cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hellowww gurls..

Welkom Theeleutje! Leuk dat je ook komt mee kletsen op dit forum :D.. Super dat je nuvaring eruit is en jullie ook nu lekker aan de slag kunnen gaan voor een wondertje :D!

@ Troel: Ohh spannend zeg!!! Ik weet hoe het is om te wachten, ik wist ook niet wanneer ik moest testen.. Maar ik had mijn testen nog niet binnen ( had ze via internet besteld ) dus ik kon nog niet testen.. Maar toen ik ze binnen had heb ik meteen getest was toen 1 week overtijd.. Maar helaas waren dit 2 negatieve testen :(..
    Ik hoop dat jij meer geluk mag hebben, en duim ontzettend voor je!!! Werk ze....

Ik ging indd ook uit van een 28e daagse cyclus, helaas is die bij tot dag 46 uitgelopen en werd toen pas ongi..
    Ik vind het dus lastig om nu te bepalen welke cyclus ik deze maand ga krijgen??

Ik moet zeggen dat ik mij nu in deze 2e ronde beter en fitter voel dan in de 1e ronde toen ik net gestopt was met de pil.. Hebben jullie dat ook?
    En mijn kriebels steeds groter worden om zwanger te raken..
    Het zal ook indd wel met het mooie lenteweer te maken hebben, en dat de lammetjes komen..

Hoop stiekem dat het deze maand raak is, zou wel een heel mooi verjaardagskadootje zijn he! Ben namelijk morgen jarig hihi ;)..
    Maar ik ga er niet vanuit, maar zou wel leuk zijn toch?

Leuk die afspraakjes met jullie mannen hihi ;)..
    Ik hoop dat ik die afspraak vanavond ook nog kan nakomen, moet werken tot 23.15 uur en ben meestal kapot na een avonddienst.. Maar morgen haal ik de schade dubbel zoveel weer in ;).. Een dagje rust haha..

Ik ga aan het eten beginnen, zoals ik al zei moet ik zo gaan werken :(.. Ik ben morgenochtend ff op het forum, want smiddags & savonds heb ik bezoek voor mijn bday..

Dikke kus....
    xxxx

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    alvast gefeliciteerd met je verjaardag bianca xxx :D
    ennuh hopen op een mooi cadeautje voor je bday

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Theeleutje: Gezellig meid! Welkom. Spannend hè zo een eerste ronde. Vooral als manlief ook erg graag wil. Die van mij was er soms van overtuigd na het klussen dat hij raak "geschoten" had. Hahahaha. Veel klusplezier :D

@Troel: werkse meis! Tot morgen.

@Lovelybabe: hahaha ja waarschijnlijk hangen de lentekriebels in de lucht.... ;) hahaha. Ik kreeg eerder vandaag ook een ping-berichtje van mijn man hahaha.
    Die mannen toch ;)

-x-

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: jaaa ik voel me ook veel fitter en vrolijker dan de eerste ronde. En sowieso voel ik me beter dan dat ik me ooit heb gevoeld tijdens het slikken van de pil. Ohhhh dat zou inderdaad een super verjaardagskadootjes zijn zeg!!! Ik ga nog harder voor je duimen ;)
    Alvast een fijne dag morgen meid! Geniet ervan!
    Jij weet wel wat je je mannetje moet vragen voor je verjaardag hihihihi :D

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Thabor voor jullie welkom!

@Bianca: fijne verjaardag alvast!

Gisteren dus de ring eruit gehaald, en nu heb ik al een uurtje of 3 een onrustig gevoel in mijn buik. Een gevoel dat ik meen te herkennen van het ongesteld zijn. Maar goed, op aanraden van mijn gyn ben ik al in geen eeuwen meer ongesteld geweest... Dus hoe betrouwbaar is mijn herkeningsgevoel dan?
    En eerlijk gezegd is het ook wel erg snel om dat nu al te voelen, die ring is er nog geen 24 uur uit.....

Ik heb de eerste dagen dat ik foliumzuur gebruikte heel erg last gehad van diaree. Nu gaat het weer ietsje beter, wellicht is dit onrustige gevoel de naweeën Van het foliumzuuravondtuur....

Gebruiken jullie ovulatietesten? En zo ja, vanaf welke ronde? En welk merk?
    Ik heb nu zo iets van: laten we de natuur z'n werk maar doen, maar vriendlief zegt: als je er eerder zwanger door kan worden is dat toch alleen maar goed!?

6. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Theeleutje!
    Ik gebruik de ovulatietesten van Sensitest, we zitten in ronde 2. Ook ik had eerst zoiets van: we kijken wel. Maar nu denk ik: hoe eerder hoe beter haha!

Wat een hoop geklets al vandaag zeg! Gezellig :)

Ik kom vanavond weer eventjes kijken of er nog wat gezegd is!

7. Troel

Troel Niet meer actief

Helloww meiden!

Hahaha ben ik weer!:p Uit mn werk (mn oren suizen nog:D) en toch nog even hier kijken! Gezellige boel!

@ Bianca! Ooeeh happy B-day meid!!!

@ Leeuw en Cherry: Hoe is t met jullie eitje? Goeie testjes?

@ lovelybabe: Jaa het is zo spannend om je lichaam weer te voelen werken! En je wordt er ook heel handtastelijk van... :D:D Hihi..

Allemaal goed geklust?? Haha! Ik duik mn bed in! Jaa om te slapen;):p
    Ennee..... Ik wacht nog steeds.. Nog niets! :( Maar zoals Bianca al zei.. Het kan ook een langere cyclus zijn dit x..

Tot morgen!! :) X

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Grmbl... heel fijn als de ipad je woorden zelf afmaakt, en je heel snel op verzenden klikt.....
    Spelfoutjes eruit gehaald!

Fijne dag allemaal!

9. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bianca Gefeliciteerd!

Hier nog weinig verandering, vanmiddag weer een testje, hopen op een iets donkerder streepje. Tot die tijd klussen we gewoon om de dag...je weet tenslotte maar nooit ;)

Verder fijne dag allemaal, ik ben aan het werk tot vanavond!

10. Troel

Troel Niet meer actief

Leeuw, ik duim voor je voor een donker streepje!!! :) Hihi waar je allemaal wel niet voor kan duimen!!;) Werkse!!

11. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemiddag lieve dames,

Hoe ist met jullie?

allereerst:
    @Bianca:
    Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven in de gloria

Hierperdepiep....hoeraaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Gefeliciteerd meid... hoop dat je een fijne dag hebt!

@Leeuw: ik zie dat er nog geen duidelijk streepje is verschenen...Zal voor je duimen dat dit wel snel het geval is.

@Troel: hoi meis, zolang je nog geen rood ziet is het goed toch? hihihi. Ik ben erggggg benieuwd naar morgen hoor ;)

Update van mij:

YAYYYYYYYYYYYYYY ik heb gister een positieve ovu test gehad. Zag al na 1 minuut een streep verschijnen. Had ik nooit eerder gehad, maar na 5 minuten kon ik echt zien dat de teststreep (mijn streepje dus) donkerder was dan de controlestreep!!!! Wat een super gevoel.
    Dus we hebben weer geklust. Ben erg benieuwd.
    Mn man stond te juichen en springen toen hij de test zag (ik was aan t douchen en hij zou voor mij kijken na 5 minuten hahaha) Maar ik moest het eerst zelf zien om te geloven....en ja hoor.]
    Zie het resultaat op de foto's.

Ik heb 2 verschillende testen gebruikt, gewoon om te kijken welke de duidelijkste resultaten gaf.
    Sensitest (de witte) en Zwanger en kids (de groene).
    Mocht ik weer een volgende ronde in moeten gaan, ga ik toch weer die van Zwanger en Kids gebruiken :D

Mijn temperatuur was ook 0,2 graden hoger dan gisteren. Dus mn eitje gaat vandaag springen denk ik.

Ohhh deze ronde wordt echt heel spannend hihihi.

Maar ik ga er voor mijn eigen veiligheid van uit dat het nog wel effe kan duren voor het raak is. Anders raak ik zo snel teleurgesteld ;)

Dat wordt een spannende DPO-tijd voor mij ;)

Hieronder de zwanger en kids test

-x-CherryBelly

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hier de zwanger en kids test en de sensitest naast elkaar.

Voor de vergelijking heb ik effe een linkje voor mijn test van eergisteren toegevoegd (dus 1 dag vóór mijn knaltest)

13. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    bianca gefeliciteerd met je verjaardag smak smak smak;)
    cherrybelly gefeliciteerd met je ei! haha:D

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Twinny: hahahaha dank je wel ;)

15. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    ja hoor ben wel ongesteld geworden na het stoppen van de pil, maar heb geen idee wanneer m'n eisprong is geweest en of ie al is geweest?
    hier nog steeds geen tekens of klachjes te bekennen, voor een ongesteld heid.
    dus maar weer afwachten.......

even een kort berichtje, ga vanavond even weer bijlezen en reageren, doeiiiiii

16. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    goh wat spannend voor je riskokatje.. zie dat je een pendel heb voor deze maand!

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Heeeeeey Gurlss...

Dankjewel voor jullie lieve felicitaties allemaal :D!!!!
    Vind ik echt leuk en lief van jullie :D!!

Ik denk toch ff snel nog spieken op de site, vanavond krijg ik er helaas de kans niet voor.. Ofja helaas tis maar hoe je het bekijkt ;)..

@ cherry: wat super dat je gisteren een posi-ovu test hebt gehad, ik duim heeeeeel hard dat het ook raak mag zijn voor jullie!!

Misschien dat ik volgende maand ga beginnen met ovu testjes, deze maand ben ik al te laat om ermee te beginnen..
    ff afwachten wanneer mijn ongi komt.. of het zou nog beter zijn als ik ze helemaal niet meer nodig heb ;).. Maar indd ik ga er ook niet vanuit, we zien wel als het zo is..

@ ristokatje/Troel: Spanned, ik ga ook voor jou duimen!!!!!!! Weet je al wanneer je wilt gaan testen??

Ik ga erweer vandoor, ik moet mijn limburgse vlaaien gaan halen ;) mmmmm.. ik ben er morgen weer lieverds...
    En nogmaals bedankt voor de felicitaties!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    lekker lekker vlaaien ^^ heb eergister nog lekker vlaai op:D

19. Troel

Troel Niet meer actief

Jaaa vlaaiii!! Lekkerrr!!!!

Nog even gauw voor ik wegga, ff bij de meiden kijken! :D

Cherry!! Jeeeeh wat een goede test!!! Oooh wat spannend!!!! Ben zooow benieuwd!

Bianca, hele fijne dag/avond!!! Ik ga morgen testen.. Denk ik! ;) Jaawel ik ga t morgen doen. :)

Goh ik voel echt vanalles!! Ik deed amper wat vanmorgen en (letterlijk) het zweet brak me uit! Drijfnat! :( Geen idee wat ik moet voelen en wat t is.. Pff morgen weet ik meer! (we) Hihihih.... Ik ga uit mn werk meteen een test halen.. Morgen middag meer duidelijkheid!!!

Fijne dag meiden! XXX

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Oeehhh lekker vlaai!!!!!!! Ik kom oooook een stukje halen hahaha.

@Troel: jeetje meid wat spannend! Vooral nu je van alles voelt!!! We kunnen denk ik allemaal niet wachten tot morgen hihihi ;) Lijkt wel of ik zelf moet testen...zo spannend :D

@Ristoskatje: spannend hoor meid!! Hopen dat die april pendel uit mag komen! ;)

-x-

Deel Deze Pagina