Eh? Zwangere theemutsen een idee? Hihi Cherry de indicator gaat uit vanaf het moment van de bevruchting, dus idd zoals noosa zegt, die eerste 2 weken die je kado krijgt staan niet op je test. Lief dat je mannetje zo stond te juichen! Hier alles goed, even gauw een boterhammetje naar binnen werken en dan ga ik even lekker naar de kapper! Ben benieuwd of lief me vanavond nog gaat herkennen, der gaat een flink stuk vanaf hihi
Cher: het is maar een indicatie he!! En je zit nu net in week 5...dus -2 weken is net in week 3. Als je HCG nu iets minder is, dan zegt hij dus 1-2 weken. Misschien als je morgen of overmorgen test (HCG verdubbelt om de dag) dan heb je wel de 2-3 weken test! En als je uitgaat van je eigen gedachten over je eisprong dan klopt het wel toch? Probeer je niet teveel zorgen te maken, je streepje is in 2 dagen al donkerder geworden en dat is toch helemaal prima Ontspan ontspan ontspan Kus Theeleut: zullen we dan (zwangere)-theemutsen-club ervan maken? xx
@Thee: oehh spannend!! Hahaha. Je mannetje zal t vast leuk vinden! Dat over die 2 wkn gratis wist ik. Maar ben bang dat er 2-3 had moeten staan omdat ik net over de 4 wkn zit volgens FF.
Lijkt me een strak plan! Ik vond dat zwangere theemutsen gebeuren ook al een beetje dubbel inderdaad.....
@Noosa: hahaha ja ik maak mezelf ook gewoon gek denk ik Zelfs mn zwanger en kids testje was vanmorgen donkerder Dus misschien was mn eigen berekening wel goed De (zwangere)-theemutsen club klinkt goed Of De (zwangere)-kletskoppen
Geen zorgen maken! De een maakt nou eenmaal wat sneller of meer hcg aan als de ander! Ik had bijv al genoeg hcg om met 5 weken 3 dagen mee te doen met MvM. Mijn vriendinnetje destijds. Had pas genoeg hcg met dik 7 weken (over het algemeen mag je met 6 weken starten....)
Hahaha..Cher, klinkt beetje vies vind ik! Haha Moet ook al lachen om onze: gratis eerste 2 weken. Alsof we in een reclame spot zitten voor het kopen van een zwangerschap..
Ik stem voor (zwangere)-theemutsen-club! Of......ben ik dan de oppertheemuts, aangezien mijn nickname hier Theeleutje is? Want dan doen we wel (zwangere)-kletskoppen-club hoor!
Hmm ik denk dat mijn ipad vandaag een off day heeft.... Hij plaatst zomaar punten en komma's en weet ik veel wat nog meer waar ik ze niet wil hebben....
Goedemorgen schatten, @ MayD: Dat is wel een goed idee. Dit topic wordt dan inderdaad gesloten. @ Noosa: Blijft bij jou ook spannend zeg! @ Bianca88: Al een testje gedaan? Enenen? @ CherryBelly: Gaaf he om dat woord zwanger te lezen en hoelang je dan bent! Die tijd in weken geeft aan wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden. Bij mij was het 2 dagen voor NOD ook 1-2 weken en gister weer zo'n test gedaan en nu was het 2-3 weken. Zitten wij nu dus wel in de vijfde week of niet?
Hmm..hopen dat het bij 1 offday blijft! Ik heb zelf een offday qua huishouden denk ik. Ben hele dag vrij, had gepland om veel schoon te maken maar ik heb echt geen zin!
Hahaha oppertheenuts! Klinkt grappig. Hmm tja...anders inderdaad De (zwangere)-kletskoppen-club Klinkt ook goed We zijn allemaal kletskoppen
@ Theeleutje: Leuk dat je je haar weer laat knippen. Ik moet ook eigenlijk weer. Maar ga volgende maand wel. Ga je een nieuw kapsel proberen of niet? Hoe is het met je en hoe voel je je?
OppertheeNuts? Whahahahaha volgens mij ben ik niet de enige met een iPad/laptop met een off day! Of ben ik echt zo gek?!
Mijn haar is nu tot het midden van mijn rug, denk dat ik het laat knippen tot op, of net iets over de schouders. Het is voor mijn werk wel heel handig als ik een klein staartje kan maken. Verder niets nieuws denk ik, heb blonde lokken en daar ben ik wel trots op! Misschien wat high en low lights, maar dat weet ik nog niet zeker... Ik voel me goed! Dank je! Het gewone leven gaat toch weer door en dat is maar goed ook. Morgen mag ik weer gaan werken en daar heb ik ontzettend veel zin in! En jij? Hoe voel jij je? Nog bijwerkingen gehad van je prikken?