cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca: spannend meid! Ik blijf voor je duimen :) Dat wordt 2 streepjes vrijdag :D

MayD: wat heerlijk om jou verhalen te lezen, fijn dat je ons op de hoogte houdt!

2. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden..

Ik heb al sinds gister ongie kramp dat is zo irritant pfff..

En ik zit in het verband want ik heb een peesontsteking in me pols:S lekker weer heb ik dat...

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    haha wat leuk dat jullie de site in de gaten gaan houden ;)..
    Nu maar hopen dat het ook nut heeft, maar denk het haast wel van niet hoor.. maar ja je weet maar nooit!!

Oh wat goed mayd dat je (nog) niet zoveel kwaaltjes hebt! Hopelijk blijven ze ook weg, en dat het buikje maar goed mag groeien!!
    Leuk zeg haha die reacties, weet je zeker dat er maar 1 inzit :p!
    Bijna jullie 1e echo, spannend he!!!! Ben benieuwd naar een foto van je buikje/echo!

@Leeuw: ohhh ik HOOP het zo dat je gelijk hebt!!!

@ zonnetje: Oei dat is niet zo prettig in het verband, beterschap meid..
    Wat jammer dat je ongi er misschien aan zit te komen :(..

Jullie zijn toch zo lief voor mij he, jullie slepen me er wel doorheen ;) dat is erg fijn!!
    Ook als het een negatieve test word ben ik blij dat ik hier terecht kan om mijn ei kwijt te komen
    xxx

xxx

4. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1364 Leeuw87, 23 mei 2011
    Laatst bewerkt: 23 mei 2011
    Meiden, ik PB jullie even :)

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Oei dat is prima meid, misschien nickname indd veranderen? Ik begrijp je meid x

6. Troel

Troel Niet meer actief

Hoi lieve meiden!! zoo ik ben lang niet geweest!! wel gelezen, niets geschreven.... bewust.. probeer er wat minder mee bezig te zijn en dat lukt aardig.. voel me er goed bij iig!! :) maar wat is er een hoop gekletst!! :)

@Leeuw: je bent bij de HA geweest? en nu nog even afwachten toch? (als in t goed onthouden heb) testje was negatief? meid ik duim voor je!!!! °X°

@Biancaa!! Jeutje wat moet jij nieuwsgierig zijn!!! welke dag zit je nu?? ik zou zeggen: testen! ;) vrijdag he? pfff mijn duimen draaien overuren voor jullie!!!!!!!
    @Cherry! Bij jou is t nu meeeega afwachten ook he? (hopelijk klopt t wat ik zeg,,,) nu net weekie na je eitje? of heb je m nu? goed 'geklutst' ?? :-D

@MayD! tof dat t goed gaat! indd ook erg leuk dat je hier nog zo af en toe bent, gezellig.

Lieve meiden ik ben er dan niet zoveel geweest afgelopen dagen, ik lees alles mee en duim ontzettend mee elke dag!!!! Do not forget me!!!!! :) :-D
    morgen ben ik er ook nog even..:) Xxx

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met iedereen?

@Zonnetje: oh meis, wat vervelend. Ontstekingen zijn altijd erg pijnlijk. Beterschap! En die ongikrampen kunnen ook op een eisprong duiden toch? Althans dat is bij mij wel t geval. Dus klussen meis.

@Troel: hoiiiii!!!! Goed om te horen dat t goed met je gaat. Inderdaad, als het forum je meer spanning geeft, doe je er goed aan om af en toe er niet teveel te zijn :) En natuurlijk vergeten wij je niet...gekkie!

@MayD: wow dan ben je in ieder geval goed aan t groeien :D Ben zooo benieuwd naar je echo ;)

Hier geen verandering. Temp is nog steeds even hoog als gister. Heb een soort van zeurend gevoel aan mn linkerkant van mn onderbuik. Dat is ook de kant waar mn eitje is gesprongen (fijn dat ik het zo goed voel). Maar ik wil er niet teveel bij stilstaan, omdat het in dit stadium nog alles kan betekenen.

-x-

8. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Gisteren zo'n drukke dag gehad dat gisterochtend wel snel alles gelezen had met de intentie smiddags even te reageren, maar de hele computer is niet meer aangeweest.

Maar hoe is het hier? Heb veel mogen bijlezen :D

@Zonnetje lijkt me pijnlijk, beterschap ermee :( En de ongikrampen hopelijk is dat je ei.

@bianca88 petje af dat je zo lang kan wachten. Vind het alleen maar goed dat je deze instelling kan hebben. Nu vroeg ik me alleen af, is het niet zo dat je op een gegeven moment negatief test krijgt als je al verder in de zwangerschap zou zijn? Omdat het HCG dan te hoog is? Dit is ook maar wat ik her en der gelezen heb, wat daar juist van is, heb ik zelf geen ervaring mee.

@leeuw dat is balen meid *knuff* Ondanks dat je er vanuit wil gaan dat het bij het ontpillen hoort, komt zodra je de nega test ziet het wel als een klap aan. Hopelijk krijg je snel duidelijk, desnoods dat je met een nieuwe cyclus kan beginnen, maar niet deze onzekerheid net zoals Bianca.

Ik schaam mij overigens wel dat ik over de baarmondermond wat schreef. Ik had er dingen over gelezen om zo meer zicht te krijgen op je cyclus, maar niemand hier kende dat. Voelt nu als een domme vraag :(

Verder voel ik me vandaag weer beter. Had zondagavond zo'n steekpijn linksonderin. Stom letterlijk even krom van de pijn. Zou het me ei zijn geweest? Gisteren nog wat zeurderig maar in de loop van de dag nam het af en nu nergens meer last van.
    Volgens banner zou ik vandaag eisprong hebben, maar kan het zo zijn dat ik hem zondagavond heb gehad? Of zijn de steken/krampen een teken dat je ei eraan komt?

Vandaag zal ik niet meer online zijn, want ga een dagje naar de Apenheul. Heb er zin in.
    Iedereen een fijne dag toegewenst en morgenochtend lees ik weer ff bij :)

9. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca1982: meid je hoeft je helemaal nergens voor te schamen!!!! Ik heb er namelijk wel van gehoord hoor, dat dames aan hun baarmoedermond kunnen voelen hoe ver ze in hun cyclus zijn. En ik vind het alleen maar knap!!!! Dat houdt namelijk in dat je je lichaam erg goed kent. Kon ik dat maar zeggen ;) stiekem heb ik het gisteren ook geprobeerd, maar ik heb natuurlijk nog geen vergelijkingsmateriaal. Dus volgende cyclus ga ik het misschien ook wel proberen :D

En ik denk inderdaad dat die steken te maken hebben met je ei. Dus het kan zijn dattie eerder is gesprongen.

Ik heb zoiets vreemds, mijn temp kaartje zegt dat ik mijn ei op dag 23 heb gehad, maar mijn ovutest was die dag en de dag erna (dus dag 24) positief. Kan dat? Of springt je ei pas nadat je LH piek voorbij is?

-x-

10. Troel

Troel Niet meer actief

Nu wil ik toch even weten hoe t met de girls is hier!!!! ;)

@Bianca1982: Nee ik wou net zeggen, schamen hoef je je hier niet hoor! :D We zeggen/vragen wel 'gekkere' dingen! ;)

@Zonnetje: Succes met je peesontsteking! Vervelend! Enne.. Welkom ook van mij! Had ik nog niet gezegd volgens mij!! Ben ook veeeel te weinig geweest voor mijn doen...:D Hoe zit t bij jou? Gestopt met de pil voor n kleintje?

@Leeuw: :(

@Cherry: Fijn dat je hier altijd eerlijk kunt zijn! Gewoon zeggen als t even teveel is en afstand even nodig is..... En dat wordt begrepen! Voelt goed! Geldt ook voor de andere meiden! :D

@Bianca!! Hoe gaat t daar?? ..... Was jij dat nou die een streep had? Van venusheuvel naar navel? ... Zegt toch wel wat hoor...

@ All: Ik ben op weg naar mn eitje, zou zo ongeveer zaterdag moeten zijn! ;)

xx

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goedenmiddag dames...

Hier ben ik weer ;)

@ Bianca: Nee als je zwanger bent geeft je test dat gewoon aan ook na 1-2 maanden hoor of langer ;) Mijn schoonmoeder had toen pas een test gedaan toen ze 2 maanden overtijd was en bleek toen 2 maanden al zwanger te zijn haha..
    En een vriendin van mij die is pas met 32 weken erachter gekomen dat ze zwanger was!! ( die is flink van haar eigen, dus je zag het niet ) ja het echt waar pas met 32 weken en haar test was toen nog positief ;)..
    Maar ik heb 3 weken geleden getest en toen was ik niet zwanger, als ik het nu wel ben ben ik hooguit 2-3 weken..
    Maar ik ben het toch niet, weet het wel zeker..
    Maar we weten het vrijdag ;)

@ Troel: heeey ben je der weer ;) ik miste je al !!!
    Jaa vind het ook erg knap van mezelf, maar omdat ik er niet meer zo bewust mee bezig ben denk ik dat ik nu makkelijk heb kunnen wachten.. Voel me zelf nu ook beter, niet zo gestresst.
    Ja ik was dat indd met die streep haha

Voel me de afgelopen dagen wel erg moe, rugpijn nog altijd ( vandaag erger ) & nog altijd dat witverlies..
    Je zou toch haast weer gaan denken zou het dan toch?
    Pfff de twijfels beginnen nu toch er beetje in te hakken meiden..
    Was het maar al vrijdag, dan wist ik meer..

12. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Dag dames,

Heel kort berichtje van mij om even te laten weten dat ik een super dag heb gehad. Ff lekker ontspannen met vrienden. Deed me goed om gedachten even te verzetten.

Heb berichtjes en pbtje gelezen. Thanx ook voor de persoonlijke reacties. Ga ik nog op reageren, maar moet nu koken en dan naar volgende afspraak.

Iedereen een hele fijne avond toegewenst :)

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik (wij) ben/(zijn) zijn nieuw hier op het forum. De afgelopen weken veel gelezen, en nu eindelijk ook maar een account aangemaakt.

Het lijkt mij leuk om gezellig mee te kletsen op dit forum.

Ik heb op 5 april mijn laatste pil geslikt en op 9 april begon de onttrekkingsbloeding. 13 april ben ik dus officieel gestopt met de pil en op 17 mei heb ik weer een normale menstruatie gehad.
    Nu willen wij eerst even afwachten hoe mijn cyclus nu gaat worden.

Wel had ik 17 mei bij de normale menstruatie echt hele erge bloedverlies. Dit heb ik nog nooit zo erg gehad. Iemand hier ervaring mee?

Groetjes!

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Van harte welkom Esmee1985!

Leuk dat je mee komt kletsen hier ;)..
    Ik had ook de 1e echte ongi heel veel bloedverlies, dit had ik ook zo hoe ik 11 jaar was toen ik voor het eerst ongi werd. Met de pil was dat enorm afgenomen en verminderd.. Ik ben nu nog echter steeds op mijn 2e ronde ongi aan het wachten, ben 27 maart voor het laatst ongi geweest...
    Zoals je misschien gelezen hebt, ga ik vrijdag testen of ik misschien zwanger ben, maar denk het haast wel van niet en duurt mijn cyclus gewoon veelste lang net als die van Leeuw :(
    Maar ja je weet het nooit ;)

@Bianca: Ah wat fijn meid dat je een leuke dag hebt gehad met vrienden, ff wat anders ;)
    Liefs x

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Dankjewel! Ik heb al eerder hier zitten meelezen en ik heb nu maar eindelijk eens besloten om een profiel aan te maken. :)
    Het lijkt me erg leuk en gezellig om mee te kletsen. :D
    Wanneer ben jij gestopt met de pil? Had je 27 maart je eerste normale menstruatie?
    Ik ben dan benieuwd wanneer ik mijn volgende menstruatie ga krijgen. :( Dacht dat als je de eerste 'normale' menstruatie gehad zou hebben dat het dan weer moet zijn zoals het altijd was. Wordt nog spannend dus.
    Spannend dat je vrijdag gaat testen of je zwanger bent. Ik zal voor je hopen dat het goed mag uitpakken. En wel positief blijven he?! Eens moet het toch raak zijn. Maar het wachten duurt lang en geduld heb je natuurlijk niet want je wilt weten waar je aan toe bent.

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hei meis, ik zou zeggen dat je je ei op de 25e hebt gehad... FF neemt het alleen niet mee, omdat je daar een open bolletje hebt...

FF heeft het ook niet altijd bij het rechte eind hoor.

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Esmee: het kan zijn dat je lichaam van zichzelf uit de grote schoonmaak houdt. Mijn eerste 3 ongi's waren erg heftig, met ongi 3 als uitschieter. Ik vermoed zelf toen een VMK te hebben gehad...

Oh ja, voor ik het vergeet: WELKOM HIER. kom lekker meekletsen

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @esmee: ja 27 maart was ik voor de eerste x ongi na het stoppen van de pil, wilt zeggen een natuurlijke. Ik ben 5 feb dit jaar gestopt met de pil, erna ongi van de pil gehad en na 46 dagen mijn 1e dan wat ik op 27 maart heb grkregen. Ik zit nu op dag 57 en nog steeds geen ongi.
    Dat je na 1x ongi alles normaal weer is, dat is niet altijd zo helaas :( gewoon afwachten en niet teveel ermee bezig zijn is het beste ;)

Dankjewel voor het duimen xx

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Troel: leuk dat je je toch even weer meldt meis. Fijn dat je je goed voelt.

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Thanks!
    Ik hoop zo dat de volgende menstruatie niet zo heftig zal zijn. Ik voelde me ook echt heel rot. Enorme buikpijn. Dat is het enige waar ik altijd last van heb.
    En ik zie dat je zwanger bent! GEFELICITEERD! :D Super gaaf. Hoe voel je je? Last van kwaaltjes?
    Heeft het lang geduurd voordat je zwanger was?

Deel Deze Pagina