hallo allemaal, dacht ga hier ook maar even weer schrijven, hou jullie wel in de gaten hoor maar wegens tijdgebrek als m'n cyclus een beetje normaal is (ben nog niet ongie geweest naar het stopen van de pil) dan is het vandaag dag 28 dus dan zou het kunnen beginnen, maar nog geen teken..... heb vanmorgen toch ook maar een testje gedaan maar die was negatief. heb nog wel steeds wat klachten, maar ja had ook een blaasontsteking, dus wat hoord bij wat? eigenlijk zou ik wel blij zijn als ik ongesteld word dan kan ik ook m'n cyclus uitrekenen, maar goed we wachten af..... fijne dag allemaal...
jha cker leuk is dan mn 2e ronde.. 3e cyclus zou wel heel tof vinden hoor zo snel maar als het niet zo is dan kan ik daar ook mee leven hoop in ieder geval dat het geen jaren gaat duren
Hoi ristoskatje, wat een gezelligheid! Heb je wel gewoon je onttrekkingsbloeding gehad na t stoppen? Neem aan van wel.. En daarna geen eisprong? Spannend he, het afwachten wat je lichaam nu allemaal gaat doen....
Leuk die drukte in dit topic Troel & Twinny dat wordt echt spannend voor jullie! Ik ben aan het duimen! Cherry: veel plezier dan vanavond! Heb je er nog een ovutestje gedaan vandaag? Ristoskatje: hopen dan dat snel je eerste ongie komt, dan weet je inderdaad waar je aan toe bent. Ik was ook echt opgelucht toen die van mij kwam haha Ik heb net weer een testje gedaan, weer een miniscuul streepje, bijna niet zichtbaar en m'n temperatuur was normaal vanmorgen. Dus still waiting..... Val wel in herhalen zo met m'n posts, hoop dat ik snel wat anders te vertellen heb haha!
Hey Ristokatje, ik ken het gevoel! Ik ben er vanuit gegaan dat mijn cyclus 28 dagen gaat duren, maar dat is nog maar even afwachten. Jij bent toch wel eerst ongesteld geworden na het stoppen met de pil? Die heb ik net achter de rug dus het duurt nog wel even voordat ik in spanning ga zitten wachten op mij ongi. Succes!!!!
Ja erg he?? Hahahha! Pfff... K ga vrijdag testen! Ik heb het besloten! Vandaag en morgen lekker werken... Afleiding!!
Ik ben heel benieuwd, ga super hard voor je duimen! En inderdaad, werken is afleiding, maar vind het knap dat je nog 2 dagen kan wachten!
Wel met moeite hoor.... Ik dacht namelijk 4 dagen terug; aaach ik word t wel maandag.. Voel namelijk al sinds een paar dagen 'iets'... Maar dus nog steeds niets.... Dus echt blij dat ik weer lekker ga werken, is t zo vrijdag...!
Ik zou ook nooit nog 2 dagen kunnen wachten, meer omdat ik dan bang ben dat ik voor niks 2 dagen in spanning zit...mijn duimen draaien ook voor jou! Vrijdag ben ik vrij dus kan ik dit topic goed in de gaten houden
Waahhhhh wat gaan jullie snel dames!!!! @Ristoskatje:ik ging eerst ook uit van een cyclus van 28 dagen, maar heb uiteindelijk moeten wachten op 34 dagen hoop dat alles snel op orde is voor jou! @Leeuw: jaa heb wel een ovutestje gedaan, maar dan met ochtendurine. Niet de beste tijd voor ovutesten. Streep was wel even donker als de foto van gister. Hoop vanavond dus een knal test te hebben @ all: jeetje ik vind t echt een superleuke topic!!! Had nooit gedacht dat t zo gezellie zou worden bij t openen hahaha Zit nu op mn werk en kan dus helaas niet zo gauw antwoorden. Vanavond een aantal afspraken, waaronder een hele belangrijke afspraak met mn man hihihi -x- CherryBelly
Hallo meiden, Als jullie het goed vinden kom ik gezellig mee kletsen hier! Gisteren avond is de nuvaring eruit gegaan (zou eigenlijk donderdag moeten, maar hadden we verplaatst naar woensdag omdat ik donderdag een avonddienst heb. En vriendlief vond gisterenavond ineens dat het tijd werd om die ring te lozen, want tjah.... Wat maakt die ene dag nou uit?! laten we maar zeggen dat vriendlief ook wel errug graag wil dat ik zwanger word haha) Nu dus wachten op de ontrekkingsbloeding, en dan mag het hele feest beginnen! Spannend hoor! Edit:typfoutje verwijderd
Jij ook al een afspraak met je man? ik ook met die van mij vanavond . Hij mailde net vanuit zijn werk hihihi. Misschien hangt het wel in de lucht @Theeleutje, spannend!!!! Ik heb net de ontrekkingsbloeding achter de rug en ben benieuwd hoe mijn cyclus zal verlopen. Succes in ieder geval! Liefs!