heb niet zon verstand van tempen hoor maar als je temp hoog blijft heb je je ei gehad? nou hoop iig met je mee
Hey dames, Hoop dat iedereen lekker van het weeend aan het genieten is! @Leeuw aan de bak! @ Bianca: wat leuk dat iedereen zo leuk reageert! Mijn ouders weten dat we ervoor gaan en ik mek dat zij zich er ook op 'voorbereiden'. Voor de rest hebben we het niemand verteld. Maar ik denk dat iedereen wel weet dat we ervoor gaan, gezien de situatie met de baarmoederhalskanker en het advies wat we hebben gekregen van de arts. @Cherrybelly; Mijn omgeving is ook zo van 'is het al raak'? Vandaar dat ik het alleen mijn ouders heb verteld Ik let wel op met wat ik eet en drink, dat is een beetje uit voorzorg. Ik eet geen filet of iets dus dat kan ik makkelijk laten staan. De wijntjes laat ik maar even achterwege. Het is inderdaad niet aan te raden om af te vallen tijdens je zwangerschap; je lichaam maakt gifstoffen aan die bij je baby terecht komen. Ik sport wel, maar veel lichter dan normaal. Volgens mij hoeft dat niet, maar ik ben zo bang dat als het raak is dat er dan wat mis gaat. Gisteravond toen ik in bed lag kreeg ik druk/steken aan de linkerkant van mijn onderbuik. Vorige maand was dit aan de rechterkant dus denk dat het iets met mijn ei te maken heeft. De steken waren net na het klussen, maar vanmrgen was de druk nog voelbaar. Ik ben dus heeeeeel benieuwd of dit mijn ei is/was en hoe lang je dit kan voelen. Volgens mijn banner komt mijn ei pas over 2 dagen. Ik weet het allemaal niet zeker , dus ik klus maar wat raak, maar vind het allemaal wel super spannend! En ineens lijkt de NOD heeel ver weg. Jammer dat je niet meteen weet of het raak is . Nou dames, geniet van het weekend en klusze allemaal! Liefs!
hey lovelybabe: ik voel mn ei ook en eerst links nu rechts, beetje trekkerig gevoel en steken ongeveer een halve dag dat ik dat voel kan zijn dat het je ei is want bij je banner gaan ze uit van het gemiddelde
Inderdaad een beetje trekkerig en wat spanning. Zou ik zomaar mijn ei gevonden hebben, het moet niet gekker worden . Nou maar hopen dat er een zwemmertje de goede kant op is gegaan . Heb het in ieder geval in mijn app gezet, dan kan ik eventueel rekenen voor een 2de ronde
Hahahahaha, en dan moet ik heeeeel lang wachten om te zien of ze de weg hebben gevonden of hopeloos verdwaald zijn.
hahaha ze hebben vast wel een bepaald instinkt dus komt goed en het resultaat horen we over een week of 2?!
jha al 5 dagen had maandag heel erg buikpijn gehad dus dacht me ongi komt een dag eerder toen heb ik een mini beetje bruin slijm gehad bij afvegen en sinds dien niks meer en ook geen positieve test dus ben weer aan het afwachten
heb nu al 3x getest maandag 1 dag voor nod, woensdag en vanmorgen.. en nu wacht ik tot dinsdag als ik dan niet ongi ben
@Lovelybabe: go go go zwemmertjes! Volg de goede route! @Twinny: succes met wachten, ik hoop dinsdag op een posi test voor je! @All: genieten jullie lekker van je weekend!? Ik ben nog steeeeeeeeeeds aan het wachten, wel de hele tijd een zeurderig gevoel in mijn buik en rug, en that's it!
spannend voor iedereen zo te lezen, de een wacht op z'n ei de andere heeft hem al, weer een ander is aan het wachten op z'n menstruatie...... wat heeft iedereen het druk eigenlijk ben zelf nog steeds aan het wachten tot m'n menstruatie, nog geen spoor te bekennen. we vind ik dat m'n onderbuik ronder aan worden is, m'n man ook, of zou ik het inbeelden????? ook z'n m'n darmen zo vanslag steeds, nou ja doe denk ik maandag een test is het negatief dan bel ik even de huisarts m'n buik is zo vanslag wens iedereen veel succes toe, en hopelijk snel een positieve test fijn weekend....