cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha nee! Ik snap het niet! Snap t wel van t baarmoederslijm, dikker, dunner... Maar om zwanger te worden heb je daar echt je eitje voor nodig....? :( Of bedoel je gewoon 5 dagen voor of na de eisprong? Anders is t super zaad als t in leven blijft tot je eitje er is.............. :(

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hey ladies,

het is al laat....I know.
    Wilde t toch effe kwijt.

Heb eindelijk mijn posi ovutestje in handen gehad vandaag!!!! we hebben tot nu toe een goede kluspatroon gehad. Als ik het goed heb, springt mijn eitje morgen. Dus als we morgen nog klussen zitten we denk ik wel goed en hebben we onze best gedaan voor deze ronde hihihi.

En over dat zwanger raken buien je meest vruchtbare periode om... ik heb het ook gehoord. Inderdaad je hebt wel een eitje nodig, maar zaadjes kunnen soms onverwacht lang leven.
    Maar ja dat heb ik ook maar alleen gelezen of gehoord.

Slaap lekker ladies :D

Liefs,
    CherryBelly

3. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah Cherry! Fijn dat je eindelijk je positieve test hebt! Wat lijkt het me een fijn gevoel dat je gericht kunt klussen. Zet hem op ;)

Hier nog geen ongi, wel een hoop steken in lies en in mijn buik. Paar dagen geleden erg slijmverlies en nu weer wat minder. En als ik uitreken dat ik een ronde heb overgeslagen zou ik nu ongeveer mijn eisprong weer moeten hebben. Nu is dit puur giswerk, maar het maakt het wachten weer wat draagzamer ;)

Nu ga ik weer verder filmpje kijken met mijn nichtje haha

Liefs

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goedenmorgen..

Ey Cherry wat super zeg!! Hoop voor je dat het een plakzaadje is ;) en in Juni een positieve test in handen mag krijgen!!!
    Ik duim voor je !!!

Ik heb wat druk op mijn onderbuik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, voel me opgeblazen bohh.. Af en toe wat ienimiene buikpijn in mijn onderbuik..
    Ik had gezegd het weekend te testen, maar ik wacht nog een weekje denk ik. Heb op het moment geen testdrang en ik blij er nog altijd bij dat ik ongesteld ga worden wanneer dan ook haha ;).. En zolang ik dat kan volhouden is het goed toch?
    Maar heb mij voorgenomen nog 1 week aan te kijken en dan toch een testje te doen , negatief ff h.a info vragen..

Wat gaan jullie nog doen vandaag?
    Ik heb het weekend lekker vrij, maar manlief is vandaag werken tot 1800, ga zo lekker film kijken en wat wandelen met de hondjes ;)

Fijne zaterdag xxx

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Leeuw: ja het is echt een fijn gevoel om gericht te klussen, het geeft wat meer rust. Vandaare dat ik ook ovutestjes gebruik en mn temp opmeet.
    Have fun met je nichtje :D

@Bianca: meid wat knap dat je niet gaat testen. Wel fijn dat je geen testdrang hebt :) ik ben veel te zwak daarvoor hahaha. Jaaa was gister echt aan t juichen en springen toen ik mn posi testje in handen had ;)

Jij ook een fijne zaterdag. Ik ga lekker uitrusten dit weekend ;) Genieten samen met mn mannetje. Eindelijk eens een weekend geen feestjes en verjaardagen hihihi.

-x-

6. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    #1326 bianca1982, 21 mei 2011
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
    Whoeiii, Cherry dat is goed nieuws! Dat wordt klussen vandaag ;)
    We duimen hard voor je dat in juni dan een posi test krijgt!

Ik kan ieder geval mededelen dat 1 klacht, extreme hoofdpijn tegen migraine aan niet door het ontpillen komt, maar door hooikoorts.
    Me ogen zijn ook rood en tranerig.

Heb altijd al wel hooikoorts gehad voor gras. Maar 2 maanden terug had ik zoveel klachten en toen naar HA geweest en die gaf me neusspray en oogdruppels. Dit hielp fantastisch. En ze zei zodra de berken afnemen wordt het minder. En dat klopte.
    Gisteravond was ik een tijdje ergens anders waar bepaalde bomen niet staan (kweet soort boom niet) en me hoofdpijn was weg, geen zere ogen. En kom thuis ja hoor, alles in hevigheid terug en nu nog steeds :$
    Dus moet nu weer op zoek naar hoe die bomen heten, zodat ik weet waar ik nu weer op reageer.;)

Dit weekend lekker rustig aan, wat schoonmaken, filmpje kijken. Iedereen fijn weekend toegewenst!

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    #1327 Theeleutje, 21 mei 2011
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
    Have fun dit weekend cherry! ;)

Weet iemand hoelang je vruchtbaar slijm hebt na je eisprong?
    Ik heb vermoedelijk afgelopen woensdag mijn eisprong gehad (volgende ronde toch maar ovu restjes gebruiken zodat ik het zeker weet haha) maar vanmorgen viel het me op dat ik (nog?) vruchtbaarslijm had.
    Heb de afgelopen dagen hier niet opgelet, maar vanmorgen viel het me op.
    Kan dit, zoveel dagen na de eisprong?

En hoeveel dagen na een eisprong kan je nog een streepje zien op een ovu testje?
    Een vriendin van me had nog 1 ovu testje liggen, die heb ik net gebruikt (volgens mijn eigen telling zou ik namelijk vandaag mijn eisprong hebben, het vruchtbare slijm lijkt mijn telling te ondersteunen. Afgelopen woensdag heb ik een vermoedelijke ovulatiebloeding gehad)

Het ovu testje van net had een heel licht streepje. Kan dit nog een reactie zijn van afgelopen woensdag? Of is dat te lang geleden? Haha ik ben echt een leek in ovu restjes, moet me er toch maar eens in gaan verdiepen!

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ cherry: Hoe gaat het eigelijk in zijn werking met ovu-testjes?
    Er zitten er maar een paar in zo'n doosje he, via kids etc kun je er meer bestellen zag ik, maar als ik daluk weer zo'n lange cylcus krijg dan zijn die testjes natuurlijk zo op??
    En om latere te beginnen mis ik daluk misschien mijn meeste vruchtbaarste periode?
    Maar ja eerst eens ongi worden, erna kunnen we verder praten haha..

xx

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Huh raar ik had net een berichtje gepost en het is in een keer weg ?? haha dan maar weer opnieuw ;)

@ Cherry: Hoe gaat dat in zijn werk met ovu-testjes?
    Er zitten namelijk maar een stuk of 5 van die testjes in een verpakking, en aangezien mijn cylussen steeds zo lang zijn weet ik niet welke dag ik dan moet beginnen met de ovu-testen..
    Via zwanger&kids zag ik kun je er wel meerder nemen in een pakket van 20-30 zelfs zag ik. Want van een vorige cyclus kan ik nu ook al niet uitgaan, want daar zit ik nu ook al 1.5 week overheen :(.. Maar ja eerst eens ongi worden en dan kunnen we erna verder kijken ;)

xx

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik heb sinds 1 uurtje geleden melkachtig slijmverlies, deze plakt ook niet zoals voorheen, het voelt aan of het boter is zal ik zeggen.. Herkend iemand dit??

Mijn man zei net ik vind dat je wat dikker bent geworden, maar dat vond ik zelf ook al, maar dacht dat zal wel weer een inbeelding zijn.. Wil toch volgend weekend een testje wagen erop.....

11. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Vind t zo knap van je! Ik had echt allang getest, want ben is (99%) zeker van dat je miss toch echt wel zwanger bent!

Wie weet krijg je dit keer een super test in handen, is tenslotte alweer bijna 2 weken geleden dat je voor t laatst getest hebt toch?

Ben benieuwd....

Liefs

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: ja met een lange cyclus is het iets lastiger, maar als je het echt zou willen proberen een keer, kan je inderdaad goedkope testjes online kopen. Ik heb ze van sensitest gehad, maar vind zwanger en kids net iets neter. Ik heb een pakket van 20 ovutesten en 4 of 5 zwangerschapstestjes. Maar je hebt ook grotere pakketten. In jouw situatie zou ik rond dag 14 beginnen met testen en doorstesten tot je een posi hebt + nog 1 of 2 dagen langer. Tot nu toe heb ik altijd 2 dagen een posi ovutest gehad. Deze ronde was dat gister en vandaag.

Zodra je ovutest niet meer posi is, is je ei gesprongen of zal die dag je ei springen.

Maar meid, ik denk echt dat t raak is hoor bij jou....zou zelf niet zo lang kunnen wachten met testen, maar je moet gewoon doen waar jij je zelf goed bij voelt toch?

@alle anderen: bedankt voor jullie lieve berichtjes :). Ik hoop dat ik snel onze MayD mag volgen :D hoop zoooo dat t deze ronde raak is, maar weer t dus echt nog niet. Nu 12 dagen afwachten om te kijken of ik ongi wordt en anders misschien een testje wagen? Zou een leuk kado zijn straks met vaderdag ;) hihihi

-x-

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Groeit bij jou ook het onderste gedeelte van de buik (het stukje net boven je venusheuvel)?

Is de streep er trouwens nog? Je maakt het wel spannend meis. Ik had vanaf een paar daagjes na mijn ei al witverlies en heb het nog steeds...

NOG MAAR EEN WOLK HCG JULLIE KANT OP!!

14. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca88: wat spannend zeg! Ga je vandaag nog testen?
    Ik had ook van de week dat slijmverlies. Echt veel ook opeens..

Ik denk ook elke keer: misschien dat ik toch maar ga testen..maar toch denk ik dan weer: tochmaar niet haha!

Cherry: heb je er een goed gevoel over?

MayD: super leuk dat je wel gewoon hier blijf rond hangen, ik hoop dat we je snel achterna kunnen!

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Mayd: Ja mijn onderbuik bij mijn venusheuvel is wel boller geworden/dikker.. En de streep is er nog altijd indd! Maar ja wel heel licht...
    Vanmorgen weer dat melkwitverlies ( niet kleverig ).. Voorheen heb ik dit echter nooit gehad, ja had ik ook afscheiding maar dan was dit creme/doorzichtig achtig waar je draden van kunt trekken zal ik zo maar ff zeggen, dit is dit echter nu niet!
    Mijn temp blijft nog steeds hoog, zou het dan toch zo zijn??
    Nee ik wil nog ff wachten met testen, eigenwijs he haha..
    Ik snap niet dat ik het nu wel nog volhoud!
    Morgen is het 2 weken geleden dat ik heb getest, dus ik zou nu toch wel opnieuw kunnen testen toch? Ik ga deze week testen wanneer weet ik nog niet precies, maar dat zullen jullie gauw weten ;)

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ leeuw: Bij jou ook nog steeds geen ongi??? Misschien hebben we wel te vroeg getest of was ons ei later???
    Ik vond het zowieso al raar dat bruin verlies 2 weken geleden, was misschien de innesteling? Heb jij dat niet ook gehad die bruine afscheiding?
    Ga jij nog een keer testen??

Ik hoop het zo voor je meid!!! x

17. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca88: Nee ik heb (naar mijn weten ) geen bruinverlies gehad. Maar dat heb je dus ook gehad? Nou dan kan het bijna niet anders!!
    Hier ook nog geen ongi, wel steken en witverlies. Lijkt op rauw eiwit maar ik kan er geen draden van trekken.
    Liefste zou ik nu al testen, maar k wacht ook nog een week denk ik...(maarja je weet het nooit ;) )
    Ik denk trouwens ook een streep te zien bij mijn buik maar vriend zegt van niet....Dus wie heeft er gelijk? ;) Haha

Fijne zondag meiden, gaan jullie nog wat doen? xx

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Leeuw: Ohh spannend ook bij jou dus!!! Ik heb verder nergens last van, behalve dat ik wel moe ben en opgezette buik verder eigelijk nergens last van..
    Zit jij nu ook op dag 56 van je cyclus vandaag?
    Misschien wil je graag een streep zien en ga je dingen inzien, tenminsten ik had dat ook.. Maar mijn man ziet ook de streep en heb hem aan jullie laten zien de foto en zeiden ze hier ook dat het een streep was.. Misschien eens een foto hier plaatsen, kunnen we je helpen??

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bianca, ik zie dat je bij FF telkens een E bij je fluid hebt ingevuld...

De E (eggwhite) is het vruchtbare slijm (Rond je ei zie ik een W staan?). Na je ei moet je eigenlijk de C (creamy) invullen...

Je hebt trouwens ook een heleboel open bolletjes in je templijst. Temp je wel om dezelfde tijd? Misschien moet je een paar tempen op discard zetten om een beter beeld te krijgen van deze cyclus.

Je houdt het wel spannend en ik ben echt aan het duimen voor je.

20. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames

In het begin heb ik hier geschreven toen ff ermee gestopt.

Maar ik zat een beetje te lezen hierzo en ik dacht ach waarom niet haha.

Ik zit op dit moment ik ronde 4.

Ik heb dit weekend veel last van steekjes gehad bij mij eierstokken dit is de eerste keer dat ik dit voel.

Dus veel klussen dit weekend en dan hopelijk begin juni een positieve test.

Deel Deze Pagina