Ja die (.)(.) !! Das ook wat he?? Ik hoef er maar naar te kijken en het doet al zeer!! Vooral tijdens mn ovulatie! En dat libidooo! Ik had veeel eerder moeten stoppen met de pil!! Hahaha..
Ja die (.)(.) zitten echt in de weg. Wel vreemd dat je lichaam dit soort capriolen uit gaat halen als je met de pil stopt. Ik word ook regelmatig wakker van de pijn. En inderdaad, misschien valt het wel gewoon op; al die zwangere dames. En daarbij woon ik in een nieuwbouwwijk en daar stikt het van de kids! Ik vind het ook super spannend en kan bijna niet wachten! En dat libido; ik was sowieso al erg kluslustig, maar nu...niet te stoppen hahahahaha Ik ga me even presentable maken om uit eten te gaan! Fijne avond allemaal!
Klinkt als bekend in de oren dat hoge Libido haha... Het liefste spring ik er iedere dag op haha, maar vind het moet wel nog leuk blijven, niet een verplichting.. Manlief zegt soms ook al alweer haha, maar dan vind hij het ook niet erg hoor .. Gisteren voelde ik me beetje beroerd, misselijk en gerommel in mijn buik dus geen geklus geweest.. Maar vanavond ff de schade inhalen als ik niet te moe ben van mijn werk, maar dat komt wel goed .. Pijn aan mijn borsten heb ik deze maand niet, wel vorige maand. Het is geen prettig gevoel nee, schijnt dat koelen helpt voor pijnlijke (.)(.) ? Have fun Lovelybabe!! Meiden tot morgen ik moet zo gaan arbeiten tot 23.15 uur Fijne avond iedereen xxxx
Wahhhh dames wat gaan jullie snel!! Lees van alles over pijnlijke (.)(.)!!!weet er alles van. Vorige cyclus deden de . . Meer pijn,dit keer ist bij mij de ( )( ) (Vertaling: vorige keer de tepels, dit keer de borst zelf) Heb nog steeds niet echt ongikrampen, wel af en toe gewoon kleine krampjes, veel plassen (drink ook wel veel water hahaha) en verder niets. Heb wel t gevoel dat t elk moment zo ver kan zijn. Pfff wachten is errug vervelend. Had t liefst gehad dat ik een iets kortere cyclus had. Dus 28dgn ofzo ipv 34. Bianca, voor jou ist nog langer wachten. Ik zou inderdaad ook tot je uigerekende nod wachten. Wel apart dat je die klachtjes hebt maar wil je geen valse hoop geven Gek genoeg heb ik dit keer na mn ei nog steeds een hoog libido! Vorige ronde was na mn ei alle lol eraf hahaha. Gelukkig is het ontpillen voorbij -x-
Herkenbaar CherryBelly! . . doen bij mij op t moment ook meer zeer! Hebben jullie ook dat de dagen zo mega snel gaan?? Komt echt omdat ik leef van ei tot ongie.. Whahaha! Ik had trouwens ook indd krampjes 2 a 3 dagen voordat ik ong werd.. Maar ik hoop zo voor je dat t andere krampjes zijn! Het zou geweldig zijn! Voor alle dames overigens!!! Kennen jullie dat filmpje dat je van week tot week kan zien hoe t kindje groeit? Echt prachtig! En ongelooflijk..... Om t even over iets 'anders' te hebben hihihi
Jeetje meiden, ben even weggeweest hier, maar heb gelijk een zooi bij te lezen.. ga het vanaf nu bijhouden *hoopt dat het lukt* Mijn cyclussen na de pil zijn 25 dagen (met eisprong) en 15 dagen (zonder eisprong) geweest. Zelf denk ik dat die van 15 dagen een tikken is dat alles nu weer bij het oude is en dat ik vanaf nu weer regelmatig wordt *hoopt heel hard*
Wow meiden, wat een geklets!! Ik kan het gewoon even niet meer bij houden om op alles te reageren maar ik lees zeker mee Ik ben zo benieuwd wanneer de eerste weer gaat testen? Dan begin ik alvast met duimen Zelf begin ik het nu toch ook wel een beetje spannend weer te vinden, mijn borsten worden gevoeliger (vorige ronde waren het alleen mijn tepels) en voel me raar....heb geen steekjes maar ben wel erg moe en ik weet het niet zo goed. Onbestemd gevoel. Dit hoeft natuurlijk niks te zeggen haha, maar misschien dat ik toch wel iets eerder ga testen...test het liefste in het weekend. Maarja, ik kan natuurlijk beter wachten tot volgende week woensdag... Dilemma! Ik ga er nog maar een nachtje over slapen Meiden ik ben weg vanavond, dus morgen hoop ik weer alles bij te lezen Fijne avond! xx
@Troel: ja de dagen lijken hier wel voorbij te vliegen! Voor je et weet zit ik alweer in ronde 3. Heb nu wel krampen, dus denk dat morgen mijn ongi doorzet. Dat betekent dat ik wederom een cyclus van 34 dagen heb en een lf van 12. Best netjes toch? Nog even afwachten....kan niet wachten om met een nieuwe ronde te beginnen hihihihi. Ik ga weer tempen en de ovutesten van zwanger en kids bestellen van t weekend. @brotherbear: ik hoop ook echt dat het inderdaad een teken is dat je nu hormoonvrij bent en echt regelmatige cyclussen zal hebben @leeuw: ik zou zeggen....wacht zolang je kan. Ik wilde eigenlijk ook gisteren testen (2 dagen voor nod denk ik) maar heb toch nog gewacht en weet nu dus dat ik ongi ga worden. Bespaart weer een testje hihihihi Sorry ladies als ik niet op iedereen reageer...het gaat ook allemaal zo snel hihihi.
@Cherry, ja je hebt gelijk. Ik ga proberen mij in te houden haha! Zou wel heel fijn zijn als je cyclus precies hetzelfde blijft he (of korter mag natuurlijk ook ) @ alle andere dames: hoe gaat het met jullie? Ik ben aan het werk tot vanavond, lees misschien in mijn pauze nog even. x
Heeey Dames, Hoe issie hier?? Bij mij nog geen nieuws, allehoewel ik normaal vandaag volgens mijn banner mijn ovu moet hebben.. Voel me vandaag beetje raar weet niet, vanmorgen beetje hoofdpijn en heb buikkrampen Ik denk toch dat ik ongi binnenkort ga worden.. Van de ene kant zou het wel fijn zijn dan heb ik een kortere cylus en van de andere kant ook weer een teleurstelling maar ja dan gaan we met volle moed weer ronde 3 in Mijn temp was ook weer stuk lager, het gekke is als ik temp met mijn oortemp is het veel lager dan als ik vaginaal temp dan is die 0.2/0.3 soms hoger :S Ik ga van de vaginale temp uit, omdat deze meer preciezer is dan een oortemp, hoe doen jullie tempen?
Hi Bianca, zou inderdaad wel fijn zijn als je cyclus korter is deze maand Ik temp ook vaginaal en die houd ik dan bij in mijn grafiekje. Ze zeggen inderdaad dat dit een beter beeld geeft dan bijvoorbeeld onder je tong of oortempen. Hier wacht ik nog steeds op mijn ongi, maar volgens mijn banner is mijn nod pas morgen. Dus het kan nog komen -x-
@Bianca: ja ik wil echt nog effe wachten met testen. Heb namelijk al een dag of 2 het gevoel dat ik ongi moet worden :S Dus ik wacht sowieso tot op zn minst zaterdag...
Wat knap van je tot je tot zaterdag wilt wachten, maar indd als je het gevoel hebt voor ongi te worden zou ik ook nog ff wachten.. Testjes zijn al duur genoeg Ik heb nu van Clearblue 3 stuks 29.95 is toch veel geld voor iets wat je weggooit he? Maar heb er alles voor over .. als er nu een bij zit wat positief is is het geld me waard
Nou ladies,ik had het dus niet mis....ben zojuist ongi geworden. Wel erg jammer, maar had het ergens wel verwacht, zoals ik al eerder zei. Dus ben niet heel erg teleurgestels en vind het erg spannend om met ronde 3 te mogen beginnen. Vooral nu ik weet hoe regelmatig mn cyclus is. Dus kga maar weer ovutestjes bestellen Voor derest die nog wacht...super veel succes en zoals ze op engelse forums zeggen: "Lots and lots of babydust to you all". Liefs, CherryBelly PS: ben ik ff blij dat ik geen zwangerschapstest heb gedaan hihihihi. Heb ik dat geld weer bespaard
cherry gelukkig had je nog niet getest dan fijn dat je niet erg teleurgestelt bent.. duimen voor ronde 3 dan!!
@ Cherry: Oh wat jammer meid, maar wel fijn dat je er al beetje op voorbereid was. En enorm fijn dat je een regelmatige cylus hebt! Nu kun je met volle moed ronde 3 in xxx