cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx lieve meiden! Voel me gelukkig alweer wat beter. Lekker optijd gaan slapen doet wonderen! Ben ook nog niet misselijk geweest dus het zal toch wel iets van n virusje geweest zijn gok ik.

@blijevrouw: heb ik ook gehad in het begin, dat ik niet lekker mee kon kletsen. Geeft toch helemaal niks! Als je tijd hebt kom je gewoon gezellig hier en anders niet :)
    Mijn NOD was vorige week dinsdag.

Hoe is het met jullie en gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

xx

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goodmorning...

Mijn temp 36.9 cherry, nog steeds hoog en.nog geen ongi.
    Wat ik nu wel veel heb is kleverig eiwitslijm?
    Mijn man zei bespaar me de details haha, dus vandaar dat ik hier het maar ff neer gooi.. Heb al vaker gelezen dat meiden dat hadden? Hoe is het daar mee afgelopen?
    haha en anders hoop ik indd dat oma ff het gaspendaal induwt ;)

Ik heb vandaag vrij maar heb 2 poetsplaatjes naast mijn werk erbij en daar ga ik.straks ff poetsen ;) maar ervoor of erna ben ik er ff..

Xx

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: Heb wel vaker gehoord dat dames die zwanger zijn "last" daarvan hebben. Dus ik zou denk ik je testje afwachten.
    Pfff echt met die symptomen van jou zou ik het niet lang kunnen volhouden. Denk dat ik al snel een test zou doen. hahahaha
    maar ja...nog even geduld ;)

4. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca: dat slijm heb ik dus ook. Echt dat eiwit, wel toevallig. Ga je echt niet eerder testen? Ik ben blij dat ik morgen ga testen, ben nu wel toe aan wat zekerheid.

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik was er de laatste maanden/weken erg veel mee bezig, werd er zelf gek van!

Nu heb ik de komende weken genoeg afleiding om er even niet te veel bij stil te staan!

Morgen wordt onze tuin EINDELIJK afgemaakt, en dat zal me al een hoop rust geven!

Hoe is t bij jou nu?

liefs

6. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    En nog geen test gedaan??
    Spannend zeg!! hoop dat je morgen (als ik me niet vergis??) een heeeele mooie test in handen krijgt.
    ;)

7. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb vorige week donderdag een test gedaan en die was negatief. En morgen inderdaad...pff dat wordt weer slecht slapen vannacht. Had dat de vorige keren ook toen ik ging testen, ben ik zo achterlijk vroeg wakker! Haha

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Blijevrouw: heb je zo lang moeten wachten op je tuin dan? (sorry als je het al een keer hebt verteld). Maar inderdaad... dan is die spanning er ook af.
    Bij mij gaat het ook wel goed. Alleen ook wat spanningen op persoonlijk vlak mbt onze huis. Niets ernstigs, maar wel gewoon vervelend.
    Ben nu dus een en al zenuwen... hoop dat ik daar ook snel van af ben, want op deze manier zwanger raken is denk ik niet echt mogelijk met al die spanning.

@Leeuw: hahaha ja ik ken dat gevoel. Net of je een klein kindje bent die weet dat sinterklaas is langsgeweest en de kadootjes mag open maken vroeg in de ochtend hahaha.
    laten we hopen dat je inderdaad een mooi kadootje morgenochtend hebt hihihi ;)

9. Troel

Troel Niet meer actief

Hellow girls!!

@Bianca & Leeuw! Ik had precies datzelfde eiwitverlies vanmorgen........ Echt geen idee wat dat is! Is dat omdat we alle3 op t punt staan om ongie te worden of omdat....
    Mijn (.)(.) zijn voor mijn gevoel erg aanwezig! Ik voel ze echt zeg maar.. :( Maar ik let er ook zooo erg op! Daar komt t echt door denk ik... Today zou ik ongie moeten worden volgens mijn nieuwe berekening... Maargoed als t dus pas morgen komt zou t ook kunnen kloppen... Voel wel wat gerommel en steekjes enzo... Oooh meiden wat is dit irritant hè? Leeuw heb je al een test in huis?

Today moet ik werken.. En dat op vrijdag de 13e! ;)

10. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troel, ik heb al weken testen in huis haha. Vind het ook knap van mezelfd dat ik me in kan houden!
    Spannend voor jou ook! Alle 3 in het zelfde schuitje :) (al duurt mijn schuitje wel erg lang!)

Ik ga nu op kraamvisite, heerlijk baby's kijken maar wat een kriebels zal ik er van krijgen!

Werkse Troel (doe maar extra voorzichtig ;) )

11. Troel

Troel Niet meer actief

jij veel plezierr!! :) XX

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Leeuw & Troel: Ja ik ben ook eens benieuwd wel indd toevallig dat we alle 3 nog niet ongi zijn en dezelfde symthomen hebben....
    Ik wacht nog een weekje af ik wil pas volgend weekend testen, misschien dat ik later ongi ga worden ik weet het niet.
    Ik heb maandag een negatieve test gehad, daarom wil ik nog ff wachten met testen.. Ze zeggen als je een innesteling hebt gehad ( bruin verlies kan zijn ) 5-7 dagen erna pas posi kan testen?? Ik wacht voor de zeker heid nog ff af, moet zeggen ben er nu best (nog) vrij rustig onder, hoop het zo te houden ;)

Ik heb niet meer zoveel last van krampjes, nog altijd rugpijn, moet wel vaker plassen, voor de rest nergens last van eerlijk gezegt.

Ohja ik weet niet meer wie het vroeg over die streep?
    Maar heb net gekeken en zie toch een hele lichte streep maar of het dit ook daadwerkelijk is? Ik heb er een foto van gemaakt, misschien dat jullie mij kunnen helpen? Maar hoe plaats ik deze haha

xxx

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    #1153 Bianca88, 13 mei 2011
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
    Bekijk bijlage 150604

Hoop dat jullie het goed zien, in het midden een lichte streep??? Of heb ik het mis?

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: ik denk wel een lichte streep te zien hoor meid.
    Als die ervoor nog niet aanwezig was, zou het wel met een zwangerschap te maken kunnen hebben.

Op de een of andere manier heb ik altijd een lichte streep op mijn buik gehad. Dus denk niet dat ik het daaraan zal zien bij mij ;)

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja ik weet het echt niet, ik heb zelf een hele lichte huid en zal nooit een donkere streep gaan krijgen als ik ooit zwanger zal zijn..
    Mijn stiefzusje heeft bij 2 zwangerschappen helemaal geen streep gehad.. Dus het hoeft niet altijd..
    De foto is wat donker maar als je goed kijkt zie je toch een heel licht streepje onderaan???
    We wachten gewoon af tot volgende week zowieso ;)..

16. Troel

Troel Niet meer actief

Ik zie t ook!!!

17. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een streep Bianca! Spannend..
    Zit ook gelijk bij mezelf te checken, zie wel iets lichts maar volgens mij heb ik dat altijd al...
    Heb wel last van mn darmen/maag afgelopen dagen, opgeblazen gevoel en hardere buik zo voelt het iig.

Misschien een beetje een prive vraag maar zag in het mei-topic dat meiden een ander gevoel hadden tijdens het klussen. Dat heb ik nu ook al 1,5 week. Het voelt "strakker", mn vriend merkt het ook. Herkennen jullie dit?

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Menen jullie niet, zien jullie het ook? Ik heb dit voorheen nooit gehad..
    De laatste x dat wij geklusd hadden deed het bij mij soms pijn en indd het is net alsof iets vacuum gezogen is daarbinnen :s zo krapjes ineens weet niet if dat iets met aankomende ongi heeft te maken?

19. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    De tuin licht onderhand al een maand of 3 open, één grote zandbak.
    Morgen gaan ze eindelijk bestraten, en kan ik verder.
    Dan ook nog de vele uren op het werk/school. etc, etc.
    Maar ach, zoals ik al zij het leid me af en dat vind ik fijn.

He bah, spanningen zijn nooit fijn! Hoop dat ze snel "weg" zullen zijn, en je heerlijk kunt genieten. En het mooiste zal dan natuurlijk zijn dat prachtige vooruitzicht.

liefs

20. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijevrouw: fijn dat ze gaan bestraten! En dan nog leuk inrichten zeker?

Pff meiden, misschien dat ik zo wel al ga testen, ik hou het vandaag niet zo goed vol. Voel me zo raar! Kan ook heel goed komen doordat ik weet dat ik morgen ga testen, beetje zenuwachtig gevoel. Maar ik zou het nu gewoon al willen weten, ja of nee.
    Maarja, tis geen ochtendurine...wat denken jullie?

Deel Deze Pagina