Goedemorgen iedereen!! Mooi weer zeg, ik ga lekker wandelen vandaag. Ben dus beperkt op het forum, zal stiekem af en toe een kijkje nemen via m'n mobiel en reageren als t lukt. Update van mij: Vanmorgen was mijn temp nog steeds hoog, gisteren was 't 38,8 en vanmorgen 38,7. Vergeleken bij mij "normale temp" van 38,4 is dat best hoog. Als 't morgen nog steeds zo hoog is, mag ik officieel zeggen dat ik een eisprong heb gehad We hebben deze maand wel goed geklust, maar heb ergens 't gevoel dat 't niet onze maand is. Mijn man is er juist van overtuigd dat 't wel zo is hahaha. Dus we gaan over een paar dagen kijken wie er gelijk heeft. Ik heb in ieder geval geen kwaaltjes van mn ovulatie, dus denk dat t echt geweest is. Dus nu wachten wachten en wachten Fijne dag allemaal!! -x-
hey cherrybelly nou hopen dat je man gelijk heb en het wel jullie maand is we horen het over 10 dagen/?!
Hmmm ik denk dat ik ga proberen te wachten tot ik echt 1 of 2 dagen overtijd ben. Als ik kan...hahahaha. En dan zijn jullie de eersten op het forum die t weten Hoe ist nu met jou?
nog steeds het zelfde geen ongi en geen buikpijn en nog steeds aan het afwachten hahaha morgen maar is testjes halen
@Twinny: Oeeehhh spannend hoor!! Weet je al wanneer je gaat testen? @MayD: wow wat sportief ik heb ooit in t verre verleden ook skeelers gehad en ging er overan mee naartoe. Heb ze nu al jaren niet meer...wel jammer hihihi. Door auto's wordt je lui...
@MayD Zooo sportief hoor!! Ik ben ook gek op skeeleren! Alleen kan t niet zo goed... Haha Ben zo'n kluns wat dat betreft! @CherryBelly, Hoe ist meid? Eitje gehad? En super goed geklust he?? Pfff ik heb de kriebels weer vandaag!!!! @Twinny; Jeeetje sspannend! Morgen dus testen?? Wat is je gevoel? Vanmiddag lekker de hort op met vriendlief. Fijne dag, tot vanavond!
Hey meiden, Ik ben er weer! Gister super gezellige dag, avond en nacht gehad! Nu een beetje brak maar goed daar is het zondag voor Net weer testje gedaan maar is nog niet donkerder dan gister helaas. Dus of het echt een goede test was vraag ik me af. Voel nog wel soms echt steken dus ik dnek dat hij er nog wel aan zit te komen. Hoop maar dat het op schiet! Cherry: wat spannend nu zeg! Echt op het wachtbankje, ik hoop zo dat het voor jullie al raak is Voor de meiden die overtijd zijn: wat is dat wachten balen dan he, ik hoop dat jullie snel wat meer zekerheid hebben! Meiden, ik ga nog even van de zon genieten. Tot vanavond denk ik! xx
Heeey Meiden, Zo ik denk ga eens kijken op de site, maar wat gaan jullie snel zeg!! haha maar ben weer bijgelezen .. Wat spannend hier.. Ben eens benieuwd Cherry of het je ei is geweest !!! Ik hoop het zo voor jullie!! Zo wat ben je fanatiek Mayd super! Ik krijg al na 10 minuten skeeleren pijn aan mijn voeten haha.. vind het wel erg leuk om te doen, maar is voor mij volgens mij al 10 jaar geleden voor het laatst .. Wij zijn net lekker in de stad een frietje gaan eten, lekker met de scooter gegaan, wel nog koud windje maar zo heerlijk in de zon. Helaas voor mij nog maar ff genieten, moet zo weer gaan werken tot 23.15 uur . Maar... het zou morgen 23 graden worden hier in het zuiden ( maastricht ) en dan heb ik vrij, dus kan ik hopelijk toch nog ff wat genieten .. Ik duim allemaal voor jullie..... spannend!!! Liefs en tot morgen xxx
Ik heb nu sinds 10 minuten echt pijn rechts onder in mijn buik....pfff dit zou natuurlijk best ovulatiepijn kunnen zijn. Maar mijn testje wordt niet echt donkerder... Gister ook nog erg last gehad van vruchtbaar slijm... Hoe verloopt jullie eisprong?
*knikt ja* still waiting..... Was er stiekem al een beetje bang voor.... Op aanraden van de gyn heb ik met de nuvaring amper een stopweek ingelast. Altijd doorgeringd zeg maar. Vorig jaar heb ik wel 2 keer een ringvrije week ingelast, maar nooit een ontrekkingsbloeding gehad... Ik heb wel het idee dat er vanalles gebeurd in mijn lijf, heb al vanaf woensdag buikpijn en last van mijn onderrug. Dingen die ik herken van toen ik wel mijn ontrekkingsbloedingen had. Deze 'klachten' had ik vorig jaar tijdens die 2 ringvrije weken ook. Ik hou ook vocht vast en heb een opgeblazen gevoel, weegschaal geeft 1,5 kilo meer aan. Precies zo als wanneer ik wel ontrekkingsbloedingen had. Maar goed, overmorgen ben ik 1 week 'ringvrij' dus eigenlijk is alles nog mogelijk. Ik kijk het nog eventjes aan, anders ga ik die etos zwanger worden pillen halen. Daar schijnt iets in te zitten wat je cyclus helpt 'normaal' te verlopen/worden We zullen zien, wordt vervolgd! Hoe gaat het met jullie? Lekker genoten van het weekend? Hier lekker bezig geweest in/rondom huis. Daar was het heerlijk weer voor!
Het was heerlijk. Skeeleren ging (ook voor het eerst sinds 12 jaar ofzo) heel goed. Vandaag ook een (voor mij) heel vroeg positieve ovulatietest (zeker 2 of 3 dagen vroeger dan normaal). Ik ben reuzebenieuwd wat deze maand gaat brengen.
Goedemorgen dames, Nou goed nieuws hier, mijn temp is nog steeds hoog! Yayy! Volgens mijn temp grafiekje heb ik mijn ovulatie op dag 22 gehad. Wat dus in kan houden dat mijn cyclus ietsje langer is (2dagen) dan mijn vorige cyclus, tenzij mijn LF maar 12 dagen duurt. Wel spannend hoor. Hoop stiekem dat mijn cyclussen ietsje korter worden mocht het deze maand niet raak zijn. @MayD: ohhh een posi ovu test...aan de klus meid ben erg benieuwd wat je cyclus deze maand gaat doen. Ben aan t duimen voor je. -x- CherryBelly
Goedemorgen meiden! Weer een nieuwe week, hopelijk met wat mooie verassingen voor ons Hier nog steeds geen verandering, ik val in de herhaling, ik weet het! Cherry: Wat fijn dat je eisprong echt geweest is! Wie weet heb je volgende ronde helemaal geen cyclus MayD: Yeah! Klussen dus Succes! Fijne dag allemaal, ik ben er denk ik vanavond weer!
jeeh cherry fijn dat je ei is geweest haha leeuw hier ook geen verandering val onderhand ook in herhaling hahah njha we zullen zien he
@ Cherry: Ohhh spannend..!!! Indd een nieuwe week van start, wat staat er voor ons allemaal in petto... Het zonnetje schijnt in ieder geval hier al, ik word zo vrolijk van dit weer.. & dus ook klus-weer .. haha.. Fijne dag xxxxx