cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Sluit ik mij helemaal bij aan.. Ik wacht tot mijn NOD 12 mei als ik dan nog niet ongi ben ( zit ik op dag 46 ) wil ik de dag erna nog eens een testje wagen.. Durf eigelijk niet zo goed om te testen :(

Bedankt voor je info MAYD!
    Wachten is onze enigste oplossing op dit moment.
    Wanneer is jullie NOD??

2. Troel

Troel Niet meer actief

Thanx mayD! Gezellig dat je blijft!! :D:D

3. Troel

Troel Niet meer actief

NOD: 9 mei! Bianca we zitten dicht bij elkaar!!!

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    ohh spannend troel wanneer ga jij testen als je nog niet ongi bent geworden? Op welke dag van je cyclus zit jij nu?

5. Troel

Troel Niet meer actief

Nu op dag 20! Ga het lekker afwachten...... Denk ik...... ;) Als ik t dan zeg maar volgend weekend niet ben ga k testen.. :D

6. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga morgen testen! Durf eigenlijk niet ben bang voor ene teleurstelling maarja tis even niet anders, anders blijf ik nadenken: misschien misschien misschien en dan ben ik 3 dagen overtijd, dan mag het wel toch? Heb ik me nog best in kunnen houden haha!

Troel en Bianca, voor jullie gaat het ook opschieten hoor :) mijn duimen draaien overuren hier!

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Troel: Spannend, ik dacht een kortere cyclus te hebben gehad, vandaar dat ik vorige week had getest maar toen ik denkelijk mijn ei geweest en heb ik te vroeg een test gedaan voor een eerlijke uitslag. Is dit je eerste natuurlijke ongi? Sorry als ik je het al eens heb gevraagd, maar ben het ff kwijt ;) Hoop niet dat je zo'n lange cyclus als mij krijgt meid..

8. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Heej dames!!

wow klinkt allemaal weer spannend voor iedereen hier zeg!!!
    ik duim voor jullie allemaal :)

Hier gaat alles wel ok. probleem is dat ik niet weet wanneer mijn eisprong is en wanneer ik weer ongesteld moet worden whaha...
    dus ja...

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Leeuw: Jazker kun je dan al testen meid, aah lief van je dat je duimt voor mij :D!! Ik duim net zo hard terug voor jou lieverd..!!!
    Ja ik weet precies hoe je je voelt, je wilt het graag doen maar bent bang voor een teleurstelling :(.. Heb het ook al 3x meegemaakt bah, ik stelde mezelf in dat het niet zo was, maar dan nog hoop je dat er stiekem toch een posi van komt.. Ik had de hele dag slechte zin bah.. Probeer er vanuit te gaan dat het niet zo is meid... als het posi is dan is het een SUPER verassing.. s6 meid ik denk aan je!

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
  11. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Thanks voor de tip! ga ik zeker gebruiken die site.

12. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Bianca! Lieve reactie van je :)

Ik heb net getennist, zo ff douchen en dan samen op de bank dus ben er morgen denk pas weer. Ik laat het weten als ik getest heb! xx

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ melovekane: graag gedaan meid, ik vind die site zelf ook erg handig!
    @leeuw: wat ben je fanatiek ;) hihi.. Leuke sport tennissen! Heel veel s6 morgen lief..

Ik ga slapen dames, welterusten.

Xx

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Leeuw: spannend meid, ik zal je berichtjes morgen in de gaten houden ;)

@Bianca: handige site zeg...superleuk!!! Ik maak ook wel eens gebruik van de ovulatiekalender. Staat met plaatjes omschreven wat er op die dag in je cyclus aan de gang is en een tekstje ernaast wat er in je lichaam gebeurt.

Volgende week hebben we dus misschien wel een paar testers... Bianca en Troel zijn degenen die ik me nog kan herinneren ;)
    Ladies ik kan haast niet wachten...vergeet dat ik zelf ook nog aan de klus moet hahahaha (niet echt hoor, maar leef onwijs met jullie mee).
    Wel handig...eerst naar jullie NOD toeleven samen met jullie en daarna is mijn eitje er al bijna. Zo gaat de tijd sneller.

@brotherbear: ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven en overal van te genieten. Zo ben ik tenminste niet zo erg teleurgesteld als het niet raak is. Tot nu toe is dat me aardig gelukt in beide rondes. hihihi.
    Soms vind ik het ook wel leuk om mezelf even te laten gaan en lekker te denken over allerlei dingen die ik voel enzo. Maar wil het niet te erg maken. Ken mezelf goed en zal echt wel balen als ik mezelf teveel hoop ga geven. :D

-x-

15. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, mijn vermoedens zijn juist. Helaas een witte test. Ben gelukkig niet heel teleurgesteld, had het natuurlijk wel verwacht. Waar ik nu nog het meeste van baal is dat mijn cyclus zo lang wordt nu want ik ben ook nog niet ongesteld. Nu maar hopen dat het snel doorzet dan kunnen we verder naar ronde 3!

Natuurlijk blijven mijn duimen draaien voor jullie meiden :)
    Ik vind het steeds leuker worden hier, de tijd gaat ook wat sneller idd Cherry doordat je met andere meeleeft haha!

16. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Leeuw; oh meid, wat jammer. Weet niet of het al eerder is gevraagd, maar hoe lang waren je vorige cyclussen eigenlijk? Succes met het wachten nu...:(

17. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Jammer Leeuw!! Misschien heb je te vroeg getest als je dus inderdaad een langere cylcus zou hebben?

18. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten

Wat jammer meid, had echt verwacht dat het raak zou zijn!
    Wie weet heb je te vroeg getest!
    en anders hoop ik dat je snel je ongi krijgt, zodat je weer vrolijk verder kunt klussen;)

19. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey Leeuw,

Wat jammer!!!! Wellicht later nog eens testen??

Liefs!

20. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

@Cheryy, dat klinkt goed!! Soms moet je jezelf ook wel even kunnen laten gaan toch?

@Leeuw, balen meid!! Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.. Was vandaag je NOD?

Volgens mij volgen we elkaar op met testen.. ik mag 8 mei, troel 9 mei en bianca 11 mei toch?

Deel Deze Pagina