Ik had ook een hele poetsdag gepland eigenlijk.... Als ik jou nou een schop onder je kont geef, en jij de mijne, misschien dat het dan wel werkt?
OK..komtie: Theeleutje....1,2,3 *geeft je een schop onder je kont* En nu schoonmaken en pas weer terug komen als je klaar bent!
Dank u dank u! Ik ga alleen eerst ff naar de kapper! Het begint alleen heeeeeel donker te worden, en ik wilde eigenlijk op de fiets gaan.... Misschien dan toch maar de auto pakken... Wil jij je schop nu? Of als ik weer terug ben? Haha
Een schop voor Essie! Ik heb wel een beetje zachtjes geschopt hoor, anders ligt mokka baby zo te shaken in je belly
Doe mijn schop maar nu, en als je dan toch aan het uitdelen bent, sla Essie niet over! Essie....ga is even schoonmaken joh *schop*
@ Theeleutje: Blijf zoveel respect voor je hebben. Petje af hoor. Je hebt lang haar. Ik ook. Maar ik wil het wel lang laten. Bij mij wil ik de puntjes alleen laten knippen. Wel schattig zo'n klein staartje. Van de prikken heb ik temperatuursverhoging gehad en zoveel pijn dat ik amper kon lopen en had een hele zere arm. Ik heb gewoon alle prikken gekregen die de andere ook moesten hebben. Dus ben overal tegen ingeent. Komt nu akeling eng dichtbij die vakantie.
Ladies, ik ga even naar de kapper! Volgens buienradar blijft het droog dus ik ga mooi met de fiets Tot strakkies!
Zo..iig weer iets gedaan.. Nu ga ik maar even Bianca roepen: BIAAANCAAAA!! WAAR BEN JE?!?! WE ZIJN NIEUWSGIERIG!!
Ey lieverds, Zoals ik al zei en dacht is het weer negatief Het is ons niet gegunt jammer genoeg. Ben bang doordat ik pco heb het een lang procses gaat worden, ook waneer ik weer een ei ga krijgen.. Stiekem was ik blij dat ik wist dit maal een ei te krijgen, goed geklust maar ja het heeft niet geholpen.. Nu hoop ik dat mijn ongi deze x wel doorzet, mag wel na cd 137 he? Ben het wachten zat, sorry moest het ff kwijt. Lief dat jullie aan mij dachten meiden Xxx
@ Bianca88: Ahhh lieverd! Wat een flinke domper zeg! Ik kan je helemaal begrijpen. De gedachte dat je je ei hebt gehad is wel fijn, maar het is dan weer super balen dat het niet raak is. Ik hoop dat dan nu inderdaad je ongi wel door gaat zetten zodat je weer een nieuwe ronde in kan. Zou voor jou ook fijn zijn. Een hele dikke knuffel voor jou meid. Hoe moeilijk ook, probeer toch positief te blijven. Houd moed en vooral niet opgeven. Ik blijf voor je duimen dat het snel goed komt!
Lieve lieve lieve bianca, wat een ontzettende domper! Ik hoop dat manlief en jij elkaar hier goed in kunnen steunen, en dat je snel je menstruatie mag krijgen (of de kuur!). Ik ben zelf ook heel erg bang voor PCOS (zit in de familie etc.) en veel symptomen kloppen ook, mijn ha wil me pas na de gyn sturen als deze ronde ook meer dan 40 dagen heeft. EN dan is niets vergeleken bij jou 137 dagen. Ze vertelde me wel dat er tegenwoordig genoeg "hulpmiddellen"waren om met PCOS toch sneller zwanger te worden. mijn kaarsje voor jou blijft gewoon branden tot de dag van je bevalling en die komt zeer snel.. knuf x
zag trouwens de plannen voor een nieuwe naam bij de zwangerworden clubs. moeten eigenlijk een alternatief op kletskoppen verzinnen want die staat er al een aantal keer tussen, zou wel leuk zijn als we een beetje opvielen, of iniedergeval een hippe naam hadden x
Lieve Bianca..wat vind ik dit k#t om te horen zeg Het is jullie zo gegund en ik had het zo gehoopt. Ik snap dat je je rot voelt en dat mag ook helemaal! Blegh wat een rotnieuws zeg Nu maar hopen dat je ongi snel komt, want wat heb jij er lang op moeten wachten! Krijg je anders een kuur? En hoe ziet het er nu verder uit...qua dokter etc. Ik snap het als je er even ngo niet over wil nadenken hoor..doe maar rustig aan! Liefs
Hahahaha sorry Thee...dat moest inderdaad Oppertheemuts zijn Mijn Blackberry werkte niet echt mee. Dus heb mn lappie maar aangedaan
Oh nee Bianca...wat vervelend!! Pff meis...nu maar hopen dat je ongi dan maar snel doorkomt zodat je verder kan. Als je ongi op natuurlijke wijze doorkomt, moet je dan alsnog naar de dokter? *dikke knuffel lieverd* Pfff moet ervan huilen.
@blijevrouw: hmm ja je hebt gelijk. Kletskoppen komt misschien te vaak voor. Ehmm... - De snelle praters (vanwege het feit dat we altijd zo snel gaan) - De Kletsmajoors - De Baby Babbelaars - De Kwebbels