cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ohja...Troel, je temp gaat 1 dag voor of op de dag van je ongi omlaag. (Onder de rode lijn bij fertilityfriend) (zie mijn temp kaartje van de vorige ronde) :D

2. Rosa1983

Rosa1983 Actief lid

3 mei 2011
    150
    0
    0
    Advocaat
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames, ik ben vanochtend inderdaad ongesteld geworden. Ik voelde al krampen en hoofdpijn. Dus dat scheelt me weer een testje kopen vandaag ;) en ben ook wel blij dat mn cyclus toch snel weer regelmatig is want ik zit nu dan op de 34 dagen. Moet ik nu om de volgende vruchtbare dagen te weten uitgaan van een cyclus van 31 dagen?? (dus gemiddelde pakken) Oeh en wat lees ik nu? Is iemand misschien zwanger?? Spannend!!! X

3. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik heb weer even bij gelezen. Ben gisteravond naar Scheveningen geweest naar Mary Poppins, heerlijk even zo'n leuke dag. Vandaag wordt nog leuker want een van mijn vriendinnen gaat trouwen. Ben er dus pas morgen weer!

@Brotherbear: aaaaaa spannend :D
    @Rosa: fijn dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde!

En hier...nog steeds...NIKS...Beetje afscheiding, soms een steekje/krampje in mijn buik. Thats all... (nu mag het vooral vandaag nog wel even wegblijven geen zin om mij vandaag druk te maken mbt doorlekken haha)

Fijne dag meiden :D

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Rosa: meid wat goed dat je nu duidelijkheid hebt. Ehmm ik denk dat ik ooit gelezen heb dat je van je langste cyclus moet uitgaan bij je volgende ronde. Maar weet het niet zeker :(
    Vandaar dat ik dus voor de makkelijkheid die ovutestjes gebruik vanaf dag 10 ongeveer. Mocht mijn cyclus dan een keer korter zijn, dan mis ik het niet :D

@Leeuw: ohhh gezellig hoor, ben al heel lang niet meer naar een musical geweest. Wordt tijd dat ik binnenkort maar weer eens een keer ga :D
    Heel veel plezier vandaag bij het huwelijk van je vriendinnetje en tot morgen :D

-x-

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    @ brotherbear: wat spannend meid! Hoop echt dat het streepje bij de volgende test er boven uit springt en we je allemaal mogen feliciteren!

Zou je dan toch echt op de lange wachtbank komen! Leuk leuk leuk!

6. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Ik ben lekker vrij vandaag!!!

Dankjewel voor alle reacties. Ik weet dat er nog geen reden tot paniek is zo in de eerste ronde. Maar het schiet toch zo jnu en dan door mij hoofd.

En jaaaaa, ik ben heel benieuwd hoe iedereen er uit ziet. En ja, ik heb ook van ieder van jullie een bepaald beeld.

Ik heb een blog waar een foto bij staat dus mocht je nieuwsgeirig zijn dan laat maar weten, stuur ik je een pb met de link. Ik durf hier nog geen foto neer te zetten, misschien als het raak is en iedereen op de hoogte is.

@Brotherbear: waaaauuuuuwwwwww, een positieve test! Ben heel benieuwd! Heb je er nog 1 gedaan?

Liefs,

7. Troel

Troel Niet meer actief

Wat een spannende ontwikkelingen weer.. :D

@Leeuw: Ik ben 2 weken terug ook naar Mary Poppins geweest! Leuk he??? :D

Ooooh ik word wel heel erg nieuwsgierig hoor nu naar iedereen! Ik durf alleen zelf niet zo goed mn facebook door te linken.. :D:D Ben bang dat er (indd, perongeluk) gelinkt wordt naar deze site! Wil ik ècht nog niet..... Ik kan wel een foto plakken in een privébericht denk ik? ;) Wie weet of dat kan? Cherry!! Ik wil jou linkje wel!! :D:D Ben nu helemaal nieuwsgierig!! En Lovelybabe... Naar jou ben ik ook nieuwsgierig!! Hihihi... En Bianca en en en en en :)

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Joehoeeeee brotherbear!! Heb je nog een test gedaan? Of klink ik nou heel opdringerig? :) hahaha

9. Troel

Troel Niet meer actief

Jaa wij zijn heeeel nieuwsgierigg!!!

10. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @brotherbear: jaaaa meid we zijn nieuwsgierig :D

@Troel: ik heb je een pb-tje gestuurd hoor :)
    Gegevens uit PB-tjes kunnen toch niet verschijnen op google??:(

Volgens mijn kan je geen foto's toevoegen aan een prive-berichtje :( Wel jammer. Was wel zo makkelijk geweest.

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    heeey ladies...

Ohw wat lees ik nu brotherbear!! wat spannend zeg!!! Ik ben echt benieuwd naar je volgend testje!!

Hier weer mijn temp 36.8 schommelt nu een beetje op en neer terug?? Vandaag meer krampen dus ik denk dat ik door naar de 3e ronde binnen nu en paar dagen kan gaan ;) maar wanneer dat zal zijn ??? Iedere keer denk ik en nu ben ik het geworden, en dan is er weer niets..
    Denk dat de kwaaltjes die ik heb nog bij het ontpillen horen of bij mijn aankomende ongi..

@ Rosa: ah wat jammer meid dat je ongi bent geworden, maar van de ene kant wel fijn weet je waar je aan toe bent & het heeft je indd een testje minder gekost ;) wel fijn dat je cyclus beter op gang is, had ik dat maar :(..

ik zal jullie allemaal een pb sturen met de link naar mijn hyves ;) ben echt razend benieuwd haha!!!!!

12. Troel

Troel Niet meer actief

Wat leuk!! Echt gaaf om nu een beeld te hebben van jullie!!! Die van mij komt! ;) In een emailtje..?? :p:D

Ooooh Brotherbear!! Heb je testje weer gedaan? ;)

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Wat leuk sommige van jullie al gezien te hebben :D hihi!!!!
    Ik zet verder niets op hyves etc over zwanger zijn of iets daar hoeven jullie niet bang voor te zijn xxx

Dikke kus xx

14. Troel

Troel Niet meer actief

;);)

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    wat leukk!! Eindelijk gezichten bij de namen hihihi.

-x-

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Echt leuk dit!

Overigens.... Op mijnhyves staat helemaal niets dat wij zwanger willenj worden, ik zal ook bij niemand anders iets neer zetten!

Ontoppic: bye bye pijnlijke boobies! :D en welcome pijnlijke rug....:(
    Mijn borsten zijn weer van mij! Ze doen helemaal geen pijn meer, wat een verademing zeg!
    Typte ik gister nog min of meer voor de grap: volgens mij zijn de pijnlijke borsten over, ben benieuwd wat mijn lijf nu weer in petto heeft voor me, moet ik nu bekennen dat ik sinds vanmorgen last hebben mijn lage onderrug... Dit was altijd een teken voor me dat ik ongesteld ging worden. Hopen dat dat nu ook zo is!
    En ergens word ik er zo moe van. Normaal ben ik geen klager, hoor altijd van iedereen dat ik juist te hard ben voor mezelf en zeer eigenwijs enz. En nu voel ik het ene na het andere, echt vervelend!
    Maar goed, van de andere kant.... dit is wel een teken dat mijn lijf bezig is met.... iets. Nu alleen nog achter zien te komen wat dat 'iets' is

17. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Vind het erg leuk om alle gezichten te zien van de personen die achter de gezellige berichtjes horen.

Hier nog zoiets, mijn hyves is echt aan de naam gelinkt, niemand weet van onze plannen, en ben als de dood dat iemand er toevallig achter weet te komen, en veel mensen het dan al zullen weten voor het zover is.

We weten overigens nog niet eens of wij wel trotse ouders mogen worden.

Verder hoop ik morgen of zondag helemaal van mijn ontrekkingsbloeding ( pff what a word.) af te zijn en te kunnen starten met RONDE 1.. (klinkt zo leuk, lijkt wel een spel programma :p),

Zonder gekheid, ik hoop echt dat ik over een aantal weken misschien ook wel positief mag testen, maar vooral we dit nog lang met elkaar mogen gaan delen.

liefs.

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Theeleutje: Ja bij mij op hyves staan wel paar babyhyves maar dat heb ik al jaren erop staan ;) en ik heb altijd gezegd dat ik rond mijn 23e in verwachting wil zijn, dus denk dat de meeste het toch wel indenken ;) maar indd ik zeg ook niets op iemands andere hyves meiden.. Don't Worry ;)

Ben blij voor je meid dat je geen pijnlijke borsten/tepels hebt meer, want dat lijkt me indd geen prettig gevoel!

Vanmorgen krabbelde ik hier nog dat ik veel meer last van krampen heb dan gisteren, maar het is of het in een keer opgehouden is weer pfff.. maarjah volgens mijn banner zit ik op dag 41, dus kan nog paar dagen duren eer mijn ongi toch door gaat breken, maar wil volgende week donderdag/vrijdag toch ff een testje wagen voor de zekerheid.

Ohja, hoelang hebben jullie al een relatie met elkaar, ben niet nieuwschierig he haha :p..
    Ikzelf heb in November 9 jaar een relatie met mijn man, en zijn 18 juni dit jaar 1 jaar getrouwd :D

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Gek hè, om zo ineens dingen te voelen, die je vervolgens dan ook ineens niet meer voelt.

Wij zijn 11 jaar samen, waarvan we 6 jaar samen wonen. Ik ben 27, hij bijna 29
    2 van mijn beste vriendinnen weten dat ik graag zwanger wil worden, een van hen is zelf ook bezig om zwanger te worden. Is wel grappig, zo af en toe word er dan een dubbelzinnige opmerking gemaakt ergens op een www, die dan alleen wij begrijpen, en alle andere hebben dan niets in de gaten haha

En op mijn Hyves staan ook wel wat baby gerelateerde dingen, maar dat komt vooral door mijn werk (durf alleen hier niet zo goed te zeggen wat voor werk ik doe, uit angst om herkend te worden)

20. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hebben jullie trouwens al m'n pendels al gezien? En ik altijd maar denken dat ik meer een jongens moeder ben als een meisjes moeder!

Het zou me trouwens niets uitmaken hoor! Lijkt me heerlijk om te ravotten met een manneke, maar lijkt me ook geweldig om lekker te tutten met een meisje!

Deel Deze Pagina