cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baby babbelaars vind ik leuk!!

2. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Bianca: wat onzettend rot nieuws... hopen dat je snel ongi wordt of een hulpmiddel krijgt, want dit is niet te doen. Denk aan je meis!

Ik vind het leuk hoor, een nieuwe naam voor ons clubje! Ik zal ook eens even broeden op iets spectaculairs!

@Thee: hoe gaat het met je meid? Ik vind je echt een stoer wijf hoor; babbelt weer lekker mee. Hoop echt op heel snel positief bericht voor jou!

Ik zag trouwens dat er halfbloedjes geboren gaan worden?
    @Es: jullie krijgen een mokka baby? Ik noem het meestal een caramel baby. Wij krijgen er namelijk ook een (als het ooit raak is). Weet eigenlijk ook niet precies wat dat is, met een mix van Nederlands, Indonesisch, Surinaams en een heel klein beetje Indiaas en Frans... :p

Hier gaat alles z'n gangetje! Geen symptomen, geen kwaaltjes, alles rustig... Heb net even spareribs gemarineerd en die liggen nu (ookal) rustig in de koelkast lekker te worden. Vanavond in de oven bakken, want het is niet echt weer om de bbq aan te maken. Ga aardappelpartjes maken met rozemarijn en zeezout en een aantal groenten grillen. I love cooking! Word er altijd zo lekker rustig van!

Hoe is het verder meiden? Voelen jullie zwangeren al iets?

Liefs!!!

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lovelybabe: Ja, wij krijgen een halfbloedje. Ik ben Srilankaans en mijn man Nederlands. Dus het wordt een mokka-baby. :p
    Ik merk nog weinig van de zwangerschap. Af en toe zeurende pijn, erg moe en droge keel. Meer niet.

Mag ik een pizza Margherita eten/ bestellen tijdens de zwangerschap?

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk het wel Essie, ik zou eigenlijk niet weten waarom niet?

Lovely: klinkt heerlijk!! Waar zit jij nu in je cyclus dan?

Nou ik heb weer echt last van mn onderrug, en soort spierpijn gevoel in mn buik. Moet ook vaak naar de wc voor ontlasting.. Bruinverlies is opgehouden, heeft echt met ons klussen te maken...op internet staan er wel positieve verhalen maar toch durf ik die niet te geloven.
    Sorry meiden voor mijn smerige praat soms hoor :p

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Je bedoelt qua kaas? Volgens mij mag je alleen geen zachte kaasjes met rauwe melk. Daar staat op de verpakking au lait cru op. Deze kaas bevat het listeria bacterie. Op de pizza zit vaak fabriekskaas met gepasteuriseerde melk (bacterien gedood).

Ik heb ergens gelezen dat als kaas warm gemaakt is (85 graden?) dat je ze allemaal mag eten. Dus ook een pizza met mozarella of gorgonzola.

Ik ben geen deskundige, maar volgens mij kan een pizza magherita geen kwaad.

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Oh lovelybabe... dat gepraat over eten...oehh...krijg honger.
    Bieboe wordt een goede eter denk ik.
    Heb veeeeel sneller trek nu hahaha.
    Maar ik let wel op en eet normale porties. Wil niet 20 kilo aankomen...al kan je dat natuurlijk niet helemaal voorkomen. Maar wil in ieder geval niet meer aankomen dan nodig zeg maar ;)

@Essie: hmm weet eigenlijk niet wat voor soort kazen daarop zitten, want sommige kazen mogen denk ik niet.
    Misschien navragen bij je vk?

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Noosa: De Baby Babbelaars vond ik zelf ook de leukste :D

En meis wat maak jij het spannend!!!!! Ben zo benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

8. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Volgende week ei als het goed is. Ik ben pas 30/8 aan de beurt als het gaat om NOD.

Maar bij jou klinkt veelbelovend!!!! En ach smerige praat; heb hier vanalles voorbij 'zien' komen: slijmproppen, draden trekken, etc... maakt niet uit :p

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes, ik ga even boodschappen doen. Vanavond zelf pizza maken en ook even wat lekkers bakken denk ik. Dan is mn huisje schoon en ruikt het ook nog lekker :D x

11. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Als ik stress heb, vind je me in de keuken. Heerlijk rustig word ik daarvan. Vind het heerlijk om te koken en te bakken. Hoop alleen niet dat ik dat ook ga doen als ik zwanger ben ;), pas ik niet meer door de deur!

Sneller trek hoort erbij toch? Bieboe is zichzelf aan het ontwikkelen en daar moet hij/zij brandstof voor hebben. Heb heel sterk het idee dat Biedoe een jongen is, vraag me niet waarom :).
    Ik begrijp dat je niet zoveel aan wilt komen, zou ik ook niet willen, maar heb ergens gelez:)en dat je wel 15 kg aan kan komen als je 'normaal' eet. Weet het natuurlijk niet :D.

12. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ooohhhh Bianca wat balen meid! En nu? Wachten tot de ongie door breekt en anders aan de pillen? Jee meid, het zit jullie ook niet mee!

@lovely: ik voel me goed! Thanks! Enne..... Ik ben niet zo stoer hoor! Ssssst niet verder vertellen! Ik ben alleen wel heel erg nuchter, altijd al geweest. Of dat nou zo'n goede eigenschap is weet ik niet, want bij die nuchterheid hoort ook een stukje stronteigenwijs zijn :D
    Het scheelt misschien heel erg dat ik (en we) al veel hebben mee gemaakt (samen) ik voor een gedeelte vakkennis bij me draag en juist door het werk heb ervaren dat de weg naar kind haast nooit zo makkelijk en romantisch is als men vaak lijkt te denken. En daarbij wordt iedereen in onze privé omgeving moeilijk of zelfs niet zwanger. De shock was dan ook groot toen ik na 2 maanden al zwanger bleek te zijn. Je bent natuurlijk wel bewust bezig om zwanger te worden, maar de naïviteit gaat er een beetje af door alle verhalen om je heen. Dus je verwacht min of meer er ook minimaal een jaar over te doen.
    Goed.... Dat het dan na dik 8 weken ook weer fout gaat is dan wel weer een hele harde klap. Ik (we) begonnen er net in te geloven dat de weg naar kindje wel degelijk romantisch en (relatief) makkelijk kan zijn... Maar wel een klap die wij samen kunnen dragen, juist door alles wat we weten door mijn werk, en alle verhalen van onze vrienden.
    Dus nu gaan we weer volle kracht vooruit! Met een lief klein * op onze schouder de toekomst tegemoet. En hopelijk wel weer snel een lief klein korreltje (the second, zoals vriend em nu al noemt :cool:) in mijn buik wonen.

Moet alleen wel m'n imago flink oppoetsen....:D Ik stond bekend als iemand die nooit huilt.... Vriend zegt dat ik meer ballen heb als menig man. En ooooh wat hebben die horromonen me veranderd in een huilebalk zeg! En een watje dat ik ben! Ik heb zelfs staan huilen, en dan echt ontroostbaar brullen omdat ik naar de tandarts moest! Ik! Die een kies heeft laten wegsnijden zonder verdoving! En vriend maar lachen, rolde zowat van de bank af.... Hij neemt me denk ik nooit meer serieus.... :x:D
    Zo stoer ben ik nou....! Hèhè NOT!

13. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Oehh Noosa ik kom bij je eten vandagg :p hahaha

14. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Ach lieverd, ik ken het... en vind het stoer dat je durft toe te geven dat je je af en toe niet zo stoer voelt :). ik sta ook nuchter in het leven, ook tijdens mijn 'kankertijd', maar af en toe dan gebeurt er iets heel kleins (in jouw ogen) en dan sta je heel hard te brullen. Sta je van jezelf te kijken. En vriend vindt jou vast een bikkel! En om je op te beuren... ik heb laatst moeten huilen om een scene in een serie die ik nooit zie... stond toevallig op... as the world turns... als een klein kind zitten snikken... voelde me zo'n pussy daarna ;), laat staan dat ik iets moet laten snijden bij de tandarts!!!!

Vind het nog steeds knap dat je het zo goed kan relativeren en inderdaad met volle klacht vooruit. Hoop dat 'K. The Second' snel bij jullie is. Jullie klinken heel sterk samen; een hele goede basis voor Korrel the second.

Gun het je zooo...duimen draaien hoor!

15. Delta

Delta Niet meer actief

hoe gaat t hier allemaal dames?

ik heb net sollicitatie gehad bij een kinderdagverblijf, en ben dus aangenomen :D voor minimaal 5 uur in de week en max 20 uur in de week.. erg leuk dus :D

a.s maandag meteen beginnen :)

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Haha we zijn gewoon samen 2 huilende pussy's!

Maar weet je, het toverwoord is eigenlijk ook wel relativeren. 1 van mijn beste vriendinnen heeft borstkanker gehad. 1 borst moeten amputeren en ik weet niet hoeveel chemo's gehad.
    En als ik dan zie hoe zij nu weer stralend door het leven gaat (ook niet altijd hoor, ik kan heel goed door haar masker heen prikken) ze maakt weer toekomstplannen, sterker nog: ze heeft een geweldig mooie toekomst om naar uit te kijken!
    En als ik dan inderdaad jouw verhalen hoor en lees, dan denk ik: wie is er nou stoer? Jullie hebben zo veel meer angst gehad als wat ik heb gehad.... Wil niet zeggen dat dat van mij 'niets' is geweest. Want ik heb er echt wel verdriet en pijn van/om
    Maar het is wel heel anders, en totaal niet te vergelijken met jullie verhalen, dat zit nog veel dieper....

Weet je?! We zijn gewoon allemaal stoere pussy's! :D

17. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Jaaaaah!!!! Gefeliciteerd lieve eva!!!! Welke groep ga je krijgen?

18. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    #4518 CherryBelly, 11 aug 2011
    Laatst bewerkt: 11 aug 2011
    @Thee: je bent nog steeds een stoere vrouw!!! En iedereen heeft wel eens haar zwakkere momenten.
    Maar jij en je mannetje staan sterk in jullie schoenen! :D
    Ik hoop ook dat er snel een Korreltje the Second in je buikje mag wonen...voor 9 maanden dan wel.
    *kussie*

@Evaa: wat een goed nieuwsss!!!! Gefeliciteerd!!!

@Lovelybabe: dan zijn wij een beetje hetzelfde. Koken maakt mij ook rustig en ik vind het geweldig om nieuwe dingen te proberen.
    :D

Wie weet heb je wel gelijk en is Bieboe een jongen ;)
    Ik wilde eerst niet weten wat het zou worden, mijn man wel.
    Maar nu ben ik om...ben te nieuwsgierign hahaha.
    Dus ik laat MISSCHIEN op t forum weten maar beloof niets ;)
    Hopelijk als alles goed gaat...weet je over 8 maandjes wat het geworden is en of je gelijk had ;)

19. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ladies...we kunnen ook alvast een nieuw topic openen...maar waar gaan we die openen? Bij de Zwanger Worden clubs?

En wordt het de Baby Babbelaars?

-x-

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Whahaha stoere Pussy's!!! Als het niet een beetje dubbelzinnig klonk...zou dat ons nieuwe clubnaam kunnen worden.
    :D:D:D LOL

Deel Deze Pagina