Heey dames, 2 dagen met migraine op bed gelegen bah bah dat was ook de reden dat ik begonnen ben met de pil toen der tijd maarja gelukkig nu weer over. Voor de nieuwe ladies welkom en succes. En bianca88 spannend he deze dagen hoop dat ik het zooo niet wordt hahaha.
@ zonnetje: das vervelend ik ben toen ook met de pil begonnen wegens rugpijn en buikpijn enzo viel de eerste cylcus mee hopelijk blijft dat zo
hebben jullie nu veel klachten (na het stoppen met de pil) die je toentertijd niet meer had omdat je wel aan de pil was? ik had nl ook altijd mega buikkramp en rugpijn, ontzettende hoofdpijn enz., na aan de pil gegaan te zijn werd alles veel minder heftig, maar wat zal het nu gaan doen? afgelopen maand wel weer iets heftiger, wordt dat nog erger...??
Jah inderdaad ik moet het as zaterdag worden ben benieuwd eerste ronde dus verwacht er niet zoveel van hoop het natuurlijk wel maarja
@Jezz Geen idee ik was altijd super erg ongi dat ik elke keer doorlekte en super veel hoofdpijn dus het is afwachten wat er gaat gebeuren
1x na de cyclus was heel heftig veel buik en rugpijn mr nu 2ex heb ik bijna geen buikpijn gehad herkende de pijn wel mr was veel minder erg hoop dat dit zo blijft volgende cyclussen
pfff nog steeds niet ongesteld... wil graag een keer ff gewoon ongesteld worden en dan echt gaan beginnen! maar ja duurt het wel ff... heb afgelopen weekend wel veel slijmverlies gehad... misschien voorteken van ongesteld worden?! het rare is dat ik vorige week steeds last had van buikpijn/rugpijn en nu heb ik helemaal nergens last meer van...
hellloooo... Heb sinds paar dagen geen last meer van de kwaaltjes, maar vandaag meer tekens van ongikrampen.... Ik hoop het zooo niet dat ik het word .. het is afwachten of ik het ga worden of niet.. Het is inmiddels wel de week dat ik normaal ongi moet worden. Maar van de andere kant als ik het nu zou worden is wel mijn cyclus mooi op orde na het stoppen met de pil. Dat wachten he bohhhh ben daar geen goede in haha
Hey dames, Ik ben sinds dec gestopt met de pil en 20 dec de onttrekkingsbloeding gehad. Mijn cyclus is meteen goed op gang gekomen. Zie onder mijn banner. Hier was ik juist bang voor, dat dat lang zou gaan duren. Maar ook idd dat je niet weet wanneer je ongesteld wordt. De eerste 2x voelde ik het 1 a 2 dgn van te voren wel aankomen. De 3e keer had 2 wkn voor mijn nod al ongi klachten. Ik had het vermoeden zwanger te zijn, aangezien ik die klachten zo lang vooraf niet kenden van mezelf. Het blijkt wel weer dat je lichaam toch behoorlijk moet wennen en ik zelf ook aan mijn lichaam zonder al die hormonen. we gaan nu de 2e ronde in om proberen zwanger te raken. Groetjes... xxx
Bianca88 Ik heb ook nergens last meer van en ik moet zaterdag ongie worden ik hoop voor je dat je het niet wordt en ik natuurlijk ook niet.
Bianca, ik hoop ook dat je ongi uit blijft. Hoop sowieso dat we allemaal snel verder kunnen of zwanger zijn. Jezz, mijn eerste spontane ongi was qua vloeien minder, maar pijn was heftiger. Maar niet zoals voor starten van de pil. Ben benieuwd of dit geheel trg komt. Had toen erg veel rugpijn. Melovekane, als je denkt dat het niet meer komt, dient het zich toch aan. Was bij mij tenminste het geval. Alle symptomen verdwijnen en dan een paar dagen later de ongi krampen en barst het los. En blij dat je dan bent met je ongi .
Ladies Ik ben vanmiddag ongie geworden:S Baalde er wel een beetje van maar ik ben mooi op tijd zie cyclus volgende maand beter. En jullie?
Heyy ladies, @Zonnetje: jammer dat je ongi is gekomen Maar inderdaad je weet nu in ieder geval hoe je cyclus in elkaar zit Hier zit ik nu op 5 dpo en heb best veel witte/doorzichtig afscheiding. En nu net sinds een paar uur erg moe, koude rillingen en misselijk. Niet zo erg dat ik moet overgeven, maar heel vervelend. En ook maagzuur. Hou het er maar bij dat t met ontpillen te maken heeft. Ik wil geen valse hoop hebben -x- CherryBelly
Zonnetje jammer! Maar idd wat de andere zeggen, je hebt een mooie cyclus om mee door te gaan naar de volgende ronde!
@ Zonnetje.. Ohw wat klote voor je zeg! Hoop dat je volgende Cyclus wel raak is! Duim voor je! @ Cherrybelly: wat is dpo? .. Ik hoop voor je dat je niet ongi gaat worden en je symthomen juist zijn! Heb je al een test gedaan? Ik ben zelf 1 dag nu overtijd, maar ja mijn cyclus is van slag denk ik omdat ik pas net gestopt ben met de pil.. Heb verder nog geen sympthomen.. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar ik probeer er niet van uit te gaan indd ook om me niet teleur te stellen .. Heb me testen besteld 2 weken geleden via uwplein.nl.. Heb ze nog niet binnen !!! Na heel wat gemaild, blijkt er iets mis te zjin gegaan met TNT :S! Echt balen! Nu was het weer niet op voorraad, ze zouden het dinsdag meteen versturen zodat ik mijn testen woensdag in huis heb.. ik hoop het.. en als hij dan nog eens positief zou zijn, dan is mij het wachten waard geweest... Duim voor jullie allemaal lieverds!!!!
@Bianca: dpo betekent Days Passed Ovulation (dus dagen na ovulatie) Kan helaas nog niet testen, daarvoor is t nog te vroeg. Hoop dat je testjes snel binnenkomen! Knap hoor dat je geduld hebt om op die testjes te wachten. Ik was al inmiddeld naar de Kruidvat gerend om een test te kopen!
Heej dames, gaan jullie eigenlijk gelijk aan de slag als je stopt met de pil?! of wacht je tot je cyclis weer een beetje normaal is?! Ik wil echt ff wachten tot ik een keer normaal ongesteld ben geworden Maar ja duurt zooooo lang haha...
ik ben wel gelijk aan de slag gegaan na het stoppen van de pil alleen heeft niet zo mogen zijn, ben namelijk afgelopen maandag ongesteld geworden (had al 1 a 2 weken last van lage rugpijn en vreemd gevoel in de buik). Mijn 1e cyclus was 23 dagen, nu wachten op de volgende wel blijven we gewoon klussen