cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Met mij gaat t goed!!!! Druk druk!! Ik kom morgen weer kletsen!!!!

xx

2. Delta

Delta Niet meer actief

hey troel ! hoe is het met jou? je ongi nog doorgezet?!

3. Delta

Delta Niet meer actief

hm net toch weer slijm kunnen pakken.. merk wel dat mn baarmoedermond steeds hoger ligt.. alleen nog niet super zacht ofzo..

4. Troel

Troel Niet meer actief

Ja gaat goed!! Ben al weer van mn ongie af! ;);) Jeetje kom even niet en meteen weer een zwangere!! Ben zo blij voor Cherry!!!!!! Woehoe!
    Hoe is het met jou?

@Essie! Hoe is het met jou??

Cherry waaar ben je??????? :D:D;);):):)

Meiden ben weg! Tot vanavond of morgen weer!

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Ik heb dat nog nooit gelezen over het slijm enzo. Laat je niet gek maken hoor! Gewoon er voor blijven gaan.
    Ik heb toen na het klussen nog 15 min. met opgetrokken knieeƫn in bed gelegen. Erg charmant. :p

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Hier gaat het goed hoor. Vanochtend m'n nieuwe contract getekend. :D Dus ik ben helemaal in m'n hum. ;)
    Lekker dat je alweer van je ongi af bent! :) Op naar je ei en knallen! :p
    Fijne dag vandaag!

7. Delta

Delta Niet meer actief

haha ja dat doe ik ook altijd !!! en met kussen onder billen en ook nog hoogtepunt krijgen na klaarkomen van mijn vriend.. haha meer kun je niet doen toch?!

@ troel: kijk aan ! lekker van je ongi af !!
    met mij gaat goed :) op stress en zenuwen wat na haha :p

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ey lieverds,

Ik reageer strakjes ga zo weer werken...
    Ik denk ff snel spiejen via mijn foon..
    Ik heb de hele ochtend al een rommelende maag, af en toe winderig, hoef niet naar de wc ofzo. Weet iemand wat het is, of zal mijn ongi eraan komen? Ben nog steeds moe en rugpijn. Mijn man zei doe een test, maar wil wachten tot zaterdag..
    Vind het lastig...

Xx tot straks

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Ik had ook een rommelende buik en af en toe winderigheid. Hihi... ;)
    Het zou dus zomaar kunnen.
    Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Je hebt wel zekerheid als je nu een testje doet. En anders moet je nog even in de zenuwen blijven zitten. Je eigen keus meid.
    Succes met werken.

@ Evaa: Ja, precies. Hahaha... Alles voor het goede doel he?! ;)

Zijn strakke kleren erg als je zwanger bent?!?!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: Luister naar je man... wachten maakt het alleen maar erger

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: kan nog niet superveel kwaad, maar wordt wel snel oncomfortabel... Je voelt zelf wel wat uiteindelijk te strak is.

12. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: haha indd, luister naar je man en ga testen :D

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Bianca: luister naar je man! (en naar ons haha) niet testen geeft je alleen maar onzekerheid!

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Thanks voor je reactie! :) Had net een spijkerbroek aan en die zat best strak tegen me buik, dus vroeg me af of dit erg was. Heb nu maar weer lekker lui me trainingbroek aan. :p

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh lieve meiden zijn jullie! Ik probeer zoveel mogelijk HCG te pakken (en wat over te laten voor de rest natuurlijk ;) )

Jaaa Bianca :D Testen... :p Ik hou van testjes (helemaal MET streepjes!)

Troel: fijn dat je ongi voorbij is, ik zeg: klusser de klus!

Theeleut: fijn dat je zoveel begrip krijgt van je teamleidster!

MayD: hoe is het met jou verder? Kan je nog een klein beetje genieten van je zwangerschap?

Essie: wat fijn dat je contract getekend is! Nu gaat het echt allemaal super he..ik zeg: GENIET!

Met mij verder prima, elke keer als ik naar de wc ga (en dat is vaaaaaaaak vandaag) ben ik even aan het duimen. Tot nu toe nog niks aan de hand, wat zowiezo betekend dat mijn lf langer is :D Nou dat is iig al goed nieuws. Lf "hoort" volgens mij tussen de 10 en 14 te zitten?

Hoe zit dat eigenlijk? Vorige keer had ik een LF van 9 dagen. Zou mijn NOD dan nu ook op dag 9 zijn of moet ik gewoon van 14 uitgaan?

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ik moet inderdaad gaan genieten, maar het het toch nog steeds moeilijk. Kan er gewoon niks aan doen.
    Wat super spannend bij jou zeg. Echt super dat je ongi nog niet is doorgekomen. Ik hoop zo dat het zo blijft.
    Ik duim voor je meid!

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Oehh dames wat kletsen jullie veel!!! hahaha.

Ik zal proberen op iedereen te reageren, maar neem me niet kwalijk als ik iemand vergeet.

@TRoel: dank je wel schattebout!!!! Echt lief van je dat je zo blij voor me bent. Kan het zelf nog niet geloven, denk ook omdat je nog niets aan me kan zien (behalve dat ik kotsmisselijk ben hahaha) en ik heb natuurlijk nog geen echo's enzo. Dat komt later pas. Misschien dat het dan echt helemaal tot me doordringt ;)

@Bianca: ik zou eigenlijk ook wachten tot zaterdag meis. Maar ben erg blij dat ik nu al heb getest! Nu weet ik waar ik aantoe ben en kan ik rekening houden (zit nog steeds in een verbouwing hahaha).

@Essie: dat van die strakke kleding vroeg ik mezelf ook al af. Ik vind mijn spijkerbroek nu al niet lekker zitten en zelf mn onderbroeken hebben een brede band...die zitten ook niet lekker(heb dat al een paar dagen ;) ). Dus denk dat ik een lading oma-onderbroeken ga inslaan hahaha. Van die grote, hoge dingen.

@Noosa: meis het is voor jou ook echt super spannend!!! Ik zou van je gemiddelde LF uitgaan. Rond de 9 dagen dus. Waarom doe je niet ook een testje? Voor mijn posi test van gisteren heb ik ook al 3 of 4 dagen "last" gehad van vaak naar de WC moeten om te plassen.

Als we zondag een knaltest hebben en maandag een goede digitale test, dan gaan we de verloskundige bellen. Eerst de huisarts denk ik..om het een en ander medische dingetjes door te spreken. Ze wilde ons graag terugzien als het raak was :D
    Vind het nu wel spannend.

Ik voel wel van alles...alleen heb ik meer steekjes en krampjes aan de linkerkant dan aan de rechterkant. Is dit vreemd?
    Maak me daar een beetje zorgen om.

Heb wel steedes meer last van gevoelige borsten.

-x-

18. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Evaa: ik had ook nooit vruchtbaar slijm in mn onderbroek. En wel rekbaar slijm maar nooit in grote hoeveelheden. En toch is het bij ons gelukt.
    Ronde de vruchtbare dagen ruikt het wat "zoeter" (weet niet precies hoe ik het moet omschrijven hahaha).
    Spannenddd!! Hoop zo dat het raak is voor jullie!

-x-

19. Delta

Delta Niet meer actief

@ cherry: dankjewel meis ! ik moet nog even afwachten :D haha
    jij genietse !!!

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Ik heb nu snel m'n trainingsbroek aan gedaan. :p Lekker relaxed en ben nu toch thuis. ;)
    Ik dacht dat strakke kleding misschien niet goed is, omdat het dan ook strak tegen je buik aan zit. Had het idee dat je kindje dan niet kan groeien....
    Maar ik ga niet van die hoge oma onderbroeken kopen. Houd het gewoon bij m'n reetveters. ;) Hopelijk 9 maanden niet ongesteld. Wat een heerlijk idee zeg.

Deel Deze Pagina