@ Melovekane: Hey meid welkom back Hoe was je excursie? Dat zou best indd je eitje hebben kunnen zijn, of misschien krijg je hem nog.. Lekker klussen Hoop dat het een goede maand voor je word meid x hier is nog steeds alles hetzelfde .. Het is stil hier vandaag haha.. joehoee.... waar zijn jullie?? xx
Na al heel wat berichten gelezen te hebben in dit topic, toch ook maar een reactie plaatsen. Ik heb 5 april laatste pil uit de strip genomen. Daarna 8 april zoals anders nep "ongesteld" geworden. Dit heeft geduurd tot 14 april. Wel altijd heftig met veel bloed en slijmpropjes (sorry voor details) Ik heb 8 april nu als dag 1 aangehouden van mijn 1e start cyclus. Nu ben ik 8 mei soort van ongesteld geworden. Ik zeg soort van, want het was weinig, lees een halve dag (donker bruin/rood met iets slijm) en daarna af en toe licht bruine afscheiding wat 12 mei gestopt is. Weet niet zo goed of ik nu 8 mei als 1ste dag moet rekenen van 2 cyclus Zo wel, dan was mijn 1ste cyclus 30 dagen? Wel laatste paar dagen misselijk met vlagen, hoofdpijn en het vervelendste vind ik duizelig. Kan me soms net vastgrijpen anders val ik om. Ben helemaal niet zo blij met dat ontpillen. Ik ben vroeger met mijn 15de begonnen aan de pil, omdat ik extreem 3 weken achter elkaar ongesteld was en letterlijk kroop van de pijn. Nu 14 jaar later dan gestopt. Tussendoor weleens een jaartje gestopt en veel geswitch qua pil omdat lastig was een pil toen te vinden die bij mij paste en mijn klachten verminderde. Vond dan ook als enige positieve een hele verademing hoe mijn 1e natuurlijke menstruatie is verlopen. Tenminste als ik die als menstruatie mag gaan rekenen.
Welkom bianca1982! Ja ik zou die ongie (soortvan ongie) welrekenen als ongie..... Sowieso moet je t bij houden ergens.... zodat je altijd een overzicht hebt, het kan terug kijken.. mijn 3e echte menstruatie was ook maar heel kort en weinig! het kan best zijn dat je vandaag of morgen ineens een uitbarsting (zo noem ik t maar even ) kan krijgen.. heb dus altijd wat bij je, if you know what i mean dat had ik ook na die rare ongie.. tsja je lichaam moet weer even opgang komen! enne, 30 dagen s mooi!! ik zou t als ik jou was gewoon goed bijhouden!
Haaai girlss!!! goedenacht eigenlijk! haha wat doe ik hier op dit tijdstip??! ik wilde me er wat minder mee bezig houden maar ik kan jullie niet missen! zelfs na mn werk om 13u in de nacht! :-D Op mn telefoon! hier niets nieuws! flink omgesteld en amper buikpijn!! ben ik heeeel erg blij mee! dat was namelijk vroeger de reden dat ik met de pil begon, vreselijke menstruatiepijn!! hoe is het hier lieve meiden? ik zie dat melovekane er weer is?? lang geleden meid! en leeuw en bianca!!! hoe is t daar?? al wat begonnen? pfff hoopt gauw voor jullie!! of natuurlijk DE reden als t uitblijft..... cherry!! heb je je eitje al ''gespot''? ik ga slapen meiden, tot morgen! ik ben lekker 3 dagen vrij! Xx
Goedemorgen meiden, hoe is het hier?? Hier eigenlijk niet zo goed, gister had ik een behoorlijke huildag, daarbij kwam dat mijn vriend en ik allebei doodop waren en er dus niet geklust werd.. Alleen vanaf vanmorgen heb ik een "rot"gevoel, ik denk echt dat De pijntjes van de afgelopen dagen mijn ei waren. En ben dus bang dat ik hem "gemist" heb, en ik dus echt volgende maand pas met ronde 1 kan beginnen. Verder gaat t allemaal zn gangetje. Hoop binnenkort op dat beetje extra rust, zodat ik t allemaal eens kan laten gaan, en er minder mee bezig kan zijn. Sorry, moest dit echt even kwijt.... Liefs, enne ik denk tot vanavond
Goodmorning meiden! @leeuw en Bianca: is er al duidelijkheid meiden? Vervelend hoor dat wachten @Troel: heee ik wist dat je niet zonder ons kon hahaha. Nee ik heb mn ei nog niet gespot...denk dattie me voor de gek houdt met die testjes en toch gewoon op dag 22 gaat springen Mn temp doet wel raar...heb een uitschieter omhoog en dan opeens weer een dip...had ik vorige ronde ook en de dag na die dip sprong mn ei. Dat zou dus betekenen dat vandaag mn ovutest posi zou moeten zijn...ben benieuwd!! @bianca1982: hoiii, welkom meid! Als ik jou was zou in die "ongi" van 8 mei wel meerekenen als ongi, maar zoals Troel zei alles toch bijhouden in een soort van dagboekje. Doe ik ook nog steeds @melovekane: welkom terug meid!!! Hoop dat je een leuke week hebt gehad! @blijevrouw: oh meid wat vervelend. Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit wat betreft je ei. Meid probeer er gewoon van te genieten. Heb ook tegen mn man gezegd dat we echt niet geforceerd gaan klussen...moe is moe. Ben er nu meer ontspannen onder. -x-CherryBelly
Thnx... T is zo vervelend, we (vooral ik) zijn er zo erg mee bezig, dat we het op elkaar af reageren. Nu gaan we t maar eens anders doen, en gewoon even genieten! x
@blijevrouw: meid ik weet echt hoe je je voelt. Heb het vorige ronde ook een beetje gehad. Weet je wat ik heb gedaan? Misschien is t iets te persoonlijk, maar ik zeg t toch: romantish diner voor 2 (gewoon thuis), leuke lingerie, ontspannende massages. Gewoon de boel opleuken. Dan ontspan je beiden ook meer. Succes meid! -x-
Achja, we willen binnenkort even een paar dagen weg, maar moeten even zien hoe het uitkomt ivm werk. Ik kan daar dan zo naar uitkijken, zijn gewoon toe aan een weekendje alleen voor ons zelf, zonder verplichtingen. Dankje voor je berichtje... Xx
Ah. Blijevrouw ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Gek he dat je er zo mee bezig bent dat het bijna lijkt alsof het helemaal niet meer leuk is waar we mee bezig zijn. Hoop dat je het snel een beetje van je af kan zetten. @Bianca1982 Welkom! @Cherry: hopen dat je ei snel springt. Heb bij jou een goed gevoel deze maand @Troel: ik heb het ook precies een dag volgehouden niet forummen, zodra ik weer iets voel denk ik: o even aan de meiden melden, of ik dnek: hoe zou het nou met ze zijn? Haha @Bianca: hoe is het nu met jou? @Melovekane: welkom terug Hopen dat je op tijd geklust hebt! Nou hier nog geen verandering, voel sinds vanmorgen wel steken in mijn lies enzo, dit had ik de vorige ronde ook dus ik hoop dat mijn ongie er nu snel aan komt. Verder had ik vanmorgen last van obstipatie, pfff nou nog nooit last van gehad! Hoort dat ook bij ontpillen? Vanavond ben ik een avondje naar het theater met mn vriend dus morgen ben ik er weer! Liefs
@blijevrouw: graag gedaan hoor ohhh leuk een weekendje weg . Ben ik zelf ook weer aan toe. @leeuw: hihihi...hoop dat je gevoel t goed heeft . Heb wel begrepen dat obstipatie bij ontpillen kan horen. Weet je...het vervelende is dat veel symptomen op zowel menstreuatiepijnen, als ovulatiepijnen en zelfs zwangerschappen. Wanneer zou je ook alweer eventueel testen? Komend weekend toch? (Als ik me niet vergis) -x-
Goedenmiddag!!!! Weer alles bijgelezen Welkom Bianca! @ leeuw: Nee nog geen verandering hier gisteren had ik die krampjes maar vandaag weer helemaal verdwenen ...?? Temp 37.0 weer.. loopt weer gewoon op raar hoor.. Dag 50 vandaag pff.. Vanmorgen was ik ineens erg duizelig, zwart voor mijn ogen bah dat was akelig! @ cherry: Nee ik zou het komend weekend gaan testen als ik nog niet ongi ben geworden maar weet nog niet of ik het ga doen.. Ik denk nog steeds dat ik gewoon ongi ga worden namelijk maar wanneer?? Als ik dat eens wist Vind het zo vervelend dat ik dan nog langer moet gaan wachten eer mijn eisprong is , zo vliegen de maanden wel om.. Van 27 maart niet meer ongi geworden :S!! Heerlijk weekendje weg!! Heb in Juni weekje vakantie als we 1 jaar zijn getrouwd maar weggaan gaan we niet .. Krijgen rolluiken en gaan nog lekker nieuwe kleding shoppen .. Ook leuk ! Lieverds ik ben vandaag vanavond miss nog ff op xxx
Ben ik nog heel even Heb sinds een paar uurtjes krampen in mijn buik........dus dat is vast een geod tekens (er gebeurd in ieder geval IETS vanbinnen haha)
mijn excursie was erg leuk! de leerlignen deden allemaal lekker mee! alleen erg weinig slaap gehad haha. voel me vandaag dan ook heel gaar: duizelig en misselijk... tja is het dan van de moeheid van de excursie of iets anders................ @bianca1982: welkom hier! en ja zo'n ongesteldheid met slijm en bruinbloed heb ik ook de laatste keer gehad, dus had ook zoiets van: is dit echt ongesteld!? veel klusplezier allemaal ik ga denk vanavond maar weer eens aan de slag hihihih
cherry & Leeuw Ja echt hoor!! Haha! Ik denk t ook indd.. Hoe is t met die en met die en en en .... Ik geef me er maar aan over!!
Dank jullie wel allemaal voor welkom heten. Moet nog even wennen hoe ik het beste dit topic kan blijven volgen. Het gaat allemaal zo snel Wat ik eruit begrijp laten jullie elkaar weten hoe het gaat met ontpillen en hoe je voelt? Om zo er samen wat ook weer een steun kan zijn hier doorheen te gaan? Mijn misselijkheid heb ik nog steeds met vlagen overdag en deze ochtend weer in alle hevigheid. Hier wordt ik nu weer gek van. Mijn buik kriebelt onderaan en heb last van mijn onderrug vanaf het middenuit naar links. Duizeligheid lijkt wat te verminderen. Misschien dat ik gewoon een banner maak op 30 dagen cyclus. Dan zie ik ook wat er in verschillende dagen kan gebeuren met je lichaam, dan er nu denkend aan naar te gissen. Mocht ik de de volgende keer langer of korter duren dan moet ik gewoon de banner goed bijhouden en zonodig aanpassen. Kweet anders ook niet hoe en waar ik moet beginnen om me lichaam (opnieuw) te leren kennen.
Hallo iedereen was ik weer ben een paar daagjes weggeweest want we zijn namelijk 12-05 Getrouwd .. Zelf verder geen last van Ontpillen of zo zit gewoon lekker in mn vel en de kwaaltjes zijn er niet!!