@ CherryBelly: WAUW!! Super gefeliciteerd!!! Wat gaaf!!! Ik kan me ogen niet geloven!!! Super cool!! Ben zoooo blij voor je!!! Ik hoop dat het een hele goeie plakbeeb is!
Ahh lieve meiden! Ben helemaal ontroerd!! Dank jullie wel voor de felicitaties. Voelt nog steeds een beetje dubbel om hier zoiets te plaatsen. Aan de ene kant ben ik superblij, aan de andere kant hebben een aantal dames hier het zo moeilijk Maar ik denk wel aan jullie meiden en hoop dat voor jullie heel gauw alles goed komt. Zal voor iedereen blijven duimen.