@Cherry: have fun vanavond! @Troel en Ristokatje: spannend! Duimen draaien! @Bianca: heb je een leuke verjaardag vandaag? Limburgse vlaaien klinken erg goed! Ik werd vanmorgen wakker met een buik alsof ik 3 maanden zwanger was.... Ik gok dat de onttrekkingsbloeding niet lang meer zal uitblijven.... Gek genoeg heb ik er zin in (je kan maar ergens blij mee zijn hihi) dat zie ik namelijk echt als officieel startsein!
Cherry, wat fijn Nu dus echt afwachten... Hier nog weinig te bekennen, wel nog slijm (denk vruchtbaar slijm) dus ik blijf wachten. In principe zou volgens mijn vorige cyclus begin volgende week mijn eisprong plaatsvinden dus ik heb nog hoop Troel, ben je al zenuwachtig? Haha Hoe is het verder met iedereen?
spannend he m'n pendel, zou het erg leuk vinden als het uit komt maar dat zou wel beteken dat het de 1e ronde gelijk raak is, durf het niet te hopen/geloven heb dus woensdag een test gedaan maar was negatief, dus ga eerst maar even afwachten, eerst maar niet testen we zien het wel. misschien is m'n cyclus ook nog niet op orde hoor dus dat het langer duurd, nou ja we wachten het af, hoop natuurlijk het eerste
Spannend Ristoskatje! Troel, hoe is het met jou? Al in de zenuwen?? Ik zal hier vaak kijken vandaag Hier vanmiddag weer een ovutestje, heb wel sinds gister beetje last van m'n darmen, kan dat ook een teken zijn? Vandaag is m'n nichtje (7mnd) hier de hele dag. M'n zus belde vanmorgen aan en mijn vriend zei: hey..daar hebben we de ooievaar Haha, hij is er dus toch ook erg mee bezig
@Leeuw: hahaha wat schattig Was de ooievaar maar zo snel bij ons En ja ik heb ook last van mijn darmen gehad, dus het zou een teken kunnen zijn. Spannend hoor!! @Troel: meid je houdt ons erg in de spanning!!!! Hebbie al getest? Zou je trouwens 's-middags testen of met ochtendurine? Update van mij: Vanmorgen was mijn temp weer 0,2 graden lager (36,4) dan gisteren. Vreemd... maar dat betekent dat mijn ei nog niet gesprongen is. Daarvoor zou mijn temp minstens 3 dagen achter elkaar 0,2 graden of meer hoger moeten uitvallen. Gisteren weer een posi ovutest in haden gehad, dus we klussen fijn verder hihihi. -x-CherryBelly
cherrybelly hopen dat je ei snel springt misschien dat morgen je temp stijgt?! ennuh gewoon lekker door klussen
Hee lieve meiden!! even vanaf mn telefoon update! hopelijk lukt t! Ik ben vanmorgen ongesteld geworden! Hoef dus niet te testen! ben allang blij dat er nu duidelijkheid is!! en dat ik een goede cyclus heb...en niet helemaal duidelijk wist wanneeer ik mn eitje had... iets later dan ik dacht! hoe is het met jullie? lief zeg, dat jullie in spanning zaten af te wachten! xxx
he das toch balen troel.. gelukkig heb je wel een mooie cyclus dan toch jammer dat het niet nodig was om te testen.. maar volgende ronde gwn weer voor gaan en dan duimen wij weer voor je hiet nog geen ongi nog steeds afwachten.. misschien morgen ochtend nog een testje wagen
pffff.... heel lang bericht getypt, is deze het heelal ingestuurd met de knop snel reageren.... Nog maar een keer: @ Troel, jammer! Maar het verschaft inderdaad wel enige duidelijkheid. Op naar de volgende ronde! @Twinny, je bent overtijd? Kan het niet zien aanje banner. Heel benieuwd!!! @Cherrybelly, Hoop dat je ei snel 'popt' @Ristokatje, spannend hoor, 3 dagen overtijd! Ben benieuwd! Ga je wachten of testen? @Theeleutje, ik was ook blij met mijn onttrekkingsbloeding, dat was de echte kick-off voor mij. Nu wachten op de eerste natuurlijke ongi. Ach ja, het zijn mini-mijlpalen @Leeuw, aan de klus dus! Nou, hier is alles rustig. Ik voel helemaal niets van het ontpillen. Ben wel kluslustiger, maar dat komt denk ik doordat we er nu voor gaan. Volgens de ene berekening komt mijn ei vandaag en volgens de banner onder dit bericht pas over een paar dagen. Ben heel benieuwd wanneer hij komt, maar in ieder geval voor Pasen hihi. Ik klus dus rustig door! Dames geniet van deze mooie dag! Ciao
Ja toch wel jammer hè? Ach ja.. Nog genoeg rondes! We hebben ook allebei wel zoiets dat we wel zien wanneer t zover is.. Dus niet getreurd, op naar mijn volgende eitje...! Jullie hebben waarschijnlijk ook wel door dat ik niet met ovulatietesten in de weer ben Ik heb mijn eitje net iets later dan Pasen, waarschijnlijk! Hahaha geen paaseitje... Zoo gek, ik heb helemaal zin om weer mn eisprong te hebben... Jeetje je gaat er gekke dingen van zeggen he??!!!! Hahaha... Ik heb trouwens wel wat meer buikpijn hoor, dan de eerste keer... Dat is dan wel weer jammer.. Maargoed, vroeger had ik heel erge buikpijn als ik ongesteld was... Dus als t hierbij blijft ben ik blij. Heb wel pilletjes ingeslagen vorige maand voor t geval dat. Hele fijne dag meiden!!! Lekker 'klus-weer' is het! xxx
@Troel: jammer meid! Maar inderdaad het positieve ervan inzien, je hebt nu duidelijkheid. Nu zit ik hier weer in de onzekerheid of ik uberhaupt wel een eisprong zal hebben ondanks mijn positieve ovu testen. Volgens mijn temp kaartje en fertility friend (de website waar ik mn temp noteer) kan ik mijn eisprong morgen ook nog hebben. Dus mijn temp kan morgen dus weer een stuk hoger zijn. Ben erg benieuwd. @Lovelybabe: wat fijn dat je geen vervelende bijwerkingen van het ontpillen hebt! Dat heb ik namelijk wel gehad en het is echt geen pretje hoor -x-
Daar ben ik ook wel blij mee. Had alleen verwacht dat mijn hele lijf op z'n kop zou staan na 16 jaar pil (ongeveer), maar het valt me alles mee. Benieuwd wanneer je ei er is. Voel je het ook of weet je het alleen door tempen? Liefs!
Troel: opzich fijn inderdaad dat je ongesteld bent geworden. Nu weer op naar de volgende ronde! Verder weinig tijd om te reageren, druk hoor opeens kindje in huis van 7 maanden
Nou ik ben deze maand voor het eerst begonnen met tempen. Vorige maand heb ik ook wel ovutestjes gebruikt, maar omdat ik zowat de hele cyclus last had van krampen kon ik dus niet goed voelen wanneer mn ei nou eigenlijk gesprongen is. Achteraf gezien was het ook rond CD 20. Ik ben toen ook te vroeg gestopt met ovu testjes in de vorige ronde. Alles is momenteel nog mogelijk. Nu voel ik wel sinds 2 of 3 dagen wat steekjes aan de rechterkant van mijn onderbuik. Dus denk dat dit ei-pijnen zijn Pfff wachten is vreselijk hahaha *geeft ei een duwtje...hup springen jij!*
Heeeeey Lieverds!!! Ik ben der weer .. Ik heb gisteren een fijne dag gehad & de vlaaien hadden heerlijk gesmaakt! Pas laat in bed.. maar toch nog geklusd haha.. Vanmorgen had ik wat steekjes in mijn rechterkant van mijn buik.. Ik weet niet of dit mijn ei is geweest? Ik ben eens benieuwd, we wachten het rustig af meer kan ik toch niet doen.. Manlief kwam met het idee onze condens-droger te verkopen en een nieuwe te gaan halen met slang. We hadden de droger op de 2e slaapkamer staan, waar de babykamer moet komen.. dus die kan ik daar niet meer gebruiken.. Dus oude verkocht & meteen nieuwe gehaald haha, staat nu mooi in de kelder, dus nergens meer zorgen over te maken .. Hij zei gisteravond tegen me, word tijd dat we de 2e slaapkamermuur een ander kleurtje mogen gaan geven zoooo lief!!!! @ Troel: aaah wat jammer dat je ongi bent geworden, had het zo voor je gehoopt.. Maar je hebt indd nu wel duidelijkheid gelukkig. Hopelijk volgende ronde beter xx @ lovelybabe: ik heb ook veel ontpillingskwaaltjes gehad, ik werd er alleen maar onzekerder van en dacht op een zwangerschap.. Gelukkig heb ik die kwaaltjes nu niet meer, maar ieder lichaam reageert ook indd anders op het stoppen met de pil.. @ Leeuw: aaaah wat cute! Ik heb jammer genoeg geen nichtjes/neefjes van die leeftijd.. Kun je alvast oefenen he haha .. Have fun! Ben ook eens benieuwd of mijn pendel deze maand gaat uitkomen??? Lieverds ik ben er vanavond weer niet, krijg alweer bezoek .. En weekend alleen smorgens ff, heb avonddienst het weekend jammer genoeg ... Ik probeer wel te lezen & te reageren... Dikke kus & heel fijn klus-weekend allemaal ! xxxxxxxxxxxxxx
@ Bianca: klinkt als een hele gezellige verjaardag! @Troel: jammer meid, maar inderdaad: op naar de volgende ronde! Ik merk ook aan mezelf dat ik gekke dingen ga zeggen. Ik zei vanmorgen tegen mijn vriend: ik zou eens willen dat ik ongesteld werd! Hij: goh...dat heb ik jou nog nooit eerder horen zeggen... Haha @Leeuw: hahaha klinkt als oefentijd! Wel heel gezellig, zo'n kleintje over de vloer!
Hahaha ja herkenbaar! Ik zei het vanmorgen ook tegen mijn vriend! ''Ben zoo blij dat ik ongesteld ben'' ... En ik dacht wat klinkt dat gek! Nog noooit gezegd! (Niet dat ik zo blij ben dat ik niet zwanger ben hoor maar was sowieso blij geweest! Of ongesteld òf zwanger! Voor iets anders doe ik t niet hoor ...
@Bianca, grote kans dat je je eitje indd hebt/krijgt! Hou de steekjes in de gaten! Hele fijne avond dan weer!! @ All: Ik neem straks lekker een wijntje! Weet dat dàt nu iig geen kwaad kan!! Als ik zwanger ben ga ik echt no way alcohol drinken! En met roken ben ik al een half jaar gestopt! Denken jullie er ook zo over? Het schijnt niet zo erg te zijn 1 glaasje wijn af en toe.... Maar ik begin er niet aan! xxx