cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hihihihi..MayD wat een toeval :D
    Maarja zo ist in ieder geval wel duidelijker toch? LOL

2. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Even snel, nog niet ongesteld maar voel me verder echt neit lekker. Erg verkouden, zere rug, moe blegh :(
    Hoop dat jullie je beter voelen en lekker kunnen genieten van van deze lekkere zondag!

Liefs

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dankjewel meis. Ik hoop dat je, ondanks bleh, wel een mooie dag hebt.

4. Troel

Troel Niet meer actief

Oooojee Leeuwtje! Beterschap! Wat zou t zijn? ;) Ik werd vanmorgen ook n beetje met zo'n onbestemd gevoel wakker..... Hmmmzzz..

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goodmorning girls.. :D

Nou haha ik heb het eindelijk gevonden geloof ik ;):
    34e65d Ovulation charts on FertilityFriend.com

Temp nog steeds 37.0 zie kaartje.. Verder voel ik me goed, wat krampjes weer verder nergens last van.
    Ohja ik weet niet of ik het mij inbeeld maar er komt een lichte streep vanuit mijn venusheuvel naar mijn navel :O, heb het mijn man ook laten zien en hij zegt indd als je kijkt zie je hem wel, maar heel licht.. ( heb geen donker pigment ) maar kan ook zijn dat je je nu vanalles gaat inbeelden en gaat zien nu ik denk zwanger te zijn..
    Heb gisteren met mijn man besloten dinsdagmorgen te testen ipv donderdag op mijn nod. We hebben beiden dinsdag vrij en de rest van de week moet hij of ik werken en ik wil wel op een dag testen dat mijn man erbij is, mocht het posi zijn..
    Hij zegt ook als je nu dinsdag of donderdag test als je zwanger bent ben je dat 2 dagen erna ook haha, hij heeft wel gelijk..
    Mocht het negatief zijn weet ik meteen waar ik aan toe ben en hoef ik niet verder te hopen...

@ leeuw & troel: Ojeej... jullie maken het wel spannend hoor!!!!
    Ging jij niet testen vandaag leeuw/troel?

6. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Bianca! Ik test ook altijd als ik die dag vrij ben haha. Vind ik veel fijner! Toch heb ik het gevoel dat het bij jou wel goed zit :D Ik ben benieuwd :)

Ik ga niet testen vandaag, volgende week pas (als ik dat vol hou ;) )

En thnx voor de beterschapjes, ga zo even de zon in en me dan maar opfrissen voor de bezoekjes aan (schoon)moeder!

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Leeuw: Ja ik durf er niet vanuit te gaan meer, bang voor teleurstelling.. We weten dinsdag meer ;)..
    Voel me wel anders dan normaal, ik weet niet maar anders..
    Mijn man is werken tot 5 uur en mijn schoonmoeder ging vandaag weg, we zijn vrijdag bij mijn schoonmoeder geweest al ;).. Met mijn eigen moeder heb ik geen contact.. is een lang verhaal.. Hopelijk mogen wij volgend jaar zelf moederdag mee maken ;)

8. Troel

Troel Niet meer actief

Ik ga voorlopig nog niet testen!! Wacht t lekker af! :D

9. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    die bianca toch... Ben erg blij dat je dinsdag gaat testen, want ik begin nu toch echt heel nieuwsgierig te worden hahaha. (Alsof t om mij gaat hier hahahaha). Just kidding ;)

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Cherry: haha jij bent niet alleen nieuwschierig, wij zelf ook ;)..

11. Rosa1983

Rosa1983 Actief lid

3 mei 2011
    150
    0
    0
    Advocaat
    Zuid-Holland
    Zo ik lees weer veel berichten! Nog geen goed nieuws lees ik? Ik ben nog ad buikkrampen heeel fijn als het strandweer is haha. Ik hoop over een paar dagen klaar te zijn en dan.., aant werk ;) ik vind het alleen dus nog beetje lastig van hoeveel dagen ik moet uitgaan met m'n cyclus. Ik weet niet dat temperaturen trekt me nog niet zo aan. Fijne avond!

12. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    hihihi veel mensen moeten al bijna testen merk ik :) leuk leuk leuk en heel spannend natuurlijk!!!!
    Ik ben nu ook voor het echtie bezig... allemaal heel spannend.. en ik weet eigenlijk ook niet van ophouden :$
    Maar had ff een vraagje!
    Ik weet dus niet precies mijn cyclus nu.. wanneer zouden jullie dan testen?!?!? Mijn cyclus van voor de pil??? mijn eerste cyclus na de pil of mijn tweede cyclus na de pil?!??! whaha.. ja beetje lastig zo!!!

wat touwens ook vervelend is, is dat ik niet weet wanneer mijn eitje komt... en niu moet ik toch voor 5 dagen naar Texel toe en dan kan ik dus niet klussen, hopelijk zijn dat niet net mijn vruchtbare dagen!!

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ rosa: als dit je eerste cyclus word ga je van 28 dagen uit, is het gemiddelde van een cyclus. 1e ronde is altijd ff afwachten hoe je lichaam reageert, bij de een na lrecies 28 dagen bij de ander 46, kan ook korter of zelfs nog langer zijn..
    Ik zou 28 dagen aanhouden en dan nog paar dagen erna afwachten, mocht jecdan nog niet ongi zijn kun je altijd een testje doen, dan weet je waaraan je toe bent.
    Hoop dat ik je beetje geholpen heb meid.

Bohh dinsdag duurt me zoolang he, ik heb iedere x de neiging nu een test te doen om te weten waaraan ik toe ben..
    Begin steeds meer te piekeren erover wel, niet?

14. Rosa1983

Rosa1983 Actief lid

3 mei 2011
    150
    0
    0
    Advocaat
    Zuid-Holland
    Ja m'n eerste echte was na 28 dagen en de volgende ( m'n tweede) 33 dagen maar dan toch 28 dagen? Ik dacht een gemiddelde ofzo? Ik vind het lastig!

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
  16. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    #1036 Melovekane, 8 mei 2011
    Laatst bewerkt: 8 mei 2011
    Ok ik vroeg het me idd ff af, welke cyclus ik moest gebruiken! En die site is idd handig! thanks.. ff checken hoor!
    Ok dan zou ik 18 mei mijn eisprong moeten hebben. Nou kom gelukkig de 13e terug haha. en nu 1 juni zou ik kunnen testen. :D spannend!!!
    Ben uitgegaan van dat het gerommel wat ik van 23 april tot 29 april gehad heb, dat dat een ongesteldheid was.

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Melovekane: meid dan lopen wij precies gelijk!!!!!! 1 juni is ook mijn NOD hihihihi.
    Wordt spannend voor ons :D

Wij zijn hier prive met een aantal dingen bezig wat nogal stress oplevert, dus wederom zal ik deze maand niet al teveel hoop houden....maar who knows :D
    Gelukkig heb ik dan ook een test-buddy :D

-x-

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goodmorning, mijn temp is weer gedaald, de streep die ik zag op mijn buik is ineens weg, inbeelding geweest? Kortom.. Denk ongi te gaan worden vandaag, maar als jk het vandaag nog niet ben doe ik toch ff een test morgen.
    Ik voel dat het mij veel stress mee brengt, denk aan nix anders meer.. Ik hoop het een beetje los te laten als het negatief is. Maarja het is en blijft moeilijk he meiden xxx

19. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten

Het lijkt me zo moeilijk. Zelf ben ik iemand die niets van zich af kan zetten.
    Ik moet er dan ook niet aan denken het gevoel te hebben dat het wel eens zo kan zijn, en dan negatief te testen.
    Meid ik hoop echt dat je vandaag/morgen meer zekerheid krijgt, en je lichaam je niet langer in spanning laat.

Ik ben zelf trouwens even een paar dagen niet actief, zal het savonds wel even lezen (als er tijd voor is) en anders ben ik er zeker woensdag weer even.

Fijne werkweek iedereen.

x

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: ohh vervelend meid!! Maar zolang er geen bloed is blijf ik hoop houden! :D
    Hoe laat was je temp dan? Onder de rode lijn?
    *dikke knuffel*

@blijevrouw: jij ook fijne dagen en tot woensdag maybe :)

@all: bij mij ist nog n beetje saai allemaal...moet nog ruim een week tot mn ei. Vruchtbare periode begint zondag als t goed is :)

-x-

Deel Deze Pagina