@Leeuw: heb een tijdje geleden een zwangere kennis gesproken en die was goed ziek door haar zwangerschap (in t begin): koortsachtige verschijnselen, erg last van dr darmen, misselijk, niets kunnen eten. Gewoon goed ziek (zo omschreef ze t zelf) na 3 maanden was t weer over. Dus je zou best eens last van je maag kunnen krijgen hoor, tijdens je zwangerschap. -x-
Hmm..nouja het blijft afwachten. Ik durf er eigenlijk niet op te hopen...eerst maar eens mijn test afwachten zaterdag haha! Fijn trouwens dat je alweer de lentekriebels krijgt, want las paar dagen geleden dat je erg moe was? Nu maar hopen dat je man ook last van de lentekriebels heeft haha! Ik ga weer aan het werk! xx
Hier ben ik Cherry .. Gisteren avonddienst gehad en erna meteen naar mijn bedje gegaan was kapot.. Hier nog geen ongi te bekennen... Wel 2 dagen voorheen last van bruine afscheiding? Normaal gesproken als ik van mijn vorige cyclus uitga zou ik vandaag mijn NOD moeten hebben, maar ja de dag is nog lang kan nog vanalles gebeuren.. @ leeuw: Je maakt het wel met de dag spannender hoor!! Volgens mij ben je gewoon hardstikke zwanger als ik het zo allemaal lees.. Maar wil je niet aanmoedigen of valse hoop geven meid.. Ik vind het knap dat je nog niet getest heb met deze sympthomen!! Was niets voor mij geweest haha.. maar dat wisten jullie ondertussen wel al denk ik Ik had gelezen dat er ook iemand naar ander forum is verhuisd, jammer .. Jullie wel allemaal blijven he!! Ik heb helaas ook geen vrij vandaag ik heb weer late dienst vanavond.. Maar ik ben er tot een uur of 4 nog wel op hoor xxxx
Nee Cherry das niet raar! Ik snap t heel goed! Zou voor mij ook meer rust geven... Als je gewoon gaat tempen, hoe zit dat dan? Is je temp hoog als je je eitje hebt/krijgt? Ik heb nog eens goed na zitten rekenen en het zou heeeel goed kunnen dat ik pas morgen ongie moet worden... Dussssss.. Suf hè?? Had ik de vorige x ook!! Hmmm.. Dat zou echt top zijn want dan heb ik al een paar keer een cyclus van 30 dagen.. Leeuw ik heb zo t gevoel.............. Misselijk? Jij bent onze 3e zwangere!!! Ik hoop t zo voor je meis!!!
Zit vandaag op dag 46 van mijn cyclus, dus voor mij mag het nu wel komen, vind die lange zo vervelend pff.. mijn temp blijft nog best hoog gisteren 37 en vandaag 36.9 alleen op 9 mei ff dipje naar 36.7. Ik wacht het toch nog ff af een weekje en anders toch nog maar eens een test doen ??? @ Troel: Ja is vervelend als je niet weet wanneer je NOD precies is he.. Hoop dat je gauw duidelijk hebt meid of een posi test natuurlijk !!!!
@ Theeleutje: Van dat tempkaartje snap ik ook niets meer van, er staat nu 98.8% of positive pregnancy test are reported before 21 DPO ja wat moet je ermee??? Heb in de afgelopen 2 weken 2 testen gedaan beide negatief.. Vandaag is mijn NOD ( 46 dagen ) dus vandaag even afwachten.. Heb nu wel 2 dagen bruinachtige afscheiding gehad een klein beetje? Hoe is het bij jou?
@Troel: ff denken.... nee je temp gaat omhoog nadat je ei is gesprongen. Dat betekent dus dat je met tempen niet je eisprong kan voorspellen maar het is meer een bevestiging dat je ei daarwerkelijk is gesprongen. Alleen met ovu-testen kan je voorspellen wanneer je ei gaat springen. Daarom gebruik ik beide methoden. @Bianca: weet je...ik denk dat die 98,9% niet te maken heeft met jouw kans op een positieve test. Maar het geeft alleen aan dat van alle tempkaartjes op fertilityfriend 98,8% van de meiden op de dag waar jij nu zit een positieve test in handen hadden als ze zwanger waren. En denk dat je aan de hand van die puntentelling (ik kwam tot 56pts) kan zien hoeveel van jouw symptomen overeenkomen met vrouwen die positief hebben getest. Jammer dat deze versie maar een trial versie is, na 30 dagen vervalt de VIP versie en moet je ervoor betalen. De gratis versie blijft wel gewoon beschikbaar hihihi. -x-
@ Cherry: Ohw dat zou een betere uitslag geven indd hoe jij het verteld.. ik kon het me al niet voorstellen :S Ik zit tot nu toe op 73 punten. Een vriendin van mij die zegt dat het bruinverlies misschien een innesteling is geweest of dat mijn ongi er toch aan zit te komen .. Ojeej daar komen de twijfels weer *zucht*....
Hellow ladies! Ik moest ook werken vandaag! Morgen ook nog, en dan heerlijk 4 dagen vrij! Mijn rode Ferrari is foetsie! Kan er niets aan doen, vind dat toch altijd maar een heel gedoe hoor! Ik werk in de zorg, heel fijn zijn die witte uniformen maar niet heus! Ben als de dood dat je er iets door ziet. Maar goed, het zit er weer op, op naar m'n ei! @Bianca: innestelingsbloeding zou inderdaad ook heel goed kunnen. Is die streep over je venusheuvel nog terug gekomen? @ leeuw: ben zoo benieuwd! Het klinkt allemaal alsof je zwanger bent hoor! Then again....je lijf kan rare dingen doen... Maar toch gok ik op wel zwanger!
@Theeleutje: yayy nu naar je eitje toeleven!! Fijn dat de ferrari vertrokken is...nu maar hopen dattie ongeveer 40weken weg zal blijven hahaha @Bianca: hmmm, ja het zou ook een innesteling kunnen betekenen. Vooral omdat je temp ook zo hoog blijft! Wanneer zou jij ook alweer testen? (Srry als je t a hebt gezegd hihihi) @all my ladies: ik heb sinds vanmiddag een heel klein beetje vruchtbaar slijm! Zou mn eitje dan toch eerder komen deze maand? Heb wat lichte steekjes aan de rechterkant van mn onderbuik. Ben benieuwd naar mn ovutestje strx als ik thuis ben. Weet nie of ik de uitslag kan posten vanavond, maar ik laat t jullie zeker weten!
Ja ik twijfel nu weer zo erg he pfff... Net naar wc geweest, beetje kleverig slijm? Mijn temp blijft indd nog hoog... Ik wacht een week kijken of mijn ongi alsnog doorzet anders volgend weekend misschien opnieuw een test doen. Krampen heb ik niet echt meer ja af en toe, wel rugpijn en ben moe. Voelt ook erg nauw binnenin, bij baarmoeder? Agjaa we zien wel waar het schip strand, hou het nog altijd op een ongi Lieverds ik ga arbeiten tot vanaaf miss ff gauw xx
Bedankt voor je reactie, is onttrekkingsbloeding de laatste ongesteldheid in je 'normale' stopweek? Ik heb zeg maar gewoon mijn laatste strip opgemaakt, toen na 3 dagen stoppen zoals altijd 3 dagen ongesteld en die woensdag moest ik weer met de pil beginnen, dit heb ik niet gedaan woensdag +donderdag niks verloren en toen vrijdag en zaterdag weer wel lichte bloeding. Er heeft dus naar 1/2 dagen tussen gezeten. Geen 2 weken?? Wat was dit? Een ongesteld heid of gewoon een bloeding omdat me lichaam in de war is?
@loveazra2: ik heb dat zelf ook gehad in de eerste week, een tussenbloeding van 1dag. Niets om je zorgen over te maken meid. Dit telt niet als een ongi zei mijn ha toen, omdat het ook maar 1dag was. Hoort allemaal bij het ontpillen xx
Goodmorning lovely ladies, Hoe ist met iedereen? Hier nog geen verandering...dus nog geen ei. @Leeuw: hoop dat je je gauw beter gaat voelen hoor! *dikke knuffel* @Bianca: ben weer benieuwd naar je temp @Troel: hoe voel jij je nu meid? @loveazra: ik denk inderdaad dat je lichaam een beetje in de war is en weer alles moet "opstarten". Denk niet dat je het als ongi moet rekenen. Spannend hoor...je mag dus ook op zoek naar je ei hihihi. -x-
Wat vind ik het jammer dat ik niet gewoon lekker mee kan kletsen! De dagen vliegen hier voorbij, zo druk zijn we. (misschien ook wel goed, hoef ik er niet continu mee bezig te zijn!) Veel gezellig geklets, maar ook veel onzekerheden zag ik. Leeuw wanneer is/was je NOD? En ga je een test doen?? bianca, ik hoop dat je testjes te vroeg voorbij zijn gevlogen, en dat je misschien toch nog een kleine kast hebt op een posi. En anders moet de oma het gaspedaal maar even goed gebruiken.. Hier is het nog steeds spannend. Ik ga vanaf juli beginnen met de testjes.. We doen het tot die tijd rustig aan! (natuurlijk hoop ik stiekem op een wonder..) Wens jullie allemaal een heel fijn weekend, met toch nog een beetje zon. Liefs
@blijevrouw: meis je hebt t er maar druk mee maar inderdaad, zo ben je er ook iets minder bewust mee bezig en dat kan af en toe ook goed zijn -x-