Volgende ovulatiedatum: 19/05/2011 Vruchtbare periode: Van 16/05/2011 tot 20/05/2011 Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 02/06/2011 bovenstaande is als ik van 28 dagen uitga. Wel grappig want 19 mei zijn we ook 5 jaar getrouwd hahaha. Dat moet geluk brengen! Als ik van de 31 dagen uitga (gemiddelde) dan schuift alles gewoon 3 dagen op natuurlijk. Dus ik denk dat ik deze poging gewoon nog ga spreiden en op een aantal dagen het sowieso moet gebeuren (erg romantisch haha)
@ Rosa: Dat ziet er goed uit voor jou .. Wel toevallig dat het net in die week is als jullie 5 jaar zijn getrouwd zou een mooi kadootje zijn !!! Als je het regelmatig in die week doet dan maakt het niet zoveel uit als het bijvoorbeeld 3 dagen verschuift met de datum, sperma kan tot 24-72 uur overleven in jou lichaam Ja ik vind de site ook erg handig! S6 meid x
Nou meiden, ik heb net een test gedaan ik kon het niet laten, was zo onzeker! En ik ben NIET zwanger , ik had het immers wel gedacht, maar ik ga dus niet meer uit van de tempkaart werd er alleen maar onzeker van. 95.3 % kans op positieve test en dan komt er een vette NIET ZWANGER te voorschijn .. Nou hoop ik wel dat mijn ongi snel komt want die lange cyclussen vind ik nu wel lang duren pff.. Dit is mijn volgende vruchtbare periode pas: Volgende ovulatiedatum: 13/06/2011 Vruchtbare periode: Van 10/06/2011 tot 14/06/2011 Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 12/05/2011 Dat is nog 1 dikke maand ... Ik ga proberen er mij minder op de focussen in de 3e ronde, misschien gaat het dan beter.. Dus meiden mag ik mee naar ronde 3? -x-x-
Ah Bianca88 wat balen voor je! Idd vervelend dat wachten! Probeer toch enigzins afleiding te vinden. Knuffel
@Bianca: *dikke knuffel nogmaals* Lieve meid toch, wat vervelend allemaal. Pfff hoop dat je gauw duidelijkheid hebt wat betreft je ongi. maar is het geen idee (na 2 lange cyclussen) om even contact op te nemen met je huisarts en na te gaan of dit wel allemaal goed gaat zo? Ik wil je echt niet bang maken, maar ik had begrepen dat lange cyclussen ook kunnen wijzen op wat afwijkingen. Niet dat het meteen bij jou zo is hoor en ik wil je absoluut niet bang maken, maar even bewust maken eigenlijk.... pfff hoop dat je me een beetje begrijpt hahaha. Maar hoe dan ook.... ik heb je liever niet in ronde 3, dat zou namelijk betekenen dat je zwanger bent. Maar als het niet zo is, ben je altijd welkom in ronde 3 meid! -x-
Nee h.a doet pas iets na 1jaar, onregelmatige en lange cyclussen kun je het eerste jaar hebben. Ieder lichaam is anders met het ontpillen. Bij de een is zijn cyclus meteen na 28dagen de ander pas na 3 maand. Een vriendin van mij had ook altijd in de 40 dgn haar cyclus en is na 8 maand zwanger geraakt, maar die deden het alleen als ze zin hadden en hadden sex op de verkeerde dagen.. Ik laat mijn lichaam zijn eigen gang gaan voorlopig. Probeer er niet meer zoveel bij stil te staan. En probeer niet bij ieder ding dat ik voel te denken zou ik zwanger zijn? Het zal heel moeilijk zijn maar het is ff nix anders ben nogal iemand die gauw in verhalen gelooft wat iemand verteld haha.. Maar komt allemaal goed en we gaan gewoon hopelijk snel naar ronde 3 Xx
@Bianca: dat is de juiste instelling!! Ik vind mijn cyclus ook wel lang genoeg zo. Langer moet het niet worden, korter mag...tot ongeveer 28 dagen. Te kort is ook niet goed. Ik ben zooo benieuwd wat mijn cyclus deze maand gaat doen. Had vandaag wat bruinverlies?? nooit eerder tussendoor gehad. Het was wel maar een miniscuul klein beetje. Misschien dat mijn ei eerder komt? Zal vandaag weer beginnen met ovutesten, gisteren was ik te laat thuis. Troel!!!!!!!!! waar ben je!!!!! Was er niet iemand die vandaag zou testen? -x-
Cherryy! Joehoe! Hier ben ik!! Heerlijk aan het shoppen geweest vandaag, had ik nou ècht nodig! Hoe ist?? Vandaag zou t de dag ongeveer moeten zijn dat ik ongie word... Maarja daar kan ik me natuurlijk ongeveer 3 dagen in vergissen... Ik merk tot nu toe nog niets maar heb ook niet t idee dat ik zwanger ben..... Maar ja you never know! Mijn . . nemen wel allerlei rare kleuren aan.... Heel donker (lijkt wel heel diep rood) en nu allerlei witte kringeltjes (gek woord ) Vooral bij de linker.... MayD, herken jij hier iets van? Aaaah Bianca, wat jammer meis..... Leeuw Waar hang jij uit? Of heb ik ergens over heen gelezen? Nog ziek?? X
@ Bianca: balen meis! Maar als je cyclus langer is, zou je dan nu niet te vroeg getest hebben? En anders inderdaad op naar ronde 3 @ Troel: volgens mij kunnen 'verkleurde tepels' ook duiden op een zwangerschap. Wanneer ga je evt testen? @ Cherry: op naar je ei!
Ik heb ik ronde 3 ook wel degelijk een streep gehad van heuvel naar navel... Daarop werd ik heel heftig ongi. Het kan wel degelijk een VMK geweest zijn... 2 rondes later was het raak. Ik was juist in de afgelopen maand wat relaxter (aangezien het toch niet vanzelf zou gaan volgens de HA). Dames, neem eens een wijntje en geniet van de tijd alleen met je man. Ga er wat relaxter mee om. Tuurlijk, lekker makkelijk gezegd. Maar bij mij heeft het wel degelijk geholpen. Ik ben wel door blijven tempen en ovutesten, maar niet meer van het moeten.
@mayD: Ik ben super relaxed! Op zo'n forum deel je juist alles wat je niet met andere deelt, je bent veel vrijer alles te zeggen en te vragen. Vergelijken en t nòg een keer te vragen. En dat wijntje neem ik elke week samen met vriendlief en vriendinnetjes. Ik geniet volop! Hier kan ik er alles uitgooien.
Ik probeer er ook zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar des te meer zijn andere er mee bezig. Gisteren zat ik op terrasje een wijntje te drinken, kom een vriendinnetje naar me toe gelopen (de enige persoon die weet dat wij bezig zijn voor een kindje) Kreeg me toch een hele preek over dat glas wijn!!! Zelfs toen ik duidelijk maakte dat ik ongesteld ben, en dus no way zwanger kan zijn, ging ze door met haar preek over hoe slecht alcohol wel niet is voor mummy's to be... Enniewee, uiteindelijk gaat ze weg, mijn vriend zegt tegen me: goh.... Dan ben jij toch een stuk nuchterder en relaxter! Ik realiseerde me net dat mijn NOD is op schoonmoeders verjaardag. Ben benieuwd of we haar het mooiste kado ever kunnen geven!
Helloo.. @ mayd: ja ik ga ook genieten, en blijf ook gewoon door tempen, maar ik ga niet meer zo diep denken etc.. Laat het op me af komen, als je er bewust mee bezig bent duurt het alleen maar langer zeggen ze, dus we gaan relaxt proberen te doen .. @theeleutje: denk niet dat ik te vroeg heb getempd, zit immers al op dag 44 is al een lange cyclus vind ik tegenover wat jullie hebben hier. Ik ga nu lekker op mijn ongi wachten en lekker een wijntje drinken met manlief goed idee mayd! Xxxx
Hey meiden, Hier ben ik Jullie hadden er niet overheen gelezen, ik heb de hele dag gewerkt en kom net terug van een cursus signaleren van kindermishandeling (pfoee heftig ) Deel 1 dus nog 3 delen te gaan. Bianca: balen van je temperatuur en de test, nu maar hopen dat je idd snel ongi wordt! MayD: goed advies Ik drink ook gewoon wijntjes, zelfs als ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Ik bn pas zwanger als ik een test in mijn handen heb en eerder niet. Ik zie het forum ook als uitlaatklep omdat ik niet overal mijn vriend mee wil belasten. Hem belast ik wel voor de leuke dingen Hoe het verder hier is....Nog niet ongesteld, ook nog geen stem en een hoop hoesten. Kan beter dus! Voel vandaag wel wat steken in mijn buik dus misschien komt mijn ongie eraan? Heb in ieder geval nog geen testdrang dus ik laat het maar even zo. Ik kan er toch niks aan veranderen (trouwens niets voor mij om hier zo over te denken, vorige ronde zat ik zo in de stress en sinds gister denk ik opeens: het zal wel en het komt wel) Zo lang verhaal, nu eerst een kop thee en even nog van mijn korte vrije avond genieten haha Xx
Goedemorgen ladies, Hoe gaat het met iedereen? Hier geen verandering...saai he hahaha Gisteren begonnen met ovutesten...heel licht streepje, dus niet posi (had ik ook niet verwacht hoor hahaha) Hoop stiekem op een eerdere ovulatie, maarja heb het zelf niet in de hand Nog testers vandaag? @Bianca: ben benieuwd naar je temp vandaag meid! -x-
@Bianca: wat jammer nou! Vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt ook. Maar inderdaad vol goede moed naar ronde 3! En minder op focussen zou helpen (zeggen ze). Moet ik misschien ook maar eens doen .