Goedemorgen dames! Blijevrouw: geeft niet hoor, er wordt ook zoveel gekletst haha! Brother: toch bijf ik het knap vinden! Hoezo twijfel je over de natuurlijke weg? Ik ben aan het duimen! Eva: Ja ik denk er ook zo over....Vriend niet. Ach ik weet het nog niet! Ik kijk hoelang ik het vol kan houden. Denk ook..als ik nou zondag erg weinig drink, kan ik dus gewoon in de middag ook testen haha. Hier nog steeds hoge temp (0,1 lager maar dat maakt geloof ik niet uit) zit nog ver boven dr rode lijn. Ook geen bruinverlies meer gespot. Maar verder voel ik niks meer...dus ik moet het allemaal nog maar zien! Fijne dag meiden! xx
Morning ladies!! @Noosa: meis je tempkaartje ziet er veelbelovend uit!!! En wat goed dat je ongi nog niet is doorgebroken Ik blaas je een HCG wolkje toe En wat leuk dat je m'n banner ook mooi vind Kersjes passen wel bij mn nickname dacht ik zo hahaha. @MayD: het is allemaal nog zo onwerkelijk. Ik ga er zeker van proberen te genieten @evaa: en en en nog steeds draadjesslijm? Hihihi @brotherbear: dank je voor de felicitatie meid! Voor jou ist ook spannend Vanmorgen met zwanger en kids dipstick getest...is iets donkerder, maar nog steeds niet zo duidelijk als die kv 2v5 van gister. Maar wel duidelijker dat de zw en kids van gister...dus HCG is aan t stijgen. Ik ga vanavond weer testen. Heb toch gemerkt dat mn urine dan meer geconcentreerd is. Mn temp is met 0,1 gestegen, dus dat zit goed Ben weer een beetje misselijk, maar ik zie dit als een goed teken Was wel om 5:00uur al wakker. Half zes zegt mn mannetje: "schat het is pas half 6 hoor. Moet je niet nog even slapen?" Maar ik was klaarwakker hahaha. xoxo
@ Brotherbear: Knap hoor dat je zolang kan wachten met testen. Ik dacht ook met klussen dat daarna alles eruit zou lopen. Maar ik heb na het klussen 15 min. met m'n knieeën opgetrokken gelegen op bed en daarna plassen en toen zag ik er ook weer heeel veel uitlopen, dus ik dacht ook dat dit dan niet raak zou zijn. Maar het zaad blijft dus toch echt nog wel in je zitten. Blijf positief meid! @ Noosa: Beter dat je ongi nog niet is doorgekomen. Ik hoop zo dat het zo mag blijven. Ik duim voor je meid. @ Evaa: Lekker geklust gister? Hoop dat het een lucky shot is. @ CherryBelly: Onwerkelijk he?! Dit heb ik ook nog steeds. Wel gaaf dat de test nu al iets donkerder wordt. Ik heb nu in totaal 13 testen gedaan. Hahaha... erg he?! Echt leuk ook dat we zo dicht op elkaar zitten. Ik duim voor ons beiden dat het plakbeebs mogen zijn. @ Troel: Hoe is het met jou? Lieve meiden, naar jullie allemaal blaas ik hcg toe en vang het goed op. Ik ga zo de contracten tekenen op m'n nieuwe werk!
Cherry: wat geweldig nieuws!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet ervan meid! En inderdaad een leuke banner
Oh en Essie: gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! Was ik denk ik vergeten te posten. Wat een fijne tijd voor jou/jullie! Geniet ervan! wanneer begin je?
@ Lovelybabe: Dankjewel! Ineens hebben we heel veel geluk! We hopen dat het nu zo mag blijven en dat alles goed mag gaan. Ik ga volgende week beginnen. Super spannend!
Ik krijg hier kippenvel van, maar het is zoooo waar! Achteraf heb ik te weinig genoten denk ik. Ik voelde me zo ontzettend goed, dat ik soms gewoon vergat dat ik zwanger was. En ook al was ik pas 8+5, ik was toch wel echt echt echt zwanger! Nu pas voel ik hoe 'leeg' mijn buik is morgen zou ik 10 weken geweest zijn, iets waar ik erg naar uit keek, die dubbele cijfers! En nu kijk ik stiekem al weer uit naar m'n ei..... Dus echt: geniet waar je genieten kunt! Ik weet dat het tegelijk ook een onzekere tijd is. Waarschijnlijk helpt mijn verhaal ook niet mee om die onzekere tijd weg te nemen. Maar onthoud dat nog steeds veel meer zwangerschappen goed gaan dan dat ze fout gaan! Pfff ik voel me weer goed! Heb vannacht voor het eerst weer een nacht kunnen doorslapen! Niet wakker geworden van een rommelende buikpijn! Dat geeft weer moed! Net m'n teamleidster weer gesproken, vanaf vrijdag mag ik weer gaan werken! Halve diensten weliswaar, maar ik kijk er weer naar uit. Als het aan mij had gelegen was ik vandaag al weer begonnen,maar dat vond ze nog niet zo'n goed idee. Dus nog 2 daagjes rust, en dan weer aan de bak!
@ Noosa: jaa als je niet teveel drinkt (wat wat he !) smiddags gewoon testen super spannend !! @ cherry: haha gister avond geklust, ik ga vanmiddag nog even bij mn baarmoedermond checken of ik nog cervixslijm heb en jij bent gewoon zwanger meid ! van harte echt zooo leuk !! @ essie: haha ja goed geklust morgen weer ... haha wil niks missen ! oeh jij contract tekenen !! super veel plezier en succes meid
Dit is echt waar! Ook al gaat het niet fout, het is ook niet leuk als je er zoals ik niet van kunt genieten omdat je gevoelens niet meewerken. Gelukkig heb ik de eerste 2 volle maanden wel kunnen genieten. Wel fijn dat je leidinggevende je nog extra dagen thuis laat blijven. Fijn om te weten dat er nog wel menselijkheid op de werkvloer bestaat. Neem de rust en pak het daarna rustig weer op.
@ Theeleutje: Wat lief dat je teamleidster zo met je mee leeft en dat ze je nog even thuis laat! Goed hoor. Neem ook lekker nog even je rust. En vandaag schijnt de zon! Ook weer lekker. @ Evaa: Goed zo. Lekker veel klussen dan kan je je ei ook niet missen. Ik ben net bij m'n nieuwe werkgever geweest. Echt zo leuk. Contract is getekend! Volgende week beginnen.
@ MayD: Thanks lieverd! Ik ben er zelf ook zoo blij om, maar kan het nauwelijks bevatten. Is dit een droom?!
@ Evaa: Zoveel nare dingen meegemaakt met die stomme crisis. Heb echt rottijden gehad. Niet normaal. Ik hoop nu dat het geluk voor altijd aan mijn zij mag zijn en dat ik kan genieten van alles. Bedankt voor je lieve woorden! @ Theeleutje: Bedankt voor je lieve woorden. Je bent een schat. Ik blijf aan jou denken en vindt jou zo'n kanjer! Respect voor jou meid!
@ essie: ja meid, dat hoop ik ook ! lekker genieten nu !! nou ik heb een klein beetje vruchtbaar slijm? niet zo heel veel... heb ook gehoord dat als je maar een beetje vruchtbaar slijm hebt minder kans hebt op zwangerschap? heb overigens alleen gister en vandaag gecheckt
@ Evaa: Ik zal proberen te genieten. Vind het heel moeilijk, omdat ik weet hoe moeilijk sommige het hier hebben. Precies hetzelfde wat CherryBelly ook heeft. We leven ook heel erg met jullie mee. Ik weet niet of dat zo is met weinig vruchtbaar slijm. Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb dat in iedergeval nog nooit gehoord. Waar heb jij dat gehoord? Of gelezen?
@ essie: tuurlijk leef je met ons allemaal mee, maar je moet aan jezelf denken ! het betekent niet dat je minder zal gaan genieten omdat het bij ons van hier misschien niet snel genoeg lukt ! dat zou niet eerlijk zijn meis, je hebt het verdiend! uhm nou ik kwam dit tegen: Verstoorde wisselwerking zaadcellen en cervixslijm Soms kunnen zaadcellen niet door het cervixslijm bewegen, waardoor ze de eicel niet bereiken. Het cervixslijm is het slijmvlies rond de baarmoederhals. Dit probleem kan worden veroorzaakt door: a. Vijandig baarmoederhalsslijm (cervical hostility): Het cervixslijm is niet of slecht doordringbaar, bijvoorbeeld door de volgende problemen: De samenstelling van het slijm is niet goed. Er is te weinig cervixslijm. De zuurgraad (pH) van het cervixslijm is te laag. maar ja, ik heb wel wat slijm gehad gister, misschien was het de dag daarvoor meer, maar dat heb ik niet gecheckt, ik heb namelijk nooit slijm in mn onderbroek. wel had ik vannochtend echt een grootte vochtige plek in mn onderbroek, kon m bijna uitwringen haha.. en t was volgens mij niet allemaal sperma ! t rook niet vies ofzo.. haha
Cherry!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd lieverd!!!!!!!!!!!!!!!! Ik weet niet wat ik lees!!!!!!! Er is zo veel bij te lezen maar dit sprong er tussen uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh my god Word er helemaal emo van!!!!!!! BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!! Dikke zoen!!