Wauw, Dank je bianca dat je dat gedichtje met ons wilt delen even mijn verhaaltje kwijt.... Ik wil even zeggen dat ik vanmiddag toch maar even een testje heb gedaan en negatief natuurlijk. Niet dat de kans groot zou zijn, maar heb zoveel kwaaltjes bij het ontpillen die ook goed zouden kunnen passen bij een zwangerschap dat ik het wilde uitsluiten. Ik heb blijkbaar veel last van het ontpillen :x hoop dat dit gauw voorbij is. Heb ik die klachten nou als ik zwanger zou zijn, kijk dan zou ik er vrede mee hebben. Snappie jullie Vanavond aten we chinees en ik doe het bakje van de babi bangang open. En wordt me toch misselijk en wat een stank zeg. Zegt me vriend, nou je zou bijna toch denken dat je het wel bent. Had hem een uur daarvoor verteld dat de test negatief was. Dan kriebelt het wel hoor en komen de gevoelens was het nu maar zover. *zucht*
Verwarrend allemaal he Bianca! Ik was ook behoorlijk aan het ontpillen vorige maand (qua klachten etc.) maar merk dat het deze maand al een stuk minder is! Dus hou moed Cherry & Theeleutje: leuk dat jullie mannen er zo mee bezig zijn! Die van mij zou niet zo snel zoiets zeggen denk ik.. Theeleutje: spannend als het echt zo zou zijn als je berekening zegt! Ook heerlijk zeg zo'n korte cyclus! Mijn weekend is eindelijk begonnen! Heb echt een vermoeid lijf dus lekker op de bank met laptop en de tv aan op GTST en dvd's van Greys Anatomy, heerlijk
Ah jammer bianca , ontpillen is vervelend met al die kwaaltjes he.. Je gaat soms gewoon denken ik ben zwanger, terwijl jet niet zo is.. Ik bedoel dat je iedere dag vruchtbaar gewoon bent eigelijk alleen heb je meer kwns rond en bij je eisprong Ik ga slapen xxx
Goodmorning ladies, Hoe ist met iedereen? Hier nog steeds geen duidelijkheid over mn eitje Heb dus hoogstwaarschijnlijk een langere cyclus OF een kortere LF. Wachten is het magische woord hier in dit topic hahaha. Ik ga zo lekker aan t werk...ff ergens anders aan denken Maar ik blijf lezen hier hoor op werk reageren is alleen af en toe lastig. Voor de ladies die moeten werken: werkse! Voor de ladies die vrij zijn: ik ben jaloeeerrsss!!! Hahaha, genietse! Iedereen een fijne dag -x-
Ik begin me hier wel een beetje eenzaam te voelen als een van de weinige zwangeren hier... Ik ben ervan overtuigd dat het jullie ook gaat lukken!
Ahhh MayD, ik wil maar al te graag jouw voorbeeld volgen en me bij de zwangerengroep hier voegen. Zal mn best doen hihihi. -x-
een beetje afleiding is altijd wel prettig.. Ik ben eigenlijk vrij vandaag, maar ga vanmiddag mijn werk maar eens bezoeken, moet daar nog zoveel gedaan worden. Werkse meid! x
Werk ze meid! Ik heb vandaag bruiloft van het nichtje van mijn man. Leuk gezelschap om een dag mee samen te zijn, dus de dag zal wel voorbij vliegen! Meiden, ik blaas nog even een wolk HCG rond en hoop dat kullie goed in scheppen zijn! Tot morgen!
Dank je voor de lieve reacties. Voelt echt wel fijn om het van me af te schrijven en dat ik hierin begrepen wordt. Mijn vriend is ook lief en hij zegt als dit zo aanhoudt, gewoon naar de huisarts misschien dat je wat kan krijgen tegen de klachten. Maar volgens mij bestaat dat helemaal niet, weten jullie dat toevallig? Dit zei ik al tegen hem, maar dan zegt ie niet dat je er van af bent, maar een tijdelijke onderdrukking van de klachten om zo het ontpillen door te komen. Wat is het toch een schatje dat hij dan zo lief meedenkt @leeuw geniet van je weekend. 't wordt ook lekker weer, misschien ff naar buiten is misschien ook wel een optie. @cherrybelly oh meid die eitjes van jou zijn eigenwijs. Duimt voor je op een duidelijk ovutest! Ik ben ondertussen nog niet helemaal thuis in alle termen, maar wat is kortere LF? Werkse vandaag, afleiding is altijd wel fijn. @MayD gefeliciteerd met je zwangerschap (ik ben pas gestart in dit topic) Sluit me aan bij de anderen, dat we ons best doen om jou te volgen Vanmiddag werk ik ook paar uurtjes en daar kijk ik dan ook naar uit
MayD: ik sluit me helemaal aan bij de andere! Hah.. Ik ga zo eerst mijn huisje maar eens doen en vanmiddag komt ons nichtje eten/slapen etc. Dus mijn vrije dag zit al weer lekker vol! Werkse/genietse meiden xx
Ja hopelijk kunnen we snel bij jou aansluiten Mayd dus je hoeft je nog niet eenzaam te voelen .. Ik ga ook mijn huisje eens poetsen en strijken & om 16.00 uur kan ik weer gaan werken helaas maar erna lekker weekend! xxx
Hi Bianca1982: LF betekent Luteale Fase. Dat is de periode vanaf het moment dat je ei is gesprongen tot de dag dat je menstruatie begint. Gemiddels is dit 14 dagen, die van mij is 12 dagen tot nu toe geweest.
Vanochtend is het gearriveerd, precies 28 dagen na die bloeding na mijn onttrekkingsbloeding, ik denk dus toch dat het een lichte ongesteldheid was. Ben benieuwd of ik gelijk op regelmatig zit of misschien niet
Ik heb weer 2 nieuwe pendels erbij .. Een voor Juli een meisje en de andere zegt augustus een jongen .. Heb er nu 2 voor juli.. Ben benieuwd haha.. Heb ook deze maand nog een opstaan, wie weet?? Hier nog steeds geen ongi .. begin er nu toch wel een beetje moe van te worden pff dag 54 inmiddels... maar ja niets aan te doen we gaan gewoon verder .. Ik ga zo werken ik ben er morgen weer xxx
Hi girlss! Hoe is het hier! Hoop bijgelezen! Zooo..! Maar Bianca het klopt niet helemaal wat je zegt (of ik begrijp je helemaal verkeerd...) maar je bent echt alleen maar vruchtbaar rond je ovulatie.... Geen eitje = ook geen kans op bevruchting...... Die hebbie ook nodig.. En zooolang blijft sperma niet in leven! Ik ben lekker vrijjj!
@mayD: ik sluit me zo snel mogelijk aan! @bianca88: werk ze meid! @ troel: geniet lekker van je vrije dagen! @all: hebben jullie ook zo'n lekker weekend voor de boeg? Ik moet werken dit weekend, maar het zijn maar halve dagen. Verder leuke dingen gepland staan! Ik voel me vandaag niet zo denderend. Beetje een weeïg gevoel in mijn buik. Kan niet zo goed uitleggen wat ik voel. Niet misselijk, geen buikpijn, maar ergens zit er iets te 'zeuren' Gisteren ochtend opgestaan met een verrekte nek. Is vandaag wel wat minder, maar nog steeds erg veel last! Gisteren had m'n lief bedacht dat ie een quat wil (yeah wright honey.....) zodat ie straks met z'n zoon lekker kan toeren. Hij gaat er ookal helemaal vanuit dat ie een zoon gaat maken (al is dat denk ik de voorkeur van iedere papa to be) Blijft super leuk om te zien, hoe hij ermee bezig is!
\ Ach ja, papa's to be zijn ook net "kleine" kinderen, Hier in huis is het t omgekeerde, hij wilt erg graag een dochter, en hoopt dan op een meisje meisje, dat vind die zo lief zegt die dan hihi..
Hello, Net klaar met werken, ben kapot dus zo naar mijn bedje.. Pendels doen mensen die denken dat je in een bepaalde maand zwanger raakt en raden welk geslacht je krijgt. Een beetje voorspelling, gewoon voor de fun .. Hier niets nieuws.. Een vriendin van mij is buitrn haar eisprong zwanger geraakt. Je kunt wel degelijk buiten je vruchtbaarste periode zwanger raken zei mijn h.a toen. Het baarmoederslijm is dan wel dikker en maakt het zaadje een moeilijkere weg om erdoorheen te komen, maar het kan altijd bij je vruchtbaarste periode is dit slijm minder en opening groter waardoor het zaad makkelijker zijn weg kan gaan. Snap je het een beetje? Dit is namelijk wat mijn h.a toen heeft gezegd.. Hier verder geen nieuws, op naar dag 55...! Welterusten xx