cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Lovelybabe: jij had het een paar berichten geleden over dat je misschien met een opkomend griepje te maken hebt, nou...... ik heb het nu echt te pakken. Sinds vanmiddag op mn werk ineens erg koud en rillingen en keelpijn, verkouden. Pfff voelt alsof mn hoofd helemaalvol zit en tegelijk voel ik me licht in mn hoofd.

Dus denk dat het deze ronde niets meer wordt met zo'n griepje :(

@Bianca: wanneer temp jij? Ik temp eigenlijk (op aanraden van iemand hier op her forum) voordat ik opsta uit bed en (sorry voor de details) vaginaal. Altijd op hetzelfde tijdstip, zodat ik geen onnodige schommelingen heb. Ze zeggen namelijk door allerlei stress en werkzaamheden gedurende de dag schommelt je temp enorm. Maar na het slapen is je lichaam nog in ruststand (basale temperatuur heet dat volgens mij) hihihi.
    Vind het zo interessant om naar mn tempkaartje te staren en de dingen eromheen te lezen hahahaha.
    Kan dat wel de hele dag doen ;)

*pfff moet echt een hobby vinden*

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @cherry: ik temp ook als ik opsta, ik doe het met een oorthermometer. Vaginaal of anaal is indd het beste om te tempen zeggen ze. Doe ik ook het werk namelijk ook bij mijn clienten (werk in de verzorging).
    En je kunt beter smorgens tempen, want als je midden in de dag of avond test klopt je temp niet, door; tempratuur buiten, je transprireert, je bezig bent geweest..
    Ik heb nog steeds last van af en toe krampjes, druk soms op mijn buik, onrustige darmen.. Ben eens benieuwd waar het naar toe lijd; ongi, ei, zwanger? Het laatste denk ik wel haast van niet, maar hoop het natuurlijk wel! Voor jou begint het spannend te worden he, je mag binnenkort testen! Weet je al wanneer je gaat testen?

Het is weer een heerlijk weertje buiten, al 24graden nu, heerlijk..
    Nog plannen vandaag?
    Ik ben al klaar met werken, ga zo manlief naar het werk brengen en erna lekker filmpje kijken op de bank, ben beetje moe laatste paar dagen.. Gaap..
    Have a nice day xxx

3. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cherry: Ja ik ga mezelf daar ook wel voor aanmelden de volgende ronde! Vanmorgen was mn temp opeens weer 0.3 gestegen en tempte op hetzelfde tijdstip. Wat zit een lichaam vreemd in elkaar he!

Bianca: wordt ook spannend voor jou! Gek dat het nog alle kanten op kan gaan he!

Waar is Troel eigenlijk gebleven? Of heb ik ergens overheen gelezen.

Ik slik de pillen van de Etos, en jullie?

Fijne dag allemaal verder, ik ga aan het werk weer tot 17.00. En dan heerlijk genieten van mijn weekend weg. Dus ik lees pas maandag alles weer bij denk ik!

xxx

4. Troel

Troel Niet meer actief

Hier ben ik Leeuw!!! Hahaha... Was inderdaad even weg! Maaar ben er weer! :p

Hoe is het meiden?

Ik ineens na 4 dagen weer ongesteld geworden...:( Werd t vrijdag.. en was t maar 2 dagen. Nu dus na 4 dagen barst t weer los... Even afwachten maar! Ik voelde me al zoo raar! Beetje droevig ofzo.. Na nu snap ik t wel! Ooooh die hormonen ook...... Op t moment gieren ze door mn lijf! En ik wil zoooo graag zwanger zijn!! :D:D *zucht*

ristoskatje!! Hoe voel je je??? :)

5. Troel

Troel Niet meer actief

@ Leeuw! Fijn weekend meid!!! Genieten!!!

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Troel: Ik snap je helemaal, denk dat we die kriebels allemaal wel hebben om zwanger te zijn.. En al helemaal met dit mooie weer, dan willen we onze buiken zeker kunnen showen!!!

Ik heb bij mijn eerste natuurlijke ongi ook na 3-4 dagen ongi paar dagen niets gehad en erna kwam opeens weer mijn ongi, maar wel maar 1 dagje.. Je lichaam is denkelijk nog aan het ontpillen..
    En indd wat zit ons lichaam raar in elkaar, sta er steeds versteld van haha.. Vrouwen ook he ;)..

Ik gebruik alleen foliumzuur nu nog van Kruidvat, heb gisteren toevallig nieuwe gehaald en die zijn van Hema, omdat ik er toch was. Maar is hetzelfde.. foliumzuur = foliumzuur ;)..

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Haiii dames,
    Pfff wat een warm weer!!! En dan voel ik me zo rot nu :(
    Alle verschijnselen van koorts en griep, maar mn temp laat het niet zien.
    Ben ook echt zooooo moe!!! Zwaar hoofd echt heel erg!

@Troel: heeee daar ben je weer!! :) wel raar die ongi van je...
    Maar komt goed meid! Ontpillen is vreselijk. Bij de een duurt t wat langer dan bij de ander. Kan me heel goed voorstellen dat je wens voor een zwangerschap zo groot is. Hier heb ik hetzelfde probleem;)

@leeuw: have fun meid!!

@bianca: ik heb een tijd geleden multivitamines van davitamon gekocht met foliumzuurm die waren in de aanbieding. Ik vind de pillen zo handig en klein. Slikte hiervoor ook de gewone rode davitamon multivitamines.

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen...ik denk dinsdag, dat is net 1dag voor mn nod. Eerder wil ik niet testen en langer kan ik niet wachten.

-x-

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Spannend Cherry ik zal voor je duimen!!! Ben erg benieuwd..
    Wat kl*te dat je je niet lekker voelt :(, beterschap meis..
    Veel mensen zijn momenteel grieperig, bij mij op het werk heerst de buikgriep.. Hoop het niet te krijgen..

hoe voelt iedereen zich verder?

@ leeuw: heel veel plezier, je hebt in ieder geval heel mooi weer :D...

9. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

28 mrt 2011
    143
    0
    0
    met mij gaat het goed hoor, kan alleen niet zo goed over de warmte (maar we klagen niet)
    kan alleen s'nachts niet zo goed slapen meer, m'n buik is dan zo in de weer, steeds steekjes, last van m'n onderrug, en m'n bosten niet normaal zo dat ze dan steken, had vanmorgen zelf een paar drupjes in m'n pyama (vocht,melk) geen idee m'n man maar lachen natuurlijk.
    moet ook zo om het lachen steeds hij kijkt me aan met zulke vorlijke ogen hij is helemaal trots en zo blij :)
    ik ook natuurlijk, maar ben ook onzeker, straks gaat het niet goed, maar aan de andere kant denk ik dat het goed gaat heb een goed gevoel.
    oja m'n buik groeit ook al (kan dat wel) kan sommige broeken niet eens aan zit echt niet lekker, veel te strak.
    dus gister een nieuwe korte broek gekocht met elastiek er in haha zit heerlijk.

cherrybelly: beterschap, niks aan als je je niet goed voel :(
    en spannend hoor bijna je nod, ben erg benieuwd

troel: probeer het toch een beetje los te laten hoor, het komt
    zelf, kan heel snel gaan :)

fijn weekend allemaal,

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Een collegaatje van mij die was 4 weken en wist niet dat ze zwanger was, ze ondekte het doordat ze opeens haar broeken niet meer aankreeg. Net hoe jij zegt zat niet lekker meer en te strak.
    Ze ging een testje doen en bleek ze indd zwanger te zijn..
    Dus het kan zeer zeker dat je al een buikje begint te krijgen :D..
    Vind het helemaal super voor jullie!!!!
    Hoop dat wij ook allemaal hetzelfde snel mogen ervaren als jou..

Jij ook een fijn weekend meid..
    xx

11. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben in februari gestopt met de pil. Kreeg toen na 25 dagen weer een echte menstruatie. Nu ben ik 26 dagen verder sindsdien.. klopt het dat ik dan gisteren mijn NOD had moeten hebben? Ben namelijk nog niet zo bekend met hoe dat soort dingen werken.

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ brotherbear: Welkom bij de club :D.. Wat sjiek dat je ook gestopt bent met de pil.. Indezelfde maand als mij zo te lezen ;)..
    Wat netjes zeg dat je je ongi al na 25 dagen hebt gekregen! Je moet dan 25 dagen er weer bij optellen vanaf de 1e dag dat je ongi werd vorige maand. Het kan zijn dat je gisteren of vandaag je NOD hebt, maar misschien loopt je cyclus ook wel uit deze maand, is lastig te bepalen..
    Ik zou nog een weekje wachten, als je niet wilt wachten anders een testje doen?
    Ikzelf ben pas met 46 dagen ongi geworden, en ben nu aan het wachten op mijn 2e natuurlijke cyclus. Zelf weet ik ook niet wanneer mijn NOD is, maar ik ga van de 46 dagen deze maand uit, ben ik het dan nog niet dan doe ik een test.

s6 meid x Bianc

13. brotherbear

@Bianca, wat grappig dat je ook in die periode bent gestopt. En wat heb je een lange cyclus gehad zeg! Ben eerlijk gezegd blij dat ik dat niet heb gehad.. zou er gek van worden..

Ik heb vandaag in ieder geval al getest en die was negatief.. heb wel buikkrampjes al een paar dagen dus ik weet het echt niet.. haha. We merken het wel (al is het lastig er nuchter onder te blijven).

Als ik je naam zo zie, ben je net zo oud als ik.. leuk om iemand te treffen in dezelfde leeftijd!

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ brotherbear: Ja onze lichamen he haha.. Weten niet wat er binnen gebeurt, het is indd afwachten :(
    Ja dat wachten eer ik ongi werd vorige maand, vreselijk! Had 2 testen gedaan en beiden negatief. 1 dag na mijn 2e test werd ik ongi! Was wel blij dat ik het werd, omdat ik wist dat de testen negatief was. Hopelijk is deze maand korter..

Ja ik ben precies vorige week 23 geworden haha.. mooie leeftijd om mama of zwanger te worden vind je niet ;)

15. brotherbear

@Bianca,, hmm klinkt heel erg bekend! Ik heb dan vanmiddag een test gedaan en ik hoop het uit te kunnen houden tot zondag voor nog een test.. De onrust in mijn buik houdt tot nu toe aan, maar niks geen teken van een aankomende menstruatie..

Ik word in juli 23 en dat is inderdaad een prachtige leeftijd om zwanger te worden! Kijk er erg naar uit!

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik heb allang niets meer van Lotus84, MayD, Mayrha, zonnetje1986 gehoord????

Waar zijn jullie meiden??

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hoop voor je als de test niet posi is, dat je snel ongi gaat worden meid.. Is niets zo minder als in onzekerheid zitten :(..

Heb ook al 3 dagen last van een rommelende buik, steekjes..
    Maar herinner me daar vorige maand ook iets van, maar weet niet meer wanneer dat precies was ...

18. brotherbear

hoop ik ook.. nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we dan maar zeggen.. maar ik geef mezelf in ieder geval nog tot zondag..

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja zeker meid, heel veel s6 en duim voor je!!!
    Fijne avond, ik ga secret story kijken... word spannend vanavond ;)

xxx

20. brotherbear

haha.. ik zal voor jou duimen! Veel plezier met kijken!

Deel Deze Pagina