cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Wat super spannend hoor. Mijn duimen maken overuren. ;)
    Bedankt voor je link trouwens! :) Ik ga het eens lezen.

@ Evaa: Gefeliciteerd met je baan!! Super man. Gaan we samen maandag weer aan de slag. ;):p Zal wel weer wennen zijn voor ons.

@ CherryBelly: De baby babbelaars vind ik ook erg leuk en stoere pussy's ook. :p
    Maar Pussy wordt hier ook gebruikt als scheldwoord. Hihi... ;)

PFFF... ik moet de badkamer nog doen. :( Zo geen zin... daar gaan we weer!!

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Succes Essie... ik ga ook maar eens wat dingetjes doen..opruimen is al gebeurd gelukkig en doen we van t weekend nog eens. Met een verbouwing blijf je maar opruimen hahaha.

-x- en tot later lovely ladies!!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eva gefeliciteerd!! Super fijn dat je ook meteen kan beginnen. Wist niet dat je ook op kdv kon werken.! Tis leuk werk hoor, ik kan het weten Haha xx

4. Troel

Troel Niet meer actief

Haha heb me rot gelachen om jullie!!!

Allereerst Evaa! Gefeliciteerd!!! Jihaa! Leuk leuk leuk!!!!!!!

Aaaah Bianca wat ontzettend balen lief.....! Ik hoop zo dat t allemaal goed komt meis....

Noosa wanneer ga jij ook al weer testen??
    Andere girlsss, hoe is het?? Essie, Thee? MayD, Brotherbear, Blijevrouw, lovelybabe?? En wie vergeet ik?? gizzie maar die heeft vakantie!:p

Ik vind de nieuwe naam...... eeeeeuuhhmmm... Stoere pussy's erg grappig!! Maar die andere ook hoor! Maar indd wel dan zwanger tussen 2 haakjes! We zijn niet allemaal zwanger nog!!! ;);)

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Stoere pussy's! Ik weet alleen niet of dat mag? Kan namelijk nogal dubbelzinnig opgepakt worden..
    Misschien toch maar voor veiligheid en en dan kiezen voor de babybabbelaars?!

Troel! Hoe is het met je? En je ongie?

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Eva: Ohh meid wat super dat je bent aangenomen, gefeliciteerd :D!!!!!!

Ben een beetje down vandaag, alles gaat mis :( laat vanalles uit mijn handen vallen, het alarmsysteem werkt niet hoe het moet, mijn decoder van digitale tv heeft kuren jeetje.. wat gaat er nog komen? Is echt een baaldag vandaag haha..
    Nou zag het vanmorgen ff niet meer zitten, maar ben er al beetje weer bovenop en we gaan gewoon weer positief verder! Ik denk wel dat mijn ongi eraan zit te komen, heb nog steeds dat gerommel in mijn buik en rugpijn namelijk.

@Cherry: Als ik niet ongi ben geworden moet ik die kuur Provera 10mg voor 10 dagen. Als ik uit mijn eigen ongi ben geworden hoef ik niet terug naar mijn h.a. Dus ik kan mijn lichaam nog 1 week de kans geven ;).
    Hoop dat het nu na een half jaar wel een enige regelmaat in mag komen.

Ik vond alle namen wel leuk haha.. De kaakelkippen, Stoere (baby) chicks, the miracles ?

Ik ga hier ff aan de strijk, moet vanavond weer werken :(

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja denk dat (zwanger) dan tussen () indd beter gezet kan worden of een leuke naam verzinnen zonder dit erin??
    Word er dan een nieuw onderwerp gestart, of kun je deze naam veranderen cher?

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ iedereen Bedankt voor alle lieve reacties!

@ Noosa: jaa ik heb een SPW kinderopvang diploma.. haha

Ik ga werken op een groep met kids van 0 tot 20/24 maanden :D

@ essie: jaaa zal super wennen zijn ! maandag is een drukke dag daar, ook wel een lange dag voor mij, maar heb wel weer zin om te werken en met de kindjes bezig te zijn !!
    en voor jou ook weer wennen ;) dan komen we minder vaak op t forum.. maar goed, ik ga max 20 uur werken, dus ben hier ook nog wel genoeg te vinden hoor..
    Trouwens, wat leuk dat jullie een mokka kindje krijgen !!! haha wij ook ooit (haha), mijn vriend is surinaams...

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ Bianca: had je al getest meid? of zie ik het over het hoofd...

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    De Baby Babbelaars it is...

We hebben nog een paar dagen (een paar honderd) posting te gaan hahaha

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: balen meis. Het is je zo gegund!

12. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: sorry, ik had net je berichtje gelezen.. pfff jeetje meid.. dat is gewoon indd een domper :( ik hoop echt dat jullie snel zwanger mogen worden..! dat is jullie zoooo gegund !!!!!
    dikke knuffel

13. Troel

Troel Niet meer actief

Ja babybabbelaars is ook leuk!!!!
    Hee Thee gaat goed! Ongie alweer op zn retour!!! Vlot dit keer wel zeg.... Wat is goed? De aantal dagen dat je ongie bent? Ik ben t meestal ook niet zo lang hoor. Verlies wel echt paar dagen helderbloed maar nooit langer (alles totaal) 4 dagen.. Klopt wel toch? Hoe is het met jou Theeleutje?

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Dan word het de Baby Babbelaars hihihi.
    Klinkt leuk en hoeft niet te betekenen dat iedereen in t topic zwanger is ;)

@mayD: ja inderdaad, we hebben hooguit nog 3 dagen denk ik hahaha...we gaan erg snel de laatste tijd.
    Wie opent de nieuwe club? (Met rode lint en al hahaha)

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik zal hem wel openen ;) Ik ga hem meteen aanmaken! Onder welk topic???

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Algemene clubs?

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: onder "zwanger worden clubs?"

18. Troel

Troel Niet meer actief

Helup! Waar? :( Wil niks missen! :p:p

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik heb hem per ongeluk onder algemene clubs gezet, hoe kan ik het verwijderen????

20. Troel

Troel Niet meer actief

ooh weet ik niet!! Wie wel?

Deel Deze Pagina