cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Leuk dat jullie alles nieuw aanschaffen. En wie weet kan je al die spullen later ook nog een keer gebruiken. ;)
    Het is een dure investering maar dan heb je ook wel echt wat. Ik heb nog niet echt gekeken voor babyuitzet. Ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen. ;) Ik moet sowieso nog uitzoeken wat dat allemaal gaat kosten. Haha.. zal ook wel even schrikken zijn ben ik bang. :$:( Ik ga voor de gein is even kijken. :)

@ Blijevrouw21: Alvast succes met bij lezen. :p Jij ook een fijne avond.

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Esmee: TIPJE, Op de site van babyplanet, kun je alles aanklikken voor in de winkelmand te zetten, pak alles wat je leuk vind en nodig hebt & aan het einde zie je de totaalprijs ;) Er staat ook een uitzetlijstje op de site! s6 en plezier hihi..

@ blijevrouw: Dat klopt indd, morgen ga ik het nog een x wagen erop xxxx

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik heb het voor zover bijgelezen, alleen vind ik het moeilijk om overal op in te gaan zoveel gemist!

Toch allemaal bedankt voor de lieve reacties op het bericht van gister avond. Vandaag heb ik het ook mijn studiebegeleider verteld, zodat ook zij ervan op de hoogte is. Zij vertelde me het geweldig voor me te vinden, wenste me succes, en hoopte dat het een niet al te lange weg zou worden.
    (maar we wachten het gewoon rustig af;))

Wij willen ook proberen alles nieuw te kopen, ook al denk ik dat dit niet allemaal haalbaar zal zijn gezien mijn dure smaak haha.

Ik had vandeweek een kinderkamer gezien, een vage kennis deed hem weg, en hij is zooo mooi! Alleen weet ik nog al te goed dat een familie lid dit 15jaar geleden ook allemaal al gekocht had, en dat zij nu naar 15jaar en vele behandelingen verder nog geen kindje in hun armen hebben mogen sluiten.

Wij gaan tegen die tijd eerst een bezoek brengen aan de ikea, ik vind het namelijk nog steeds een geweldige winkel en kom er graag. (word er zo hebberig van;))

xx

4. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    trouwens de site van babyentiener is ook geweldig!
    Zulke leuke spullen, en niet al te duur.

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ blijevrouw: Ohh dat is lang 15 jaar!! Hebben ze de babykamer al gekocht toen? Ik zou zelf nog niets kopen tot ik 3 maanden zwanger zou zijn, dan is de kwetsbaarste periode voorbij en kan er (bijna) niets meer mis gaan.
    Zelf ben ik 2-3 maanden geleden gaan neuzen bij ikea met schoonmoeder-oma-manlief, en kwamen we langs babyartikelen.. Maar vind ikea niet veel keuze hebben kwa kamertjes. Wil graag wel alles compleet hebben en niet appart bedje en apparte commode.. Maar ja dat is zorg voor later... ;) Eerst zwanger proberen te worden!!

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    I love Ikea!

Over de wandelwagen: ik wil heel graag de maxi cosi Mura 4
    Deze rijdt heeeeel soepeltjes, en is super klein op te vouwen, en heeeeel makkelijk in te klappen.
    De reiswieg is vrij groot, waardoor ze daar lang in kunnen (met name als je een groter kind hebt)
    Ideaal dat de maxi cosi pebble (autostoel, ,jaaaah zelfs die heb ik uitgezocht!) daar zonder adapters op kan. En vriend vind het stuurtje van de wandelwageninzet wel gaaf (maar vriends werk heeft dan ook veeeeel met auto's te maken)
    Ik wil grag 4 wielen omdat die net iets stabieler zijn. En graag 4 luchtbanden vanwege het comfort voor de kleine. (door mijn werk zie heeeel veel verschillende wagens, en hun voor en na delen. Daardoor weet ik precies wat ik wel en vooral niet wil haha. Best handig hoor!)

1 vriendin van me heeft een quinny, hele fijne wagen, maar de reiswieg is wat klein. Ze hebben een lang kind, paste dus niet lang in de reiswieg.
    Wagen is niet zo heel klein op te vouwen, waardoor ze al gauw een kofferrbak vol hebben.
    Andere vriendinvan me heeft een Mutsy, met ook een grote reiswieg, maar werkelijk een kreng om in te klappen.
    Stokke is een hele fijne wagen, maar zooooo duur! En eerlijk gezegd vind ik hem niet zo heel mooi. Al heeft ie wel veel comfort, en dat is ook wel erg belangrijk!

Al met al heel wat wensen. Ik ben ook wel een zeikerd daar in hoor. Maar dat heb ik met alles wel eigenlijk :)

7. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    haha leuk om te lezen dat iedereen daar toch zo naar kijkt.

wij wouden ook pas kijken wanneer het zover is, alleen doe ik het lekker toch omdat ik ook precies weet wat ik wil.
    De kamer die ik kan kopen is gewoon een koopje en helemaal mijn smaak. Maar ik moet geduld hebben haha..

Ja bianca, al 15jaar.. Ze hebben het naar 2 jaar ook weer weggedaan, maar ze vonden het zo leuk, waren er al even mee bezig en hadden het toen gekocht (zo iets zou ik ook niet doen!)

Ik vind het heerlijk om het allemaal te bekijken, en erbij weg te dromen.

x

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Is een leuke site van baby & tiener!
    Vind het alleen jammer dat beide winkels zo ver hier vandaan liggen :(..

De kinderwagen van Beebies first runner vind ik ook erg leuk!! Ik wil ook een met 4 wielen, gewoon comfortabeler met wandelen etc in het bos e.d.. Maar ik denk dat tegen die tijd ik me nog bedacht heb haha.. je moet het toch eerst zien/voelen, een foto zegt niet alles =p Komt goed!

9. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    ja het is inderdaad een eindje rijden ook voor ons, maar denk dat ik er tegen die tijd maar al te graag een dagje heen rijd hihi.

Achja dromen mag he!
    En ooo wat leef ik met jou mee!
    Zal vannacht wel weinig slapen worden.... spannend

x

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf er eigenlijk niet zo veel naar te kijken, ben bang dat ik zo erg de kriebels ervan krijg dat ik het niet meer los kan laten haha. Het voelt dan een beetje als de goden verzoeken...
    Tis dus vooral zelfbescherming dat ik nog niet kijk haha :D

11. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Verstandig en begrijpelijk!
    Ik vond het ook heel moeilijk, maar nu meerdere mensen in mijn omgeving het weten kan ik het makkelijker los laten, (laat ik t anders zeggen, heb t der wel veel over, maar op een rustige manier.) voor ik het vertelde maakte ik mezelf gek, en nu een ander haha..

12. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    trouwens?? Wanneer hebben jullie de eerste zwangerschapstesten gekocht, pas nadat je je NOD had, of hadden jullie ze al eerder in huis?

x

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ze al in huis, paar dagen voor mijn vermoedelijke NOD

14. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    denk dat ik ze morgen maar eens haal, heel gek want heb helemaal niet het gevoel/idee dat ik zwanger zal zijn. Maar toch ga ik op verschillende signalen letten.

Ben afentoe een beetje duizelig/misselijk vooral voor de middag, en savonds voor het slapen gaan een heel licht zeurend gevoel in mn onderbuik. Iemand hier ook last van?

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ik heb precies hetzelfde. Ik krijg enorme kriebels ook als ik al die spulletjes zie. :p Bij mij blijft het nog even kijken, kijken en niet kopen. ;)

Wij zouden ook graag nieuwe spulletjes willen kopen. Ook wel pas als we uitgerekend hebben of het voor ons haalbaar is. We zijn nu ook bezig om de tuin op te knappen en dat kost ook wat. :(

@ Theeleutje: Lekker hoor dat je zo je voordelen haalt uit je werk. :)

@ Bianca 88: Ik zou inderdaad ook wel wachten met de meeste spullen aanschaffen. Liefst eerst die 3 maanden voorbij.

@ Blijevrouw21: Ik heb al wel zwangerschapstesten thuis liggen. Je weet maar nooit. ;)

Ik ga zometeen eens op die website kijken. Ben erg benieuwd. :p

16. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    de site;s zijn erg leuk. ik koop ook niets maar vind het heerlijk om te kijken.

(haha ben ineens wel weer erg actief hier!) Alleen thuis en de verveling slaat toe.

Ik lees nu overal op internet dat je vaak 4dagen voor NOD ook al positief kan testen. Tenminste dat de mogelijkheid er is...

Dus twijfel twijfel hier..

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha...ik ben ook maar gaan kijken :p
    Blijevrouw: ik zou echt nog even wachten als ik jou was! Ik weet dat het moeilijk is, maar het is zo rot om een negatieve test te zien en 2 dagen daarna ongesteld te worden... Als je kan wachten zou ik wachten tot je NOD.

Succes!

18. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ik ga echt mn best doen! lukt vast wel, maar ooo wat vind ik het moeilijk nu. Vooral omdat ik me dingen in ga beelden.

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Het ligt eraan hoeveel HCG er in jou urine zit, is per persoon anders, het kan zijn dat je indd positief kunt testen een aantal dagen voor je NOD, maar kan ook pas zijn dat je paar dagen na je NOD pas positief test.. Ik zou wachten ook na 1 dag na je NOD, vorige x deed ik ook te vroeg testen en werd ik de dag erna ongesteld :(.. Ik had de testen via internet besteld ruim 1 week voor mijn NOD, maar ze waren niet op voorraad en zijn pas 2 weken later aangekomen :S! Heb toen pas kunnen testen, heb ze de laatste keer bij de kruidvat gehaald, 3 voor 19.95 van Clearblue, ik gebruik morgen mijn laatste ervan, mocht het negatief zijn haal ik de volgende keer de goedkoopste van kruidvat 2 voor 5 euro.

Meiden ik ga me douchen en manlief erna halen en erna lekker mijn bedje in, verrek van de ruggpijn nog steeds :(

Truste en tot morgen lieve meiden
    liefs xxx

20. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten

T liefst probeer ik het zaterdag ochtend een keer, en dan woensdag of vrijdag na mijn NOD nogmaals. Puur omdat ik wanneer ik een negatieve test in handen heb, ik me er niet meer zo druk om maak, en ik gewoon weet dat ik rustig moet wachten tot ik ongesteld ga worden.

meid, fijne avond samen met man lief! Enne ik zit morgen met mn hoofd tegen het beeldscherm te wachten op je berichtje!

Liefs x

Deel Deze Pagina