cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ontpillen kan rare dingen met je lijf doen! Merk wel dat ik er deze ronde minder last van heb gelukkig :)

Hier nog geen verandering, voel nog steeds weinig. Wel ook afscheiding, en heel soms een steekje in mijn borst of buik maar daar houdt het dan ook bij op! Dus of mijn ongi er aan komt, geen idee! Kan me nog steeds niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn dus ben al een beetje aan het balen van mijn lange cyclus...
    Maar goed, morgen een testje wagen mocht ik nog niet ongesteld zijn.

Nog een paar uurtjes werken voor mij en dan al weekend! We zijn gesloten op 5 mei en de vrijdag is mijn vrije dag..heeeerlijk :D
    Ik hoop maar dat mijn weekend morgenochtend goed begint ;)

Troel, ik raak er steeds meer van overtuigd dat jij zwanger bent! Vind je het niet superspannend??

2. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey ladies,

Ontpillen doet inderdaad rare dingen met je lijf.
    Naast de berg kwaaltjes van afgelopen maand met als hoogtepunt heule pijnlijke (.)(.) heb ik sinds een paar dagen hele kleine bultjes op mijn rug... geen idee waar die vandaan komen ineens :( en deze week ben ik belachelijk moe. Ik slaap als een roos, maar echt overdag zo moe dat ik zou kunnen slapen. En als klap op de vuurpijl; ik durf het bijna niet te erkennen... ik heb vanmorgen heel hard zitten janken bij ATWT. ik kijk nooit naar series, maar het stond vanmorgen toevallig op. Pffff...emotioneel wrakje lijkt het en dat terwijl ik niet zo snel in de tranen schiet.
    Dus laat dat ontpillen maar snel stoppen voordat ik de hele boel bij elkaar jank :D

Nog steeds geen ongi hier, en maandag is ineens heeeel ver weg (lees: heeeeeel lang wachten :)).

@Leeuw87: jij zit ook te gissen naar wat je lichaam doet? Spannend morgen!!! ben benieuwd!
    @Theeleutje: ik heb ook ergens gelezen dat er iets kan veranderen mbt tepel. En ook dat het iets donkerder van kleur kan worden. Dit zijn tekenen van een zwangerschap (volgens internet).

Liefs!

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @ lovely: tijdens het lezen van jou tekst dacht ik: die is gewoon kei zwanger!!!!! Ik weet niet of dat technisch gezien zou kunnen, omdat ik in je onderschift lees dat je onderweg bent naar ronde 1?
    Maar dat ineens zo moe zijn, om alles kunnen janken enz klinkt mij redelijk zwangerachtig in de oren! Alhoewel ik me goed besef, gezien de streken die mijn lichaam me levert, dat niets is wat het lijkt.... Ik wacht met je mee op maandag!

Wat betreft mijzelf: de kleur van mijn tepels zijn niet veranderd. Alleen die puntjes zijn ineens flink groter. Mijn huisarts heeft me bevestigd dat bij mij ontpillen niet aan de orde is. Ik heb de nuvaring gebruikt, en als je daarmee stopt zijn na 2 dagen die hormonen uit je lijf. Je lijf is meteen klaar voor een zwangerschap.... Bij wijze van dan hè....
    Dus het is of....dat ik moet wennen aan mijn 'eigen' hormonen in mijn lijf, ipv de anticonceptie hormonen. Of....... Het zou meteen al raak kunnen zijn.
    Ik zelf gok nog steeds op het eerste. Noem me naïef, maar iedereen in onze omgeving wordt moeilijk zwanger. Dan geloof je niet meer zo snel dat het bij ons wel eens de eerste ronde raak zou kunnen zijn....
    Enniewee.....als iemand nog 2 borsten kan gebruiken..... Wil de mijne heul errug graag uitlenen!;)

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ohwww wat is het hier spannend!!!!!!
    Ben zo benieuwd wie de volgende zwangere dame zal zijn!!!
    Leeuw? Troel? Lovelybabe?????
    ik denk toch wel dat het bij jullie raak zal zijn hoe ik het hier allemaal lees!!
    ik ga heeeeeeeeeeeeeeeel hard voor jullie duimen meiden!!!!
    En natuurlijk ook voor de andere meiden hier :D incl mijzelf ;)

5. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ga zo bij lezen, maar nu mijn nod nadert vallen mijn "klachtjes" mij steeds meer op..

- maagzuur wisselt af met misselijkheid
    - vermoeidheid (terwijl ik al bijna 2 weken vrij heb)
    - gevoelige/pijnlijke tepels
    - hoofdpijntjes
    - onrustig gevoel in mn onderbuik
    - rommelende darmen
    - licht witverlies
    - gevoelige en laagzittende baarmoeder..
    - pukkels (arghh:$)
    - humeur schommelt
    - hoor veel dat ik straal en lach..

haha.. zelfs mijn vriend krijgt steeds meer het idee dat het raak is.. terwijl hij daar meestal toch wel voorzichtig mee is.. =)

Wat denken jullie (i know het kan ook ontpillen of ongi zijn)..

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Brotherbear: Ik wil je de moet niet laten inzakken, maar ik heb ook 9 van de punten die hierboven staan die ik herken bij mij.
    Nu heb ik wel vaak last van maagzuur ook voorheen toen ik nog aan de pil was. Moe kun je misschien zijn omdat je vrij hebt? Niet veel doet (?) lekker uitrust..
    Maar kunnen ook tekens zijn van evt zwangerschap :D!!!
    Ik hoop het voor je meid.. maar als de tekens bij jou kloppen dan moeten ze ook bij mij kloppen, laten we het hopen!!
    Mijn baarmoeder zit ook erg laag :S, vind mijn buik ronder worden, zelf mijn man zegt het..?
    Word er zo onzeker van, terwijl ik toch echt denk dat mijn ongi ieder moment door kan zetten??

7. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Brotherbear en Bianca88: ik heb ook bijna alle kwaaltjes. Maagzuur de afgelopen 2 dagen gehad. Heb ik eigenlijk nooit last van. En ik kan niet zo goed op mijn buik liggen als ik ga slapen, te gevoelig. Nu maar hopen dat het zwangerschapskwaaltjes zijn, maar ik wijt het nu nog aan het ontpillen.

Maar wie weet dames, het kan zomaar raak zijn!!!!

Liefs,

8. brotherbear

@Bianca en Loveleybabe, ik weet het.. ik weet het echt wel.. maar deze klachten zijn mij totaal vreemd. In de tijd dat ik de pil slikte heb ik hier (bijna) nooit last van gehad..

9. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ohh dames, ik heb echt het gevoel dat jullie me allemaal ik 1 keer gaan verlaten en naar het zwangerschapsforum gaan!!!

Vooral troel!!!! Meid ik heb zo een sterk gevoel dat t raak is bij jou!!!! Ik hoop t echt!
    Ik zit trouwens op cyclusdag...ehmmm.....zie banner hahaha. Ben weer aan t tempen. En leef nu naar mn ei toe.....spannenddd allemaal. Heb weer een doel om naar uit te kijken ;)

-x-

10. brotherbear

Haha Cherry, jij bent zo lekker ontnuchterend voor jezelf.. lijtk mij niet altijd prettig, maar de meeste tijd wel prettig.. zo blijf je tenminste met beide benen op de grond staan!

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Nee cherry ook al mocht het raak zijn, we gaan je niet verlaten.. Tenminsten ik niet ;)..
    Zodat we allemaal zwanger zijn en samen naar een nieuw forum kunnen gaan :D!!!!

12. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Cherry, ik denk niet dat ik je zal verlaten hoor! Niet dat ik ongesteld ben....nog steeds niks namelijk. Wel moe, zere rug af en toe steekje in (.)(.) maar thats all....

Als ik de symptonen van de andere meiden lees denk ik: jaa die zijn zwanger!! Ikb en benieuwd..

Weet wel dat ik vorige ronde ook veel last had van die kwaaltjes en bij mij was het toch echt ontpillen..

Nog 1 vraagje: hoe weet je nou of je baarmoeder meer gezakt is? Ik voel wel wat zitten zegmaar, mara geen idee of dit mn baarmoeder is? Stomme vraag als ik het zo neer zet maar ben nieuwsgierig!

13. brotherbear

wat je voelt is je baarmoedermond.. dus hoe sneller je die voelt, hoe meer die gezakt is.. gister was hij bij mij ook gekanteld..

14. brotherbear

Sluit ik mij bij aan!!

ik vind jullie veel te gezellig en sympathiek!

15. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dat is een goed teken dus....? Vind het toch bijzonder waar je allemaal op gaat letten haha!

16. brotherbear

Uhm kantelen weet ik niet..

zakken kan.. het is in ieder geval een teken dat je het einde van je cyclus nadert.. dus of je bent ongi of je bent het niet..

Ja je let inderdaad ineens op gekke dingen.. waar je voorheen zoiets had van ja zal wel, ga je nu opzoeken wat het betekent!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hoi Dames: voor de (nog ) niet zwangeren: Pre Menstruale Symptomen kunnen hetzelfde zijn als zwangetschapsklachten....

Vooral de eerste maand na het stoppen met de pil had ik errug veel klachten. Ook in de rondes die volgden had ik bij mijn ei telkens zere borsten en vanaf mijn ei allerlei (op zwangerschap wijzende) kwaaltjes. Telkens niet raak.

Afgelopen maand tot ca. 4/5 dagen na mijn ei helemaal nergens last van gehad (dat hebben trouwens meer vrouwen hier op het forum). Vanaf dag 5 begonnen mijn borsten echt heel gevoelig te worden en kreeg ik dikkere aders om de tepels.

vervolgens kreeg ik een heel klein beetje last van maagzuur, trekken onderin de buik en veel witverlies.

Mijn temperatuur (zie kaartje in de handtekening) is wel tot 2x toe gezakt, waardoor ik gewoon dacht ongi te worden... Alles voelde eigenlijk ook als een aankomende ongi.

Ik hoop dat ik hier een paar dames mee van info heb voorzien...

Ik blijf nog wel lekker plakken hier. Ik vind het wel gezellig.

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ow ja... 1 heel belangrijk iets vergeet ik nog...

Op 7 dagen na mijn ei liep er al een heel lichte streep vanaf mijn venusheuvel naar mijn navel...

Zo, dat was het geloof ik wel.

19. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx MayD!!

Als ik jou lijstje bekijk denk ik: waar blijft mijn ongi! Haha
    Wil dolgraag aan de volgende ronde beginnen :D
    Andere dames op het wachtbankje, wanneer gaan jullie testen?

xx

20. Troel

Troel Niet meer actief

Zoo meiden wat een heerlijk kakelhok hè? Neee Cherry! We verlaten je niet! :):) Hihi..

Oeh spannend hè? Ik ga het dit keer gewoon afwachten..... :) Leeuw! Ga je morgen nog testen?

Deel Deze Pagina