Pff ik ben mij steeds aan het afvragen welke cyclus ik deze maand heb/krijg.. Ik denk zelf dat ik mijn eisprong al heb gehad, aangezien ik 1.5 week geleden mijn temp van 36.5 naar 37.3 was en erna gewoon weer 36.5.. Maar ik durf er niet vanuit te gaan.. ik vind het lastig om nu te bepalen wanneer ik overtijd ben? En wanneer ik kan testen? De vorige keer was namelijk 46 dagen.. Ik hou gewoon de 46 dagen aan, mocht ik dan nog niet ongi zijn geworden dan doe ik gewoon een testje.. Mocht het een 28daagse zijn geweest dan ben ik gewoon al 20 dagen eroverheen dus dan moet de test zeker werken.. Hopelijk is dit dan goed nieuws! Dat wachten is toch niets he meiden!! We moeten toch veel geduld hebben
@Bianca: was je temp na 1 dag alweer lager? Want wat ik heb begrepen dat als je temp op zn minst 3 dagen met minimaal 0,2graden hoog blijft, dat je er dan pas vanuit mag gaan dat je een eisprong hebt gehad. Weet je was ik heb gedaan? Ik hou mn temp bij fertilityfriend.com bij. Daar laten ze je automatisch zien wanneer je ei is geweest aan de hand van je temp. Als ik thuis ben later zal ik een link naar mn kaartje plaatsen. Dan kan je t zien -x-
@ Cherry: Ja was maar 1 dag indd.. Dan is misschien mijn ei nog niet geweest .. Ik houd hem iedere dag zelf bij op een papier die ik op de badkamer heb hangen hihi.. Maar stuur de link maar eens, kan ik altijd eens ff spieken .. Waar heb jij/jullie de ovu-testen besteld/gekocht? Want er zitten er maar 7 in bij de meeste, stel dat je je ei nog na 7 dagen niet hebt gehad, kom je testjes te kort? xx
heb vanmorgen een test gedaan, en wat denken jullie: ZWANGER zag twee duidelijke streepjes !!!!! kan er gewoon niet bij maar ben zo blij had de test gedaan en zag het ik snel naar beneden naar m'n man, ben zwanger, hij kijkt me aan haha snapte er niks van maar vind het super zei wel maar hoelang dan en het is nog maar net . maar ik zei zwanger is zwanger, dus superrrrrr ga straks de huisarts bellen voor een afspraak, want moet ook andere medicijnen voor m'n astma, dus kan het gelukkig hopelijk straks nog iemand vertellen
@Ristoskatje: WAAHHHHHH ONZE EERSTE ZWANGERE IN T CLUBJE!!!!! GEFELICITEEERD MEID!!! Wow wat super snel!!! Ga er lekker van genieten hoor!!! Dikke knuffel CherryBelly
dank je wel cherrybelly, ben ook echt overrompeld hoor, dacht steeds ben gewoon een beetje griepig dus van mij mag ik wel ongie worden, maar nu niet meer hoor vind het zelf ook zo snel echt niet verwacht, maar m'n ouders waren ook altijd snel zwanger dus dat heb ik vast geerft hihi hoop dat er snel meer positieve testjes komen
@Ristoskatje: supermooie testen zeg!!! Hoop ooit ook zo mooi te mogen testen Hoe voel je je? Merk je al iets van kwaaltjes? @Bianca: meid sorryyy had beloofd dat ik mn temp kaartje zou laten zien, maar was gister erg laat thuis en had nie veel zin om nog op mn laptop te gaan. Zal 't zo snel mogelijk plaatsen ok? Vanmorgen was mn temp trouwend weer hoger...37,0 graden Hoe ist met derest? Liefs, CherryBelly
heb steeds last van maagzuur, zelf nu op de vroege morgen en verder nog last van m'n darmen. en ik voel me nu super blij, maar toch ook onzeker. ga eerst de huisarts bellen natuurlijk komt er bij jou vast ook eens een test , ga voor je duimen
Ristoskatje: GEFELICITEEERD Wat een super fijn nieuws En zo snel!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Wat een babynieuws vandaag, net te horen gekregen datn n collega van mij vannacht is bevallen... Beloofd een goede week te worden Cherry: fijn dat je temperatuur nog steeds hoog is Hier nog steeds weinig, streepje leek iets lichter te worden (niet dat hij zo super duidelijk is geweest) en temp is 0,1 gestegen maarja ik denk niet dat dat allemaal iets zegt.. Still waiting
@Leeuw: hmm als je temp nou nog iets meer omhoog gaat is je ei misschien toch nog geweest ik blijf voor je duimen. Gewoon blijven klussen @Ristoskatje: zodra je bevestiging hebt van de huisarts, mag je een mooie banner uitzoeken hihihi. @Bianca: heb denk ik een linkje voor mijn tempkaart. Ff testen of ie werkt My Ovulation Chart De rode kruis geeft aan waar mn vermoedelijke eisprong is geweest. Die verscheen pas nadat mn temp 3 dagen achter elkaar hoog was. -x-
goede morgen dames hoe is het hier? cherry zie dat je volgens je kaartje ook je ei heb gehad hier nog niks bijzonders
heb al een nieuwe banner de huisarts zei gefeliciteerd zo jij bent vruchtbaar hahaha. heb m'n banner ingesteld zoals hij heeft gezegt dus dat ik bijna 5 week ben. maar volgens mij kan dat nog niet dus m'n clearblue test gaf ook 2-3 week aan, maar goed een richtlijn..... heb ook al de verloskundige gebeld , ze bellen terug was spannend allemaal, hoop zo dat het goed gaat... twinny2002: spannend zeg dat je nog niks heb, hoop dat je ook een positeive test in handen krijgt of op naar de volgende ronde
jha wil ook wel is weten waar ik aan toe ben liefst door middel van een posi test mjha anders door de ongi
Ohhhh Ristoskatje, jij bent echt mijn grote voorbeeld!!! Super hoor dat je meteen zwanger bent. Deze blijft plakken hoor, ik voel het hihihi leuke huisarts hahahaha, je bent inderdaad super vruchtbaar...ook met dank aan je mannetje natuurlijk wow nu ben ik nog ongeduldiger voor deze ronde hahaha. Denk nog steeds niet dat dit onze ronde gaat worden. Maar we zien wel anders weer een leuke klus periode toch? Kunnen jullie aan de hand van die link ergens hierboven mijn temp kaartje zien trouwens?
@ Ristokatje: EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, echt super zeg!!! Ben helemaal blij voor jullie!!! En wat snel, ongeloofelijk haha.. Is je pendel toch nog uitgekomen he !!!! Schitterend !!!! Heb je al een inwendige echo gehad? Hadden jullie het toch goed ingebeeld dat je een ronder buikje kreeg ... Vind het echt helemaal super voor jullie!!! Hopelijk mogen wij hier ook allemaal snel een positieve test krijgen, krijg nu ook indd steeds meer kriebels!!!!! Kom op zwemmers,, zet hem op !!!! @ Cherry: Maakt toch niets uit gekkie, ik zie de link wel verschijnen als je tijd hebt .. We klussen in deze 2e ronde tot nu toe om de dag, dus als k mijn ei zou hebben gehad of nog moet krijgen zit het zeker weten wel goed, en hoef ik niet bang te zijn dat ik mijn ei mis .. Hopelijk mogen wij ook snel zeggen dat wij 2 streepjes hebben op onze test @ Twinny: Heb je al getest meid? Hoop zo dat je een posi-test krijgt!!!!
heb net een afspraak gemaakt met de verloskundige moet 10 mei heen over 3week dus dan ben ik 8 week, en daarna komt de echo oooo kan haast niet wachten
@Bianca: ik heb nu een link in mn handtekening die verwijst naar mn tempkaartje tot nu toe @ristoskatje: oehhhhh dan ga je je beebje voor het eerst zien!!! Spannend hoor meis!! -x-
@ristoskatje Spannend zeg, nog 3 weken wachten. Maar ik heb er een goed gevoel over! Heerlijk genieten nu @Cherry: dankje voor het duimen! En dat klussen blijven we gewoon doen al kan ik me niet voorstellen dat ik deze ronde zwanger zal zijn met die gekke testen Hoe voel jij je nu? @allemaal: ik word ook wel erg ongeduldig van al het babynieuws hier en in mijn omgeving...ben super blij voor iedereen maar denk ook: DAT WIL IK OOOK!!! haha