cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Bianca: hier ben ik... ik heb wel een tijdje meegelezen, maar niet gereageerd...

Hier gaat het goed.. de PMS-tijd c.q. het wachtbankje is begonnen. Deze ronde mijn ei al op dag 14 gehad en ik hoop dat dat een teken is dat mijn LF deze ronde eens wat langer wordt. Ik heb heel optimistisch mijn banner laten staan op mijn oorspronkelijke NOD.

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    spannend mayd

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    aaah ik miste je al Mayd :D.... Word spannend voor jou, ben benieuwd... Hoop het zo voor je!!!!

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    hey meiden,

Nog iets nieuws te vermelden??
    Hier is alles hetzelfde, behalve mijn temp was gisteren 36.3 en vandaag 36.8 ben eens benieuwd wat mijn temp morgen is..
    Maar we blijven aan de klus ;)..

Jullie plannen voor het weekend?
    Alvast fijne paasdagen en geniet van het zonnetje
    xxxxx

5. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    bianca: miss je ei eerder? als je temp omhoog gaat komt je ei toch?
    hier niks te melden hoor 11 dagen over tijd alleen me banner houd er mee op na 10 haha en geen ongi en geen posi test en voor de rest lekker weer hier:)

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Twinny: Ja heb deze week nog 2 dagen een hogere temp gehad, dus ik weet het niet of ik moet 2 eieren hebben gehad haha ;)..
    We klussen regelmatig dus als mijn ei is geweest of nog moet komen mis ik hem in ieder geval niet :p..

Aoh dan ben ik eens benieuwd!! 10 dagen overtijd.. je hebt vorige maanden toch netjes je cyclus gehad zie ik..
    Hoop voor je dat het toch nog posi word & anders dat je ongi gauw komt en een nieuwe ronde kunt beginnen meid.. dat wachten ook he, blijft terug komen :(

7. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    oh das lastig lijkt me niet dat je 2 eitjes heb gehad:p njha heb er ook niet zon verstand van ik tempratuur niet:p
    word ondertussen egt gek van het wachten hier;)

8. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Okee en is dat teunisbloem verder niet schadelijk!? en waar kun je dat kopen?! Want ik word een beetje geirriteerd van mn cyclus... moest vorige week dinsdag ( 12 april ) ongesteld worden en ben het nog steeds niet. net als vorige keer. Had gisteren wel een klein beetje bloedverlies ( echt nihil) en het weekend voor 12 april ook al... na deze ongesteldheid wil ik echt beginnen, maar ja duurt lang!!!!!!

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik zelf zou het gewoon op de natuurlijke manier zijn werk laten doen.. Heb het niet zo op middeltjes.. Maar dat is mijn mening ;).
    Je cyclus is denk ik van slag, is het je eerst natuurlijke ongi?

@ Twinny: Nee was ook maar een grapje haha van die 2 eitjes :p Was wel wat he als we dat hadden ;)

Fijn weekend meiden, ik zet de laptop uit..
    Misschien dat ik straks nog ff kijk via mijn telefoon..

xxxxxxxxxxxx

10. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hahaha dat dacht ik al bianca.. alleen 2 tegelijk kan wel:p

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Haha ja daar heb je gelijk in haha :p

12. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hoeveel last hebben jullie gehad met het ''ontpillen''? Ik weet dat ik vorige week postte dat ik niets merkte, maar wat is het daarna verandert! Ik heb de hele week vlagen van misselijkheid en nu echt zo heftig dat ik bijna boven de pot hing. Hoofdpijn, af en toe 'spierpijn' in mijn buik, pijnlijke borsten, misselijk.... Maar het is voor een goed doel :).

Hoe lang heeft dit bij jullie geduurt?

Fijne avond allemaal!

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bij mij was de ontpilling echt erg in ronde 1. Nu is alles een beetje aan het normaliseren.

Ik heb alleen last van trekkerigheid onderin de buik en gevoelige (.)(.) na mijn ei...

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen ladies,

Heb weer even bijgelezen, maar heb t zo druk dit weekend.
    Zodra ik weer wat ruimte heb, kom ik reageren.
    Heel fijn weekend en tot gauw!

-x- CherryBelly

15. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha (.)(.) Hij is leuk! Herkenbaar ook...

Ik wacht nu op mn eitje! Na Pasen waarschijnlijk.. Gisteren heb ik maar even foliumzuur ingeslagen... :D

Fijne Pasen!! Lekker weer!!!

16. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @bianca88: nee dit wordt mijn tweede natuurlijke ongi. de 1e natuurlijke ongi heeft 45 dagen op zich laten wachten haha... dus ja daar is de tweede ook hard op naar weg... vandaag wel weer een beetje bloedverlies... misschien dat het toch gaat doorbreken. Maar ja het is gewoon irritant... het wordt lastig rekenen zo, als ik mn cyclus niet goed ken.

okee nu ga ik ff bij mijn cake kijken :) ben een cake aant bakken voor morgen bij de Paasbrunch :D

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ melovekane: Ik weet precies hoe je je voeld meid, mijn 1e cyclus was 46 dagen, en weet nu ook niet van welke ik uit moet gaan, dus het is maar weer.. afwachten..
    Vrouwen moeten toch veel geduld hebben he :(.. Maar ja alles voor een goed doel ;)..

Zijn vandaag een kaarsje gaan branden dat we een gezond kindje mogen krijgen.. ben beetje bijgelovig haha..

Vanmorgen was mijn temp weer omhoog gegaan naar 37.1 en gisteren was het 36.8.. Mijn man meteen kom we gaan ff klussen haha, zegt hij ja ik wil geen moment overslaan ;) vond het wel leuk haha..

@ Lovelybabe: Ik heb alleen in de eerste maand deze sympthomen gehad: Pijnlijke borsten, buikpijn, rugpijn, misselijk..
    Nu ik in de 2e ronde ben heb ik echter bijna nergens last van.. Echter af en toe een steekje of een rommelde maag, maar dat heb ik sinds 1 weekje pas..

Hmmmmmm lekker een cake!! Laat het jullie smaken morgen bij de brunch.. gezellig!!!

Wij zitten nu heerlijk op ons balkonnetje te genieten van het lekkere weer, jammer genoeg is wel het zonnetje weg :(.. Maar de tempratuur is nog heerlijk :D..

Meiden geniet van jullie weekend, ik ben er miss vanavond nog ff snel op en anders morgen xxxxx

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hmm, lekker. Ik ben net wakker en hem wel zin in een plakje cake!

19. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hoop gekletst zie ik!

Ik heb wening last gehad van het ontpillen in de eerste maand. Werd 4 weken na het stoppen al ongi dus geen klagen. Dus deze maand zijn we er voor gegaan en nu wachten op de ongi. De klachtjes die ik dus heb kunnen vanalles zijn..

Persoonlijk zou ik mijn cyclus ook zo natuurlijk mogelijk laten verlopen. Wel heb je bij de etos foliumzuur tabletten die van goede invloed op je cyclus zijn en zorgen voor een betere innestelling. DAt zou je dan misschien kunnen proberen.

@Bianca88, hoop dat je inderdaad maar 1 eitje hebt gehad en dat het lukt!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Die Zwanger worden van de Etos pillen zijn wel goed als je een te lange cyclus hebt. Voor een korte cyclus worden ze afgeraden.

Als mijn gewone foliumzuur op raakt, ga ik over op davitamon totaal voor Zwangerschap(swens) met omega visolie...

Deel Deze Pagina