cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Ik herken heel veel.. maa rhier dus negatief ;).. dan zie je maar hoe verschillend het kan zijn..

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Brotherbear: Je mag wel piepen, want het is toch een teleurstelling. En die mag je echt wel hebben hoor.

@ Bianca88: Je zit jezelf helemaal gek te maken. Doe gewoon een test en dan weet je waar je aan toe bent. ;) Ik zou liever duidelijkheid willen hoor.

@ CherryBelly: Op websites lees ik dat deze week de innestelling zou zijn en dat we deze week dus nog bloed kunnen verliezen van de innestelling?!
    Ik dacht dat die allang was geweest!!?!?!!?

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ladies, jullie gaan zoooo snel. Was mn lange bericht met kwalen nog aan t uittikken en jullie zaten alweer 2 paginazks verder hahaha.
    Op mn telefoon gaat t nie zo makkelijk :(

@brotherbear: jeetje balen meis! :( maar dan weet je nu waar je aan toe bent. Als je over een week nog geen bloed ziet, weer testen.

@Essie: hmm...dat dacht ik dus ook (over die innesteling)

@bianca: in de avond is mijn urine ook veel meer geconcentreerd. Dus hup...testen meis! ;)

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Cher: Ja ik wil wel testen, maar mijn man is werken en wil het met hem samen doen. Vind ik wel leuker als het positief mocht zijn snapje..

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Cher: Ben benieuwd naar een fotootje van je test :D

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O brother :( wat balen!!! Kus voor Jou!

Ik ga morgenavond of vrijdagochtend testen denk...ben nl bang dat ik gewoon ongesteld wordt. Durf eigenlijk niet meer...wil eerst mn temp afwachten morgen.

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Dat is precies wat ik ook denk meis, daarom durf ik nu niet al te testen. Is het dalijk weer een weggegooit testje..

8. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    whaa, gewoon een paar uur niet gekeken en heeeel wat pagina's verder!

brotherbear wat ontzettend k#!%e, maar wie weet was je gewoon te vroeg, leg je jezelf er nu bij neer en krijg je alsnog een positieve test. (you never know!)

Bianca, wat spannend! Morgen vroeg ben ik nog thuis, dus zal het allemaal even goed in de gaten houden, mocht je toch gaan testen.

Om heel eerlijk te zijn had ik de week voor ik ongesteld werd ook onwijs veel klachten die echt op zwangerschapskwalen leken, en die ik echt nog nooit eerder gehad had. Ik was er eigenlijk van overtuigd dat er iets in mijn lichaam gebeurde, na de maandag dat ik slijm/bloed verloor dacht ik echt ja het zit goed. 2 dagen later ongesteld:(..

Ik wacht nog even rustig af...

Fijne avond dames xx

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja dat vind ik nou ook het mindere van die sympthomen, het kan je ongi zijn of zwanger zijn.. Was handiger geweest als dit 2 verschillende kenmerken waren haha.. En ben ook bang dat ik toch ongesteld ga worden, maar andere kant als ik ongesteld moet worden heb ik continue hevige krampen en dit is totaal anders dan anders.. aah ben ook een zuurpiet he haha

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Als jullie een restje doen weten jullie waar je aan toe bent!!! Ik blijf met hcg strooien!! ;)

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    2morrow ;) goed???

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Okeej Okeej, jullie winnen..!!

Ik zal morgenvroeg een testje doen ;)..
    1 dag voor mijn NOD dat kan wel.
    Mocht het een heel licht streepje zijn ben ik al blij ! En test ik zaterdag nog een keer.. Maar ja niet te hard van stapel lopen natuurlijk.. Weet immers hoe een omowitte test is :(

Ik vang natuurlijk jullie HCG met liefde op :D!!!

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Goedzo!!! Hihi.. Ben super benieuwd en m'n duimen maken overuren. :p

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Dankjewel meid, nu maar hopen dat het werkt!!!
    xxx

15. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

haha ja.. strooi ook maa rnaar mij!! Ben onder mijn steen vandaan en heerlijk in mn bedje gaan liggen.. had sowieso geen goede dag vandaag. :) dat hebben we allemaal wel eens.. ;)

16. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: zooo spannend meis!!

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Germ meis... Hoop dat je misschien te vroeg getest hebt en alsnog een posi mag krijgen!! rust lekker uit lieverd... xxxx

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Brotherbear: Ik strooi naar iedereen. Ook naar jou. ;)
    Wel opvangen he?!
    Lekker dat je nu al in je bed ligt. Ik ga vanavond ook super vroeg naar bed. Heerlijk.
    Denk dat ik rond 21 uur me bed in ga.

Wat ga ik jullie straks missen zeg als ik volgende week weer aan de slag ben. Ik zal hier dan echt een heeeel stuk minder zijn en misschien op een aantal dagen helemaal niet. :(
    Zal voor mij dus afkicken worden.

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mijn HCG heeft plaats gemaakt voor progesteron, dus strooien van mij gaat niet meer...

**sorry ladies**

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    **Veel succes met afkicken Essie**

Deel Deze Pagina