Waaahhhhhhh MayD GEFELICITEERDDDDDDDDD!!!! Wow meid wat SUPER!!!! En ik me zorgen maken om je LF....goed gedaan meid!! Lekker genieten hoor!!! Hahaha en dat was niet bot hoor..jij mag gewoon lekker je blijdschap uiten. Heb je ook foto's van je testje??? Liefs, Cherry
@Cherry, ook wel fijn dat je je lichaam dus zo goed kent je en je op je lichaam kan vertrouwen! Vol goede moed naar ronde 3 dus Ik heb net een pendel terug, de tweede al die zegt in juli in verachting van een meisje. Laten we het hopen, liever eerder natuurlijk, maar juli kan ik nog wel aan
Ik heb helemaal geen pendels gehad, ondanks 4 aanvragen... nu al meer dan 2 maand na de aanvragen nog niet binnen.
@MayD: mooie test hoor!!! Dat is in ieder geval geen tuurtest, maar een hele duidelijke @Leeuw: hoop ook dat t eerder raak is bij jullie, maar de maand juli is anders ook wel te doen toch? Hihihi. Zo dat is onze tweede zwangere van t clubje. Hoop dat er heel gauw nog meer volgen!! Geweldig toch dat het op een natuurlijke manier is gelukt? Ben benieuwd hoe t met onze andere zwangere gaat...Ristoskatje -x-
Ik ben idd blij dat het zonder hulp is gekomen en ik hoop echt dat ie blijft plakken. Het is geen tuurtest gelukkig. Vandaag voor het eerst pas echte dingetjes als misselijkheid en moe. Pijn in de benen en onderbuik had ik al vanaf 7 dpo, net als het witverlies.
Heeeeeyyyy Mayd gefeliciteerd meid! Helemaal super voor jullie! Ben blij dat alles op een natuurlijke manier is verlopen, super ! Gaat goef hier! Volgens mij zijn we langzaam aan besmet aan het worden hihi, ga zo door :d! Hoe is het verder met iedereen? Ik ga zo werken tot 1500uur en erna ben ik er weer. Xxxx
@MayD: ik stuur je heel veel "plak-beebjes-lijm". Heb er wel vertrouwen in dat ie blijft plakken hoor heb je al met een verloskundige gebeld? @Bianca: hier nog steeds ongi...kan niet wachten om met ronde 3 te beginnen en mn mannetje ook niet hahaha. Hoe ist met jou? Ik moet vandaag ook werken. Zal proberen tussendoor te lezen, vanavond gaan we uit eten. -x-
Ik ben misselijk! Maar dat komt doordat ik straks naar de tandarts moet waar ik niet zo'n fan van ben Haha Hebben jullie enig idee hoe dat zit als ze een foto moeten maken? Denk dat ik maar aangeef dan dat er een kans is dat ik zwanger ben..of maakt dat niet uit ivm straling?
@Leeuw: als ik jou was zou ik het wel even aangeven. Er komt toch wel een hoeveelheid straling uit zo'n machine denk ik, maar of het echt schadelijk is weet ik niet. Sterkte bij de tandarts...ik weet hoe je je voelt -x- Cherry
Hallo ik ben 20 April gestopt met de pil en 3 dagen daarna netjes Ongesteld geworden nu maar afwachten wanneer ik weer mijn Ongie heb het liefst natuurlijk niet meer
@Gesina: welcome to the club meid!! Spannend hoor. We hebben er eerder hier een in het clubje gehad die in ronde 1 al zwanger was!! Dus wie weet!! Is dit jullie eerste kindje? Liefs, Cherry.
Meiden! Ben super druk aankomende dagen!! Maaaar ik lees zeker mee! Ga later weer reageren, dan weten jullie waar ik uithang... En hoop nog steeds dat er een beeb gaat vastplakken.. De kans is er iig... Mwooa!