Het is zo vanzelf een beetje ontstaan. CherryBelly heeft t topic gestart en wij zijn er met zn allen op gaan reageren al een maand... Of anderhalf zelfs! Hahaha we gaan snel meiden!! Nu delen we een hoop intieme zaken! Zoals klusgedrag enzoooo
Aaaaha Leeuw, succes met wachten... Pffff... Hier is mn ongie alweer over! 4 dagen... Wel goed toch?? Nu nog wel wat bruinachtig hoor... xx
@ Gesina: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Mooie dag gehad???? ff update: Hier nog steeds geen ongi .. Gisteravond in bed erg misselijk, dacht dat ik moest overgeven maar dat is gelukkig niet ervan gekomen, Onrustige nacht gehad bohh wist niet hoe ik moest liggen! Maar verder is alles goed haha.. @ Troel: wat fijn meid dat je ongi al voorbij is kun je naar je eitje toe gaan leven !! @ mayd: Hoe is het met jou meid?
Goedemiddag, hoe gaat het met alle meiden hier? Bianca, weet je al of je nog eens gaat testen? Misschien was je toch te vroeg... Hier gaat het zn gangetje, een paar dagen steekjes gehad onder in mijn buik. Kon niet zeggen of het nou rechts of links was, want het was echt in het midden. Later kleine steekjes links onder. Verder nergens last van Nu kijk ik uit naar mijn NOD dag, al heb ik geen idee welke dit precies zal zijn! (aangezien dit maand 1 is en ik mijn cyclus nog aan het tellen ben). Ben nu uitgegaan van 28dagen, en dan zal dus op 31mei mijn NOD zijn. Spannend, maar we moeten maar afwachten.. Fijne middag allemaal! Liefs!
Het is zo'n leuk toppic hè dit! Ookal ben ik er niet veel, het is zo leuk om alles bij te lezen! Door steeds weer te lezen hoe het met andere gaat, gaat de tijd sneller voor mezelf! Even een rare vraag misschien.... Sinds dat ik gestopt ben is mijn libido ontzettend gestegen, (en ik had de indruk dat ik al een vrij hoog libido had, als ik mijn vriendinnen zo af en toe hoorde) maare..... Zakt ie ook weer een keer? ik word zoooooo moe van mezelf gewoon. Hij hoeft maar een op een bepaalde manier naar me te lachen, of een knipoog te geven en ik krijg weer zo'n 'kriebel' in m'n buik. Ik zou het niet erg vinden als het weer ietsje minder zou worden Ik weet niet hoe dit vroegah was, ben aan de pil gegaan toen ik 13 was ivm ontzettende buikpijn (ben ongesteld geworden op m'n 11de, en na 2 jaar over de grond kruipen van de pijn en dubbelgeklapt lopen vond de ha destijds dat ik aan de pil moest) Ik was dus allang aan de pil voordat ik een vriendje kreeg. Vriend vindt het overigens allemaal erg grappig, lokt het soms expres uit ook.
Haha Theeleutje, geniet ervan zou ik zeggen en anders je vriend maar even ontwijken Mijn libido is ook gestegen, helemaal rond de tijd dat ik mijn eisprong (vermoedelijk) heb! Moet zeggen dat het afgelopen week iets verminderd is, word een beetje onzeker soms over mijn lijf nu ik zo lang moet wachten. Gelukkig heeft mijn vriend (en ik dus ook) nog niks te klagen haha! Bianca: ik blijf bij jou het gevoel hebben dat je zwanger bent, ook omdat je temperatuur zo hoog blijft. Ga je testen binnenkort of HA bellen? Of blijf je keurig afwachten. Troel: fijn dat je zo kort ongesteld bent! Let the game begin Gesina: Gefeliciteerd met je huwlijk Bianca1982: zou het kunnen zijn dat je zwanger bent? Ik ben ff je geschiedenis kwijt Nou meiden, ik ga weer aan het werk tot 18.30. Ben er vanavond weer met hopelijk een spannendere update van mij Liefs
Toen vriend en ik besloten hadden dat ik zou stoppen met de ring, ben ik (bij wijze van) meteen naar een drogist gerend om paracetamol te halen en tampons. Op aanraden van de gyn ben ik al in geen jaren meer ongesteld geweest, had dus ook amper iets in huis aan tampons. De paracetamol ben ik gaan halen vanwege de buikpijnen die ik vroeger had. De dagen dat ik nu ongesteld was heb ik dan ook wel regelmatig paracetamol ingenomen. Als deze uit begon te werken voelde ik dat meteen. Met paracetamol was het goed te doen (thank god! Ik mag om medische redenen geen iboprufen/naproxen etc, ik mag dus echt alleen maar paracetamol gebruiken) Van de ene kant heel blij dat het met paracetamol goed vol te houden is voor me, van de andere kant, erg erg erg jammer van die buikpijnen. Ik voel me nu zo zonder hormonen veel fijner. Maar toch zal ik dus ooit (hopelijk na een zwangerschap) aan de ring moeten. Ring is me meer dan prima bevallen hoor! Maar ik heb toch liever geen horrormonen in mijn lijf! Fijn dat jij nergens last van hebt Troel! Die buikkrampen zijn echt niet grappig!
@Gesina gefeliciteerd met je huwelijk. Was het een mooi feest? Fijn dat jij geen kwaaltjes hebt van het ontpillen @Troel Heb eerlijk gezegd niet al die 123 pagina's zitten lezen dan had ik daar een dag en nacht taak aan Maar wel de beginpagina's, halverwege en dan de laatste paar. Zodat ik ieder geval een idee had waar ik in ga posten. Maar jij bent ook aan het ontpillen? Zo ja, hoe lang ben jij bezig en heb je er veel last van? @Bianca88 (hoi naamgenooit ) ik snap helemaal wat je bedoelt met de misselijkheid. Had nooit verwacht dat dit zo heftig kan zijn. Dacht beetje buikpijn, hoofdpijn en dan maar wachten tot hoelang het duurt. Wel balen dat je nog steeds wacht op je ongi. Hoelang wacht je daar nu op? @blijvevrouw21 Spannend allemaal wanneer je voor het 1 uit jezelf ongesteld wordt. Wat zit een vrouw toch ingewikkeld in elkaar. kan me goed voorstellen je er wel naar uit kijkt. Bij mij is de 1e keer op 30 dagen uitgekomen welke ik nu maar even aanhoud. Hopelijk verloopt het bij jou ook volgens cyclus. @leeuw87 weet je dat het wel even door mijn hoofd is gespookt, van zou het toch. In theorie zou het niet kunnen, aangezien we de condoom hebben gebruikt. Maar als je dan bedenkt dat voorvocht en handwerk ook eventueel voor zwangerschap kan zorgen. Of zie ik nu spoken Heb wel even getwijfeld of ik een testje zou wagen, maar heb niets gekocht en zet het van me af en zeg tegen mijzelf dat dit gewoon bij het ontpillen hoort. Neem aan dat vanzelf de klachten afnemen. Misschien een hele stomme vraag, maar wat is libido? @theeleutje wat fijn dat jij geen last hebt gehad van de ring. Die heb ik ook wel geteld 1,5 maand geprobeerd en is toen regelrecht de prullenbak in gegaan. Werd er depressief van en mijn vriend weer van mij Dus toen maar terug naar de pil. Maar jij hebt ook veel last van het ontpillen? Heb trouwens een banner aangemaakt, hopelijk gaat het zo kloppen
@ bianca1982: ik heb de ring heel lang gebruikt, was/ben er heel tevreden over! Vooralsnog heb ik alleen 2 weken ontzettend last gehad van mijn borsten, toen de ring er eenmaal uit was. Nu voel me ik prima, en heb ik nergens last van. Of ik nog aan het ontpillen/ontringen ben, geen idee. Ik ben op 12 april gestopt met de de ring, een goeie maand geleden zeg maar. Ik voel me nu hardstikke goed, geen klachten die bij het ontpillen zouden kunnen horen. Ik weet alleen nog niet hoe regelmatig mijn cyclus is. Ik heb een banner gemaakt op 28 dagen, maar geen idee of dit ook werkelijk klopt. We zullen het wel gewoon merken! Libido is de mate waarin je zin hebt in seks. Een hoog libido betekend dat je (vrij) veel zin hebt, een laag libido betekend dat je (minder) weinig zin hebt.....
Hebben jullie trouwens al nagedacht over mee doen aan moeders voor moeders? Veeeeeel mensen in onze omgeving worden ontzettend moeilijk zwanger. Daardoor is het voor mij vanzelfsprekend om mee te doen moeders voor moeders, als ik eenmaal zwanger ben. Andere mensen die ik spreek zijn daar heel verbaasd over, vinden het maar niets om weken lang in een fles te moeten plassen. Als ik heel eerlijk ben, lijkt me dat ook niet geweldig, maar ik weet dat ze er zoveel goede dingen mee kunnen doen, dus waarom niet? Maar zo ben ik bijv ook 1 van de weinige bloeddonoren in mijn omgeving. En ook daar weer: het lijkt men maar niets om een halve liter bloed af te geven. En ook hier denk ik weer: voor mij erg weinig moeite, en er kunnen zulke goede dingen mee gedaan worden! Nou scheelt het dat ik totaal geen naalden angst heb, en nooit last ervan hab als ik net gedoneerd heb. Dat scheelt natuurlijk ook wel weer. Maar goed, om terug te komen: weten jullie al of je mee gaat doen aan moeders voor moeders?
Zo zo ladies, wat een boel berichtjes om doorheen te komen Over MvM...ik wil ook erg graag meedoen als ik er geschikt voor ben lijkt me wel een gedoe met die flessen enzo, maar dat overleef ik wel ik zou t zelf ook fijn vinden als ik geholpen zou kunnen worden dankzij MvM. @Bianca1982:libido is je zin in seks. En dat is bij mij na de pil ook erg gestegen! Met de pil was t af en toe moeilijk om mij "opgewonden te krijgen" als jullie snappen wat ik bedoel, en dat kon af en toe best pijnlijk zijn :s @all: ik hoop zo dat ik vandaag een posi ovutest heb...verwacht het ergens wel -x-
Hallo, nou volgens mij komen de Duiveltjes eraan heb al krampen en steken in mn buik en zaterdag is mijn Nod dus we wachten af!!
Goedenavond ladies!! Ik weet niet meer wie wat vroeg, daarom ff een algemeen berichtje .. Ik zit vandaag op dag 51 van mijn cylcus, nog steeds geen ongi, erg moe heb al 2 dagen tot 11 uur smorgens geslapen! Rugpijn die blijvend is, ietsie pietsie gevoelige borsten.. Ik zou aankomend weekend testen als ik nog niet ongi ben, maar weet niet of ik daar nog een paar dagen/weekje aanvast plak.. Mijn temp blijft indd hoog, 37.1 vanmorgen heb 3 dagen geleden ff 36.4 gehad maar dat is de enigste dag geweest en erna weer hoog en ervoor ook.. Vorige week 2 dagen bruinige afscheiding gehad als dit de innesteling misschien is geweest hoelang erna kun je dan testen? Ik dacht 1 week toch? Theeleutje met de ring hoef je niet te ontpillen je bent meteen vruchtbaar, dat is het voordeel van de ring ! Ik hoop zo dat je vanavond een posi ovu testje in je handen mag krijgen cherry!! Spannend, dat word flink klussen de komende dagen hihi.. Ook mijn libido is na het stoppen met de pil flink omhoog gegaan! Voornamelijk als ik dacht dat ik in de vruchtbaarste periode zat, maar dit is erg lastig te bepalen . Momenteel klussen we gewoon als we er in zin hebben, eerder was het voor mij meer een verplichting en wilde ik geen dag missen.. Wil er niet zoveel mee bezig meer zijn, dan komt het vanzelf Kus xxxx
Over moeders voor moeders: vanavond komt een mevrouw langs en moet ik een testje doen. @Bianca88: met mij gaat het wel goed hoor. Op de knappende borsten, moeheid en hoofdpijn na. Gelukkig (nog) niet misselijk of overgeven... Hoe is het met jou meis? Jouw temp ziet er wel veelbelovend uit! ik blaas wat HCG in jouw richting en hoop dat het helpt! @ Cherry: ik hoop dat je de komende dagen veel lol hebt
@mayd: ahh dat vind ik wel heel erg lief van je hoor .. is jou temp ook hoog tijdens je zwangerschap? F kijken wanneer ik ga testen, wil nog ff wachten.. Xx
net bruinverlies gehad maar bij het afvegen weer niks!!.. kan het een Innestelingsbloeding zijn of gewoon Ongie heb namelijk Zaterdag mijn Nod
@ gesina: ik heb dat vorige week ook gehad 2 dagen, had 12 mei mijn nod. Maar tot heden nog geen ongi.. Kan een innestelung zijn geweest of een aankomende ongi, ben ook aan drnken wat het bij mij geweest kan zijn? Xx
Goedenmorgen, Ff update: geen ongi nog, temp 36.4 flink weer omlaag maarja dat heb ik nu al vaker gehad... Wat gaat deze nieuwe dag ons geven Had je gisteren je eitje cher? Verder alles goed hier? Helaas moet ik gaan werken ben kapot moe *gaap*.. Werk ze xx