@ Leeuw: Ik kan me heel goed indenken hoe je je voeld meid, heb dat zelf vorige week ook gehad.. Ligt eraan met welke test je wilt testen? Ik weet dat je met CB ieder moment van de dag kan testen.. Ik zou als ik jou was gewoon nu testen meid, dan weet je waar je aan toe bent.. Mocht het negatief zijn test je als je nog niet ongi bent geworden volgende week nog eens? Heel veel s6 meid, ik duim en denk aan je!!! xxx
Kruidvat.....vriend wil niet testen omdat hij heeft gehoord (van mij ) dat het beter is om in de ochtend te teste..ik vertel hem nog eens wat
In principe maakt het niet uit wanneer je test, maar smorgens word alleen meer hormoon in je urine geconstateerd Als je zwanger bent geeft hij ook savonds een goede uitslag .. Probeer hem dit uit te leggen, anders moet je indd tot morgenvroeg wachten.. Tis lastig he meid xx
Nou net getest, maar niks te zien. Ik denk in ieder geval heeeel licht iets te zien maar vriend niet dus ik denk dat het een "ik wil een streepje"zien streepje is. Baal er van maar ben blij dat ik getest heb anders zou ik de hele avond zenuwachtig zijn.. Nu afwachten op ongi...Blegh..toch een tegenvaller ondanks dat ik het niet had verwacht hoop je er toch stiekem op.
@ leeuw: ohh wat jammer meid.. had het zo gehoopt en ook gedacht bij jou!!! Probeer volgende week nog eens te testen misschien dat je te vroeg toch hebt getest en je innesteling later is geweest? Zou nog een weekje wachten en dan nogmaals testen als je nog niet ongi bent geweest.. xxx
Klopt niet helemaal... Ik ben zo'n vrouw die 's ochtends totaal geen sterke urine heeft. Ik heb telkens rond 17.30 / 18.00 uur getest met sterke urine (4 uur niet drinken, net als bij ovulatietesten). Op 9 DPO al positief getest met vooravondurine... Bianca, hoe zit het nu met je verlies down-under... Is het echt meer als eiwit (dus doorzichtig en dradig) of is het echt wittig als creme (daar zit namelijk een heel significant verschil in...)? Als je veel meer witverlies hebt, dan zou ik er nog eens een testje aan wagen. Ik was het die over de streep begon... ik zie hem duidelijk op je foto. Hier is het ontploffingsgevaar van de boobs nog niet geweken en mijn buik is al niet meer te verbergen. Gaat hard hier. Verder extreem moe (wel 100x erger dan Pfeiffer) en niet geweldig kunnen slapen (zelfs al een keer wakker geworden van flitsen van onweer 's nachts)... Ik hoop dat jullie op het wachtbankje snel duidelijkheid hebben.
Tnx meiden MayD ik heb meer wittig/creme dan (kan er iig geen draden van trekken) wat is dan het verschil? Haha Had jij ook tegen het einde van de middag getest dan? Balen dat je zo moe bent! Maar wel fijn dat je buik zo groeit, das een goed teken Misschien een keer een fototje plaatsen voor ons?? Misschien dat ik morgenochtend toch nog een test doe. Ik kan het eigenlijk niet geloven dat ik niet zwanger ben (ok dit klinkt tegenstrijdig met wat ik net zei maar ik merk dat ik het nog niet helemaal van me af kan zetten..)
@ Mayd: Ohh super dat je buik(je) al zo groeit!! Kun je er lekker mee showen hihih... vooral nu de zomer eraan komt! Het is wit/creme achtig, niet doorzichtig en het is kleverig kan het uitrekken tussen vingers zeg maar.. Bruin verlies heb ik niet meer gehad dan die 2 dagen op 10-11 mei. Ik heb paar weken gehad dat ik afscheiding had maar dat is na paar dagen weer gestopt en nu sinds deze week echt weer last van afscheiding, soms echt klonten ?? Heb af en toe last van krampjes weer vandaag gekregen maar niet als voorheen.
Hmm Bianca dat heb ik ook....ik zei net dat ik er geen draden van kon trekken maar t kleeft wel. Tis iig anders dan toen ik (iig dat dacht ik) vruchtbaarslijm had. Wat is een lijf ingewikkeld he! Gelukkig heb ik straks een leuke verjaardag, even ergens anders aan denken (en wijntjes drinken )
Wit en niet trekbaar is goed! Zoals ik al zei, ik heb telkens 's middags getest.. Bij mij kwam het witte ook telkens met klonten tegelijk. Wordt nu ietsje minder. Foto moet ik nog ff kijken of ik dat voor elkaar krijg. I'll try.
@ Mayd: Ohw ja ik kan het wel uittrekken een beetje tussen mijn vingers als ik wil. Ik wacht het gewoon nog ff een weekje af en als ik dan nog niet ongi ben dan doe ik een testje dan weet ik het zeker Heb me voorgenomen om me er niet zoveel meer druk om te maken, hopelijk kan ik dit ook haha sla nogal snel in twijfels om Maar hoe meer je er mee bezig bent, hoe langer het duurt zeggen ze en dat wil ik niet. Ik ga lekker met manlief tv kijken, hebben niet vaak een avondje de laatste tijd meer samen door werk dus ik ga er ff van genieten :d.. Fijne avond xxx
Goedenmorgen... Mijn temp is drastisch omlaag gegaan vandaag van 36.9 naar 36.4! Oma is volgens mij onderweg naar het zuiden @leeuw: ga je vandaag nog een nieuw testje doen? Ik ga werken tot straks x
@Leeuw: Ahh jammer meis!! Ik zal je vertellen: ik ben ongesteld geworden! betekent wel dat ik een erg mooie cyclus heb van 30 dagen! wordt ik al erg blij van!! Dus vandaag weer dag 1! Op na mn eitje! maaar heb me wel voorgenomen er niet meer zo mee bezig te zijn.... Als t komt komt t.. We gaan ons er niet meer zo op focussen. Ik word er spastisch van, kan alleenmaar DAARaan denken en dat probeer ik van me af te zetten! Ik wil er niet meer zo heftig continu mee bezig zijn.... Maar blijf wel op t forum hoor! Mssschien wat minder...... Xx
Goedemorgen ladies, @leeuw: oh balen meid. Ik zou persoonlijk denk ik in de ochtend testen. Maar zolang oma er niet is...is er nog n beetje hoop toch? @bianca: meid ik denk dat je ongi er nu echt aankomt. Als dat zo is, heb je wel een hele lange lf...of je eitje is later gesprongen dan gedacht? @troel: ohh wat jammer meis, maar inderdaad..vol goede moed naar de volgende ronde! Wel fijn dat je cyclus zo regelmatig is @all: hier nog geen verandering...behalve dat mn temp met 0,1 of 0,2 graden gestegen is. Zal wel niets betekenen -x-
Hey meiden, net nog even getest maar echt niks te zien helaas. Geen bloed geeft moed zeggen ze, maar ik denk echt dat ik nog helemaal ontregelt ben en daar baal ik flink van Alle doemscenario's komen al in me op, dat ik de komende 100 dagen nog niet ongesteld ben etc. Ik ben soms nog al een doemdenker haha... Bianca: balen meis, maar het zou wel fijn zijn als je weet waar je aan toe bent he? Troel: wow, prachtige cyclus dus! Daar mag je echt blij mee zijn! Volgende ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Ik wil me ook proberen om me er iets minder mee bezig te zijn. Ik ga ook iets minder op het forum denk ik (dit neem ik me wel vaker voor haha maar het is zo gezellig hier!) Cherry: opzich wel een goed teken toch? Hopen dat het nog verder gaat stijgen Lieve meiden, ik heb vandaag een leuke dag en avond voor de boeg dus daar ga ik lekker van genieten. Eventjes mijn sipheid omzetten en Liefs en tot morgen (misschien vanmiddag nog even!)
Daar is helaas echt niks over te zeggen....bij sommige de normale 28 dagen bij anderen een half jaar...
@troel: balen meid , maar super 30 dagen! Kon ik dat maar zeggen.. Op naar je eitje! @leeuw: jammer meid ik weet precies hoe je je voelt meid , ik had de dag van de negatieve test hele dag slechte zin, ging me dingen afvragen etc.. Ik ben ook bang dat mijn ongi lang gaat duren zit nu op dag 48 namelijk al maar stress is niet goed en houd de ongi achter, dus relax en proberen er niet te veel mee bezig te zijn meid. ik weet het is heel lastig, maar alleen zo help je jezelf @loveazra: ben het met leeuw eens, ieder lichaam is anders..