ik ook niet hoor troel tenzij ik net ongi ben dat ik cker weer dat er geen beeb in mn buik zit maar ik drink zelden
Bij mij komt er echt geen alcohol in als in zwanger ben hoor. Als er dan wat mis gaat, zal ik me altijd afvragen of het niet daaraan gelegen heeft. Probeer me zoveel mogelijk aan de "zwangerschapsregeltjes" te houden qua eten, drinken en gezondheid. Helaas hier wat overgewicht. Dat is het enige waar ik niet ineens iets aan kan doen. Ben wel aan het fitnessen en gezonder aan het eten, maar niet aan het lijnen. Schijnt ook weer slecht te zijn voor zwangere dames i.v.m. de gifstoffen die dan in je lichaam terecht komen. -x-
jha cherrybelly hier hetzelfde alleen heb ik onder gewicht en probeer al eeuwen aan te komen mjha miss als ik zwanger ben hahaha
twinny, zal ik je een beetje gewicht van mij geven dan? hihihi Dan ben ik ervan af en jij hebt weer een beetje meer hahaha
Nee lijnen raad ik je echt af, vooral als je probeert zwanger te worden of al bent.. En er zijn genoeg meiden/vrouwen met overgewicht die een hele mooie en gezonde baby hebben gekregen, dus maak je niet zo druk gekkie.. Je kunt je beter focussen daluk op je zwangerschap.. Ik wil liever ook nog paar kilo's afvallen, maar heb me erbij neergelegt om dat nu niet te doen.. Met lijnen laat je toch bepaalde voeding weg, en dat heb je nu net nodig.. Drinken doe ik nooit (zelden) lees: alleen eens op een verjaardag, maar ik rij altijd terug dus ik drink (bijna nooit). Vooral nu niet omdat ik weet dat ik ieder moment zwanger kan zijn. Wel let ik op wat ik eet, kwa rood vlees, filet etc doe ik niet meer eten. Roken doe ik ook niet, dus dat is voor mij een + punt.. Ik probeer 1x per week vis te eten, maar daar kom ik soms niet aan toe als manlief of ik avonddienst heeft ( word het meestal een boterham savonds op het werk/thuis, dus geen gekooks ).. Heb eens gekeken naar visolie capsules, maar die zijn zo groot, die krijg ik van mijn leven nog niet af :S! Ik ben al geen pillenslikker, een parac moet ik nog in 4 stukjes breken haha.. Verwonderd mij nog dat ik de foliumzuurtabletjes afkrijg haha.. Moet binnenkort weer een potje gaan halen, zit op mijn 2e maand met de folium, en er zit net voor 3 maand in. Maar is goedkoop bij KV nog geen 3 euro.. Ben eens benieuwd of het tekens zijn tot mijn ei.. ik heb namelijk de hele middag geen steekjes meer gehad, alleen vanmorgen.. Zou wel betekenen als ik nu mijn ei zou krijgen, dat ik een beter cyclus ga krijgen.. Maar ja dat is WEER afwachten .. Altijd dat wachten he haha.. Liefs x mij
Jaaa ik probeer me ook zo min mogelijk druk te maken over mijn gewicht hoor En roken doe ik ook niet gelukkig, dus voor mij is dat ook weer een pluspunt. Stoppen met roken lijkt mij erg moeilijk. Wachten is hier het magische woord... Dit is de eerste ronde waarvan ik weer wanneer mij ei ongeveer is en waar we bewust goed geklust hebben. De vorige maand hebben we na mijn vermoedelijke ei (wat dus geen ei bleek te zijn) erg weinig geklust omdat ik ontzettend last van allerlei kwaaltjes had. Blij dat ik daar nu van af ben zeg
tsjha nu wachten cherry ik ga duimen voor je hoor.. hopen dat je niet te veel last van kwaaltjes krijgt of juist wel en een posi test krijgt
Jaa doe mij maar allerlei kwaaltjes en een posi test dan geen kwaaltjes en een negatieve test. Heb er veel voor over hoor Gister zei ik tegen m'n man dat ik geen buikpijn wilde, had ik ff geen zin in. Maar heb me toen bedacht en zei tegen hem: "oh doe mij toch maar die buikpijn! Dat kan betekenen dat mn eitje springt " Hij moest er wel om lachen hahaha. Vrouwen zijn vreemde wezens
Ik heb zeker een gezellig dagje achter de rug. Jammer dat ze nu weer naar huis is! Ik hou nu eigenlijk geen rekening bij mijn leefstijl. Drink in het weekend lekker wijntjes, eet van alles en nog wat en heeeel soms een sigaretje (gaat vaak samen met een wijntje). Zodra ik zwanger ben wil ik er wel helemaal op gaan letten, maar nu heb ik zoiets van: ik ben er al zo erg mee bezig haha. Wat voor nu balen is..volgens mij begin ik ziek te worden. Zere keel, verkouden en vermoeide benen Blegh, daar zt ik echt niet op te wachten. Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend? Vanavond gaan we naar vrienden en morgen heb ik een vrijgezellefeest. Ben er dus zondag weer! Fijn weekend!
@ Bianca: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid (helemaal vergeten sorry) Ik probeer bewust een paar kilootjes krijt te raken. Na het stoppen met de pil en het stoppen met roken is er een maatje bijaan gekomen. Je kunt beter langzaam afvallen en de juiste voedingsstoffen binnenkrijgen dan snel afvallen en te kort komen. Ik heb me voorgenomen niet meer zo krampachtig te doen over wat ik eet en drink. Sojaproducten ga ik wel uit de weg (omdat deze je vruchtbaarheid negatief kunnen beïnvloeden), maar ik drink nu wel weer mijn glaasje rode wijn op een avond (1 glaasje). Aangezien wij toch maar een kleine kans op zwangerschap zonder hulp hebben, ga ik me niet verder lopen stressen... Mocht het raak zijn, heb ik geen problemen met het laten staan van alles. Ik ben immers al zonder problemen gewoon met het roken gestopt op 31 december en nog steeds rookvrij.
Jippie!! Mijn streepje was vanmorgen iets donkerder En dat zelfs in de ochtend...beetje jammer dat ik straks de hele dag en nacht weg ben. Dus voor de zekerheid straks nog maar ff klussen
@ MayD: Dankjewel voor je felicitatie .. Beter te laat dan nooit moet je maar denken hihi .. Zie dat we gelijk gestopt met roken zijn .. Ben ook 1 maatje erbij gekomen , maar dat heb ik er wel voor over.. Moet zeggen het gaat me goed af, ben trots op mijn eigen .. Hier ook niet veel het weekend, vandaag en morgenavond werken 16.30-23.15.. Morgenmiddag wel nog ff naar een braderie hier in de buurt, ff neuzen altijd leuk! @ Leeuw: wat super dat je een posi-ovu test hebt! Dat word klussen straks haha.. Gisteren nog bezoek gehad van mijn schoonouders, schoonbroer en zijn vriendin en oma.. Hadden het nog over baby's gehad .. Had hier brochures liggen van babydump, iedereen erin bladeren haha echt te leuk om gezien te hebben.. Ja zegt mijn schoonvader de kinderwagen krijgen jullie van ons! Super toch haha.. Vind het erg leuk dat ze zo blij voor ons zijn dat we proberen zwanger te worden en dat ze zo positief over alles zijn en denken. Geeft een heel fijn gevoel.. Fijn weekend allemaal.. en degene wat moet werken, rustige en werk ze xxxx
@Leeuw: wowwww spannend meid!!!! Nu aan de klus @Bianca: wat lief dat je zulke leuke reacties hebt gekregen. En wat een lieve schoonouders dat je de kinderwagen kado krijgt Wij houden het nog even stil, we zijn een beetje bang dat er teveel mensen zijn die zich ermee willen "bemoeien". En dan iedere keer de vraag "is het nog niet zo ver" heb ik geen zin in. Zo is mijn familie in ieder geval soms. Update: Mijn temp was vanmorgen 0,4 graden hoger dan gisteren. Nu maar hopen dat het zo hoog blijft!! Want dan is mijn ei zeker geweest!! Ben zoooo benieuwd deze ronde. En zo niet, dan hebben we weer een leuke klus ronde volgende maand -x-
Jep ik eigenlijk ook! Hou erg van een wijntje. Mis inderdaad het sigaretje er nog wel bij... Maar ik heb al n half jaar zonder gedaan! Wijnje is net zo lekker Qua eten let ik er niet zo op.... Ben inderdaad er al zo mee bezig (zwanger willen zijn) Heeel klein beetje meer na mn eisprong Als ik ongesteld ben geworden niet, dan weet ik dat ik iig niet zwanger ben.. Mn gewicht is prima dus daar hoef ik niet zo op te letten, ik zou wel moeten gaan sporten.... Ik ben vandaag en morgen lekker vrij, met vriendlief ff shoppen zo en vanavond zullen we wel weer gezellig bij mn ouders langs gaan, ff lekker in de tuin met een wien!! Veel plezier Leeuw!! En de rest natuurlijk ook een fijne dag! Kiss!!
@ CherryBelly!! Ssspannend!!! Ik ben erg benieuwd, heb zo t gevoel dat t snel raak is bij jullie!! Geen idee waarom... Ik ken je niet eens... Naja heeel klein iniminie beetje
@Troel: hihihi ja we kennen elkaar een heel-klein-mini-beetje maar vind het echt leuk dat je denkt dat het snel raak zal zijn bij ons. Ik hoop echt dat je gelijk hebt @Twinny: jaaaa ik kan ook niet wachten tot morgenochtend hihihi Dan weet ik of mijn temp voor de tweede dag zo hoog is -x-