Girls! Zijn jullie hyvesvriendjes geworden? Dan word ik ook vriendjes hoor! Fijn om te lezen dat iedereen snapt om niet over zwanger oid erop te zetten dan! Ik ga even kijken....
Ja mijn pendels geven ook aan dat wij een meisje zouden krijgen, vind het toevallig want ik heb mij door de moeder van mijn man zjin nichtje ook laten pendelen en die zei ook dat ik een meisje zou krijgen die deed dat met een haar van mij en een ring die wat van mij was, boven mijn buik hangen en kijken wat de ring gaat doen, rondjes draaien of heen en weer.. rondjes = meisje, heen en weer = jongen .. Mijn vorige pendel zij April, maar deze is tot nu toe nog niet uitgekomen, of mijn test moet volgende week ineens posi zijn geworden en dan is het toch nog uitgekomen.. Maar mijn volgende pendel zegt Mei en dat vind ik ook prima .. Mij maakt het ook niet uit wat wij zouden krijgen, ben blij met allebei, als het maar gezond is .. Ja ik ben hyvesvriendinnetje geworden hihi!! Ik heb indd een dubbel gevoel, wel niet, wel niet.. jeetje.. Mijn man zegt maar steeds het is raak ik voel het, hopelijk heeft hij gelijk.. Gisterenavond op het werk zeiden collega's wat ben je vrolijk? ik zie iets aan je?? Maar die weten niet dat wij bezig zijn om zwanger te raken, vond ik wel opmerkelijk :O!! Als ik op mijn digi tempkaartje kijk staat er 90% kans op positieve test, ik durf hier niet vanuit te gaan, vooral omdat ik toch denk mijn ongi te gaan krijgen?? Ohh help mij word gek van mijn eigen!!! Bekijk bijlage 148909
90% is toch wel veel! je hoort wel vaak dat meiden denken/ voelen dat hun ongi komt en ze dik vet posi testen hoor
Ja ik hoop dat je gelijk hebt twinny.. Ik had een overzichtje er net bij geplakt, maar is erg onduidelijk he? Ik weet niet hoe ik het anders kan laten zien?? zo misschien: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2011-5-10
@ Bianca; wanneer ga je testen? Ik hoop voor je dat deze positief is! Wat een spanning zeg! Ik had dat 3 weken terug, mijn vriend zij laten we er voor gaan, en de volgende dag kreeg ik op mijn werk direct te horen, goh je voelt je een stuk beter he (zat al een tijdje van alles niet lekker), want je straalt helemaal.. dacht echt van Oeps als ze maar niet verder vragen... Ik zal voor je duimen, en blijven hopen op een positieve test! @ Brotherbear; Wat jammer meid, dat zal wel een flinke tegenslag geweest zijn, net nu je er van overtuigd was op de vorige test echt gezien te hebben. Hoop dat je snel je ongi krijgt, en weer vrolijk verder kan klussen.
aaah wat jammer nou brotherbear, ik had het zo gehoopt voor jou!! Hoop dat je snel ongi word zodat je naar de volgende ronde ook kunt gaan meid xxxx ja troel ben nu ook vriendinnetje op hyves hihi
@ Blijevrouw: donderdag a.s 12 mei is mijn NOD als ik van mijn 46 daagse cyclus uitga, er kan nog vanalles gebeuren in een week tijd.. ik wil donderdag of het weekend testen maar weet niet of ik dat volhoud het weekend haha
@ brotherbear: hè balen meid! Wanneer is je NOD? Je zou toch zeggen dat een streepje een streepje is..... @ Bianca: wanneer is jouw NOD? 90 % is toch wel heel erg veel! Ik snap echt helemaal niets van FF kaartjes, daar kan ik je niet mee helpen, sorry! @ blijevrouw: hahaha mensen zien het meteen als je lekkerder in je vel zit!
@Bianca: meid 90%????? Ik wil je niet nog meer (valse)hoop geven hoor, maar als ik zo naar je kaartje kijk denk ik toch echt WAUW!!!! je temp blijft maar hoog!!! En die ene dag dat je een dip had....innesteling??? Oehhhhhh spannendddddddd pff meid je geeft me hartkloppingen (niet echt hoor hahaha). @Troel: jaa ik ben hyvesvriendjes geworden met een aantal dames hier. Iedereen is welkom hoor. Ben er niet zo aktief meer mee. Maar vind het altijd nog wel leuk om zo contact te houden met mensen. Weet niet meer wie het vroeg, maar mijn man en ik kennen elkaar nu 4 jaar en hebben eigenlijk heel snel besloten om te gaan trouwen. We zijn nu net iets langer dan anderhalf jaar getrouwd Bij mij ook ontzettend veel pendels voor een meisje. Het maakt mij ook niet zoveel uit, als het maar gezond is toch?
@Brotherbear: ahhh meid wat jammer nou dan was die andere lijn misschien wel de bekende indroogstreep? :s
Hoi meiden, Wat hebben jullie een hoop gezellig gekletst zeg!! Ik lees bij de meeste ook positieve dingen!! Dat is fijn. Bianca, voor jou klinkt het ook wel erg goed hoor!! Hier waren beide testen dus negatief.. terwijl ik mij op zich wel enigszins zwanger voel.. gister had ik het helemaal gehad na de training en toen wist ik het ineens zeker.. maar ja.. totdat de testen dus het tegendeel bewezen. De test van gisteravond was geen indroogstreepje.. Het was een soort doorzichtig streepje die we zagen na de 5 minuten die je moet aanhouden.. Maar de cb en de 2e van kv van vandaag waren beide negatief dan houdt het op. Op basis van mn langste cyclus was mijn nod gister.. obv mijn cyclus voor de pil is mijn nod zondag.. Ik weet het dus ff niet, maar ben er verder wel heel relaxed bij.. het komt wel! Dank voor al jullie lieve reacties ed.. ik heb zelf trouwens geen hyves, dus helaas meiden =)..
@ cherry: ziet jou tempkaartje er anders uit dan de mijne? Ja vind 90% ook echt heel veel.. Heb af en toe kriebels in mijn buik, net alsof ik verliefd ben haha wat dat is weet ik ook niet? Voel me voor de rest goed, wel wat moe, nog af en toe krampjes, rugpijn en toenstraks ff duizelig.. Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben meiden! Kan niet wachten dat de week om is pff @ theeleutje, kijk ff paar berichtjes terug van mij staat mijn nod in Meiden ik ga me verzorgen moet helaas zo weer gaan werken. Ik krabbel als ik thuis ben weer Xxxx
@Bianca: mijn kaartje ziet er een beetje anders uit ja. Bij mij betekende mijn temp dip ook echt een ongi. Mn temp bleef dan wel laag. Bij jou issie weer omhoog gegaan. Dat had ik niet ohhhh meisje ik hoop t zo!!!!
Hey Bianca, Als je in mijn kaartje kijkt, kun je ook zien dat mijn temp na ovulatie aardig schommelde, maar wel telkens boven de rode lijn bleef.... Spannend hoor. Trouwens, jouw link van je tempkaartje in de vorige post werkt niet (dan kom je op de algemene FF site terecht)
Hoi meiden, WAt hebben jullie weer een hoop gekletst en met elkaar uitgewisseld! Haha.. doet mij goed.. Hoop dat ik ook snel weet waar ik aan toe ben =).. dan kan ik me tenminste weer bij de een of de ander aansluiten
Meiden ik weet het echt even niet meer en moet hier even mn frustraties kwijt.. Waarschijnlijk ben ik daarna behoorlijk opgelucht.. of niet.. Ik begin even bij het begin: Op 26 februari ben ik gestopt met de pil. Ik heb toen op 1 maart een ontrekkingsbloeding gehad en op 26 maart had ik vervolgens een menstruatie. Aangezien deze zo snel volgde ben ik er ook vanuit gegaan dat ik een eisprong heb gehad.. anders duurt je cyclus ook niet "maar" 25 dagen.. Toen kreeg ik op 9/10 april een bloeding. Dit begon met bruinverlies, toen met oud bloed en wat verser bloed er tussen. In eerste instantie ging ik er vanuit dat dit een doorbraakbloeding was en rekende ik nog op een NOD 25 dagen NA 26 maart (20 april). Op 20 april werd ik echter niet ongi en de dagen daarna ook niet. Toen kreeg ik toch het idee dat die bloeding een menstruatie moest zijn geweest. Ik ben toen vanaf die datum 28 dagen naar voren gaan tellen. Wetende dat mn langste cyclus 25 dagen was geweest. Op basis van de 25 dagen was mijn nod gisteren op basis van de 28 is mijn nod zondag. Deze 28 komen voort uit de periode voor de pil.. Nu ik echter wederom negatief getest heb, ben ik het spoor compleet bijster, want: - als die bloeding toch geen menstruatie was geweest zit ik nu op dag 41 en ben ik 16 dagen overtijd.. - als die bloeding wel een menstruatie was geweest heb ik geen recht van spreken.. want dan kan ik binnen nu en een week nog makkelijk positief testen.. Dus je begrijpt wel dat het erg vol zit in mijn hoofd en dat ik even niet meer weet wat en hoe.. dus.. Help, wie heeft er een idee of advies?
@ brotherbear: ik begrijp je volkomen meid. Het is lastig om vanuit een nod te gaan indd, ik zou 28 dagen aanhouden zoals een normale cyclus, maar het kan ook zijn dat je deze maand een langere cyclus hebt net zoals ik ook vandaag op dag 41 zit. Ik zou aangezien je net hebt getest nog 1 a 2 weken wachten en dan opnieuw testen als je dan nog niet ongi bent geworden. Ik wet wachten is ook niet mijn sterkste kant ik hoop dat ik je wat geholpen heb. @ mayd: wat fijn dat je wat info geeft meid, ja mijn temp schommelt ook aardig nu, alleen gisteren even onder de rode lijn.. Ben je wel op mijn tempkaartje kunnen komen? Heb geen last gehaf van krampen meer verder vanavond, wel af en toe steekje in onderbuik, ben nu wat misselijk (heel minimum) en had toenstraks enorm zin in augurken ! Is dit een verbeelding of...? We wachten af, lief dat jullie allemaal duimen Ik ga lekker douche en mijn bed in meiden.. Tot morgen, welterusten Xxx bianca
Nee, als ik op de link in jouw post klik, kom ik op de inlogpagina van FF... Heb je wel de link van je eigen FF homepage gebruikt?