@Cher: Hier staan ook paar leuke banners op, misschien heb je er wat aan? Lilypie - Maternity and Pregnancy tickers
Jaa esmee... ik hoop het ook echt Heb meteen een nieuwe banner gemaakt Ik ga even lekker bankhangen met mn mannetje. Spreek jullie misschien later en anders morgen weer ladies!! xoxo
Oh en Bieboe is een bijnaampje die mijn mannetje heeft verzonnen voor onze kleine Nu maar hopen dat Bieboe wil blijven (kan het nog steeds niet geloven )
@ CherryBelly: GENIET ERVAN!!!! Zoo super leuk!! Leuke bijnaam. Fijne avond en tot morgen weer!! Xjes!
Het is je ook zo gegunt Cher .... Lieverds ik ben de weg af, ik ga manlief halen van het werk & erna naar bedje, heb morgen weer vroege dienst zal wel tegenvallen na al mijn avonddiensten waar ik van te voren kon uitslapen!!!! Fijne avond en alvast welterusten xxx tot morgen
Volgens mij ben jij nog de enige die nog moet testen bianca. mijn kaarjes blijven gewoon branden hoor, tot we allemaal een positieve test in handen hebben. Ik hoop zo dat ik mijn eisprong kan spotten deze maand. De h.a. Rade aan deze maand de ovu testen te laten liggen, maar ga ze toch gebruiken. anders weet ik na deze ronde nogniet of ik een eisprong heb ofniet. Slaap lekker meiden. Ben morgen druk dus reageer misschien alleen savonds even. Knuf x
@ cherry: meis, je moet gewoon zwanger blijven !!! ik hoop zoooo op een plakbeeb, voor iedereen trouwens !! en je dacht nog wel een paar weken terug of je misschien wel geen eisprong had ! en kijk nu toch helemaaal geweldig !
@ essie: ik bedacht me net, dat jij erg veel stress had, en toch zwanger bent geworden, dus het heeft niet altijd wat te maken of je stress hebt, dat dat een zwangerschap zou blokkeren..
@ Evaa: Dat klopt. Ik had super veel stress en spanning en toch zwanger. Het kan dus wel. Blijf positief hoor meid. @ Blijevrouw21: Als ik jouw was zou ik ze dan ook gebruiken, want daar wordt je alleen maar wijzer van. Die onzekerheid is zo rot. Succes morgen met de drukte! Lieve schatten, ik ga nu lekker slapen! Fijne avond nog! Ik ben morgen ook drukkies. Fijne dag morgen allemaal! Xjes!
@ essie: ja, daarom ik blijf zeker positief, want we klussen er goed op los ! haha slaap lekker meis ! en alle andere meiden die lekker gaan slapen !!
@Cherry!! GEfeliciteerd meis! Super leuk!! @Essie, met mij gaat het goed.. voel me op zich goed. Was de laatste dagen wel veel en snel moe ondanks de vakantie. Heb soms wat steekjes in mijn onderbuik en mn borsten beginnen ook op te zetten.. maar ja dat kan ook ongi zijn.. dus.. zaterdag zou ik mogen testen maar ik ga pas 18 of 19 augustus testen op zn vroegst .. x
Eva, ik kan denk zondag testen maar ga een weekend weg met vriendin dus weet nog niet of ik ervoor ga testen....vriendin is wel op hoogte. Ligt beetje aan hoe ik me voel en wat mn temp doet etc.
Haha ja.. Denk het wel. Heb geen testen in huis en dat is de afspraak met vl . Plus dat ik er vanuit ga dat het niet raak is. Had 30 juli super veel van dat vruchtbare slim. Hebben toen donderdag en zaterdag geklust.. En de zaadjes bleven veel langer binnen.. Desondanks.. Twijfel ik... We zijn beide best onzeker over of het natuursgewijs lukt.. Het voelt zo werkelijk. Daarom pas testen als ik echt overtijd ben..