cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ga ook wat HCG naar jou blazen!

2. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je pak ik met beide handen aan.

Haha hopen dat het werkt;)

Jij gefeliciteerd meid hopen dat die lekker blijft plakken

Hoe voel je je?

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ mayd: Ik weet niet of ik mijn ei dan wel heb gehad, denk eerder dat ik hem tussen 4-8 mei heb gehad. Die open bolletjes is doordat ik daar een E, W of C neerzet, als ik dit niet invul heb ik een heel bolletje. Ik temp of om 05.30 of om 10.00 uur. Ligt eraan of ik vrij heb of ik moet werken ;)

xx

4. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    #1344 bianca1982, 22 mei 2011
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
    Goedemiddag dames,

Eventjes bijlezen. Niet allemaal zo snel gaan posten, loop direct achter :p

@Zonnetje we lijken tegelijk op te gaan. Allebei als het goed is over 2 dagen ons ei.
    Al is dat van mij een ruwe schatting geweest, moet toch ergens beginnen met tellen.

Ik heb overigens een vraag aan de dames hier. We hebben hier thuis erover gehad dat ik eerst ga ontpillen en wat zicht krijg op mijn cyclus. En hoe ik mijn voel.
    Er wordt hier wel geklust maar met condoom dus nog. Even van mijn banner uitgaande, zou ik over 2 dagen mijn ei hebben. Klopt het dan dat ik nu al een klein beetje eiwit plakkerig waar ik wat lijkt op draden mee kan trekken, kan hebben? Dat viel mij tenminste vandaag op en tis allemaal nieuw voor me, om op deze manier ermee bezig te zijn en natuurlijk dat ik erop let.

Betekent het dat me ei eraan komt of dat mijn ei al is gesprongen? Misschien stomme uitspraak van mij, maar had bij mezelf gevoeld en voelde dat me baarmoedermond openstaat i.p.v. een puntje van je neus.

Checken jullie weleens je baarmoedermond om zo te kijken of je cyclus klopt?

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ bianca: nee heb ik nog nooit gedaan mijn baarmoedermond gecheckt voor mijn cyclus? Zou ook niet weten hoe ik dat zou kunnen herkennen haha..?
    Mijn cyclus is totaal van slag, eerste echte ongi pas na 46 dagen, en zit vandaag al op dag 58 van mijn cyclus en nog geen ongi te bekennen.. Heb wat last van rommelende darmen op het moment.
    Wie weet wat deze werk mij zal brengen, in mijn horoscoop stond dat er iets zou gaan gebeuren deze week,ongi? Posi test? Of toch wat anders? Ben benieuwd haha..

Ik ga werken tot straks x

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goodmorning ladies,

Hoe gaat het met iedereen?
    Zie dat er weer gezellig gekletst is :) denk dat ik niet helemaal onthouden heb wie wat heeft gezegd, maar ik ga mn best doen ;)

@Zonnetje: welkom terug meid!

@MayD: die W in fertilityfriend betekent volgens mij "watery" (dus waterig)
    Ik dacht ook dat die witte bolletjes in de chart betekende dat je op een ander tijdstip hebt getempt. Dat is bij mij in ieder geval wel zo hihihi.

@"weet niet meer wie het vroeg": of ik deze ronde een goed gevoel heb? Pfff ik weet t echt niet. We hebben naar mijn gevoel wel beter geklust deze ronde, denk dat t gewoon 2 weken afwachten is... ;)

@iedereen: gister was mijn ovutestje niet meer posi en vanmorgen was mijn temp hoger. Dus denk dat mn eitje is gesprongen. Zelf denk ik dat ie gister is gesprongen, dus dan zou ik vandaag 1DPO zijn. Maar mn temp kaartje geeft aan dat ik op 3DPO zit :-? ik houd mn eigen berekening gewoon aan ;) dan kan ik in ieder geval niet te vroeg testen per ongeluk :D

Heb eigenlijk helemaal geen zin om te werken :( maarja, het moet maar.

Liefs,
    CherryBelly

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hmm... het is rustig hier vandaag.
    Iedereen aan het genieten van het lekkere weer of net als ik achter de PC (of ergens anders) hard aan het "werk".
    hahaha

-x-

8. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afwachten dan Cherry :) Je taak zit erop in ieder geval haha!

Gistermiddag toch getest ik kon het niet laten, maar was niks. Nu mag ik van mezelf echt niet meer testen. Toch blijf ik veranderingen zien, heb ook een streep (vriend zag het ook) (.)(.)zien er anders uit(je ziet ook meer de aders en op mijn tepels zitten een soort pukkeltjes). Verder doen mijn darmen raar....

Maarja, geen streep dus dit zal allemaal wel bij het ontpillen horen!

Ik moet nu als een speer weer aan het werk, vanavond cursus dus ben er vanavond laat pas weer denk! xx

9. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Leeuw: meid wat jammer zeg. Had nog wel zo'n goed gevoel bij jou. Maar inderdaad, het kan ook allemaal met ontpillen te maken hebben helaas :(
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor.

Tja voor mij is het ook afwachten. Weet dus niet meer precies wanneer mn eitje is gesprongen. Maar goed we zien wel ;)

En de andere dames? nog nieuws?

-x-

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hello, net klaar met werken ;) dus ik kan nu pas genieten van het weer haha..

Hier nog steeds wit verlies, af en toe een gerommel in mijn buik, moe maar verder gaat het goed ;)..

Aaah wat jammer nou Leeuw :(, had het nog zo gehoopt voor jullie!!! Dan is het indd het ontpillen die sympthomen wat je zegt, bah wat jammer nou!!!
    Dan heb je wel een lange cyclus nu he? Wat was je vorige?
    Als ik deze week geen positieve test krijg ( wat ik ook wel denk ) heb ik ook net zo'n lange cyclus als jou, tenminsten zit op dag 57 jij ook toch?

11. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx lieve meiden :) Ik had het ook gehoopt maarja helaas!

Ik heb zeker een lange cyclus, zat volgens mij gelijk met jou? Heb de dagen maar niet meer bijgehouden.
    Ga er nu maar vanuit dat ik een ronde heb overgeslagen en over 1,5 week ongesteld wordt. En anders naar de dokter...genoeg opties dus nog! haha

Ik geef de moed niet op!
    Mn cursus ging niet door dus vanavond lekker n avondje vrij om hier te komen kletsen :)

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Precies Leeuw, positief blijven.

Begin me toch af te vragen waar de andere ladies naartoe zijn..

Joehoeeee....het is stil hier hahaha.

-x-

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Yoehooeeeeee haha het is indd erg stil hier!!!!

Komt allemaal goed Leeuw, indd positief blijven denken dat doe ik ook ;).. Denk dat wij indd beiden een ronde over hebben geslagen, andere zijn inmiddels aan ronde 3 al bezig en ik (wij) nog aan ronde 2.. Laat de moed niet zakken meid!
    Komt allemaal goed schatje ( die reclame ;) )

Wat lekker dat je cursus niet door gaat!! Kun je lekker van de avond genieten ;)!
    Die van mij heeft jammer genoeg op morgen na de hele week avonddienst & de week erop ook :(....
    Hoop dat die gauw om zijn, vind het maar saai zo alleen thuis savonds bah..

x

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hellow ladies!

@ cherry: ik ben zo benieuwd! Wat duurt dat wachtbankje toch lang hè?!

@ leeuw: ooow jammer meid! Ik had er echt een goed gevoel over, net als Bianca88 trouwens.... Je zou toch bijna denken dat het niet anders kan als dat jullie zwanger zijn. Echt heel irritant als je lijf zulke geintjes uithaalt....

@ weet niet meer wie het was? Volgens mij Bianca1982? Nee, moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit gevoeld heb naar mijn baarmoedermond. Eerlijk gezegt ook geen idee wat ik zou moeten voelen?

@ hier: niets nieuws te melden, zit op het wachtbankje. Nog iets meer als een week tot testen! Heb wel weer ontzettende gevoelige (.)(.) dat had ik vorige maand ook. Al voelen ze nu wel anders gevoelig op de een of andere manier. En ik heb al 3 dagen last van maagzuur. Weet niet zo goed waar dat nu weer vandaan komt....
    Ach... We wachten maar rustig af! Ben er op voorbereid dat m'n lijf nog wel de nodige geintjes voor me in petto heeft.

Vanavond lekker een avond op de bank hangen! Komt een giga drukke week aan. Dus nu maar even genieten van de rust :)

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik heb ook nooit echt mn baarmoeder mond bestudeerd. Zou inderdaad niet echt weten hoe t zou moeten aanvoelen in bepaalde perioden. Hihihi.
    Ik check wel mijn cervix slijm. Daar ben ik inmiddels een pro in geworden hahaha.

Ohhh meiden ben zo benieuwd!!! Ergens hoop ik zooooo erg dat het deze ronde raak is, zou zooo leuk zijn. Maar aan de andere kant wil ik ook niet teveel hopen. Ben erg slecht in teleurstellingen.

Anywayz ik voel in ieder geval nog niets bijzonders.
    Kan ook haast niet op 1 DPO (volgens mijn berekening dan) :D

Ik ga er straks ook een relax dagje van maken. Heb ik ff zin in.
    Maar ik blijf ook op t forum hangen hoor :D

-x-

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik sluit me bij de rest aan: Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten voelen aan mijn baarmoedermond?? Leg uit ;)!

Ik hoop het ook voor je Cherry, ik weet hoe het is ( teleurstellingen ) konden die maar uit de wereld verdwijnen en waren er alleen maar positieve dingen in de wereld he, dat maakte alles net een beetje draaglijker en makkelijker...

@ Theeleutje: Spannend meid, ik hoop het ook heel erg voor jou meid, voor iedereen trouwens hoor!!!
    Weet je al wanneer je een testje gaat wagen?
    Ik ga denkelijk vrijdagmorgen testen dan heb ik vrij namelijk.... En nu maar hopen dat het positief word!!

Mijn DPO is trouwens 32 :S!

17. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Geen idee eigenlijk! Ik zit nu op 5 DPO. Ik denk dat ik wacht tot 1 dag na mijn NOD, mocht ik dan nog niets ongesteld zijn geworden natuurlijk.
    Dit is voor ons de eerste echte ronde, en mijn eisprong kwam 3 dagen eerder als 'verwacht' (in zoverre je er rekening mee kan houden in ronde 1, geen idee natuurlijk wat je cyclus doet)
    Op de 1 of andere manier zorgt dat er denk ik voor dat ik er nu heel rustig in sta. We hebben wel 'geklust' maar dus niet bewust om zwanger te worden omdat ik m'n eisprong nog niet verwacht had. Het zou dus heel goed raak kunnen zijn. Helaas wordt zowat iedereen in onze omgeving heel moeilijk zwanger. Dat zorgt er denk ik ook wel voor dat we redelijk nuchter zijn.

Maar goed, ik voel wel dat er van alles aan de gang is in m'n lijf. Maar dat wil helaas nog niets zeggen!

18. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Vrijdag ben ik ook vrij! Ik zal zp goed in de gaten houden! Ik hoop het zooooo voor je! Voor jullie allemaal!

19. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    ohhh Bianca, dan ga ik vrijdag op mn werk het forum eens goed in de gaten houden!!! Spannend hoor!! Ik hoop t zoooo... wordt wel eens tijd voor een nieuwe zwangere hier vind je ook niet? hihihihi
    (just kidding hoor)

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    vrijdagmiddag ben ik vrij... dus errug benieuwd!

Hier gaat alles goed. Ontploffingsgevaar van de (.)(.) is geweken en misselijkheid (nog) niet in zicht. Ik mag niet klagen. Groeien doe ik al wel heel erg. Vandaag werd ik al gevraagd of ik al 4 of 5 maand zwanger was! Ach, is ook wel weer leuk.

Deel Deze Pagina