cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik ben begonnen met de volwassenen opleiding pedagosich werker, heb hiervoor 2 jaar in de zorg gewerkt en hier en daar kleine dingen.
    Dit was wat ik eigenlijk al die jaren al wou,alleen kreeg ik daar de kans niet voor en nu wel.

Mijn Studieloopbaan begeleider is er van op de hoogte, en zij mij dat het tijd was voor mij, en de opleiding er op aangepast kon worden, met een mogelijkheid tot iets langer doorleren.

Ik heb er veel vertrouwen in, enne ik kan niet wachten;)

fijne dag allemaal, kga nu richting mn werk!

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen allemaal,

@blijevrouw: werkse meid!! En ik weet zeker dat t allemaal goed komt met je opleiding en straks je zwangerschap:D hoe voel je je nu?

Bij mij is eigenlijk de hoop een beetje vervlogen. Kan niet precies zeggen waarom...misschien omdat ik uit zelfbescherming ervan uit ga dat ik niet zwanger ben? Ik ga er nu dus gewoon van uit dat komende vrijdag of zateerdag mn oma in dr rode ferrarie op bezoek komt. En hoe "fijn" oma ook is, van mij mag ze weer snel weg gaan zodat een nieuwe ronde van start kan gaan :D

Nog testers vandaag? En derest van de week?

Ik ga dus misschien donderdag of vrijdag testen.

-x-

3. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Goedemorgen dames op deze al prachtige dag.

Wordt beetje ochtend ritueel dat ik smorgens ff bijlees en reageer, want de rest van de dag komt het er niet altijd meer van.

@esmee, yep de bedoeling is kamperen. De tent in huis opzetten is niet gelukt en buiten was het gras te nat. Dus vanmiddag gaan we het alsnog buiten doen, tis lekker weer vandaag.
    Wat zal dat moeilijk geweest zijn om niets aan je ouders te vertellen, terwijl zij jou soort hints geven. Net zoals jou vertellen wij ook (nog) niets om dezelfde redenen.

@aan de shoppers dit weekend. Heerlijk dat jullie zo geslaagd zijn met o.a. kleding. Dat doet een vrouw goed!

@zonnetje, ik denk dat je die test waarvan je de volgende ochtend een mini streepje zag staan, als een indroogstreepje moet beschouwen.
    Ik snap je wel dat je stiekum hoopte zo vroeg al duidelijkheid zou krijgen, dat gevoel ken ik zeker. Ik hoop van harte dat wanneer je de test over 8 dagen weer doet, deze positief zal zijn.

@bully, dat is een lange cyclus. Wat fijn dat je een nieuwe ronde in kunt gaan. Is het van nature opgang gekomen, of ben je bij de HA geweest voor een pilletje om het op te wekken?

@testers van deze week, wordt een spannende week en hoop dat er positieve staafjes mag gaan regenen.

Hier eindelijk weer eens lekker geslapen. Misselijkheid weer weg, maar begin wat keelpijn te krijgen. Waarschijnlijk hangt er wat in de lucht. We zullen zien, ga ieder geval gewoon door.

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cherry: je was zo overtuigd deze ronde! Logisch dat je jezelf in bescherming neemt, toch blijf ik hopen op goed nieuws vrijdag :D

Bianca88: succes bij de HA vanmiddag, ik ben benieuwd wat hij/zij te zeggen heeft?

@Andere meiden: heb even niet de tijd om alles terug te lezen en er op te reageren, maar super leuk dat iedereen zo lekker aan het kletsen is :D

Hier nog steeds zere tepels, het voelt goed dat mijn lijf weer lekker bezig is! :)
    Ik ga werken (pff het wordt warm vandaag!) en ben er of in mij pauze of vanavond weer!

Fijne dag allemaal x

5. Troel

Troel Niet meer actief

Nee je komt niet persé aan als je stopt met de pil.. Meestal verlies je juist wat gewicht, aan vocht enzo dat je wat meer hebt door de pil.. Maar das weinig hoor. Ikzelf ben wat afgevallen (niet dat dat nodig was.. :D) en meerdere meiden om me heen hebben dat ook gehad door t stoppen. Maaaar je kan je veel verbeelden hoor!!

6. Troel

Troel Niet meer actief

Helloww girlss!!

Hoe is het hier?? Het houdt niet op hè? Kan t niet meer bijhouden!!!!

7. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ja dat is waar :D maar ik heb ook sarpastiche darm dus als ik eet gaat mijn darmen zich ook opzetten denk dat het gewoon is !!

Kan me zelf idd veel verbeelden hihi

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

Wat een lekker zonnetje zeg! :D Ik ga straks bijbruinen. ;) Heb dat natuurlijk niet nodig, maar het gaat om het idee. :p

@ Blijevrouw21: Echt fijn dat je daar nu wel de kans voor hebt. :) En ook goed dat je studiebegeleidster er van op de hoogte is. Scheelt een hoop.
    TOP: Blijf vertrouwen in jezelf hebben!

Vannacht steeds maar zitten denken aan de hints van m'n ouders. Zij zijn er ook helemaal klaar voor om opa en oma te zijn.

@ Bianca88: Succes bij de huisarts vanmiddag. Denk aan je!

@ Bianca1982: Leuk dat jullie gaan kamperen. Dat heb ik vroeger altijd gedaan met mijn ouders. Zoveel dat ik het kamperen nu wel even zat ben. ;)
    Het was super moeilijk om niks tegen mijn ouders te zeggen. Zit er nu ook nog steeds aan te denken.

@ Troel: Hier gaat alles goed hoor. Lekker weer vandaag. Maar ga weer hard solliciteren. Hoop voor 30 juni iets nieuws te vinden dan hoef ik geen ww-uitkering te krijgen.
    Met jou alles goed?

Ik ben ook super benieuwd naar de uitslagen van de testers van deze week! Echt spannend hoor. Duim voor jullie allemaal.

9. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Troel: hier alles goed hoor, alleen is de twijfel weer behoorlijk aanwezig hier. In 't begin zo'n goed gevoel erover, maar nu eigenlijk niet echt meer :( weet alleen echt niet waarom....:(

@Bianca88: meid ik denk aan je!! Hoop dat je positief nieuws krijgt en straks eindelijk door kan. *hugs*

-x-

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben weer in de war hoor...ga net naar de wc..echt opeens weer mega veel rekbaarslijm...heb wel even gegoogled en zie dat je het ook na je eisprong kan hebben maar toch... Tot nu toe gaat het nog niet allemaal volgens het boekje helaas...wordt er wel een klein beetje gek van. Ik weet dat ik niet mag zeuren omdat het pas ronde 2 is, maar toch kom ik even zeuren..

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Troel: gezellig dat je er weer even bent :D Bevalt het wel, af en toe maar spieken hier op het forum?

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Gooi het er maar lekker uit meid. Hier mag je klagen naar hartelust. Wel vervelend ja, niet teveel bij stil staan. Ik weet het, t is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het komt wel goed.
    En als je ongi er over 2 weken nog niet is, zou ik even langs de huisarts gaan.
    Sterkte meid!
    -x-

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Ik heb hetzelfde. Dan heb ik weer rekbaarslijm en dan weer niet. :( Snap er totaal helemaal niks van. Dan heb ik weer een beetje buikpijn onderin m'n buik en dan weer helemaal niks. ;) Geen idee waar mijn lichaam momenteel mee bezig is.
    Ik begrijp precies hoe je je voelt. We moeten maar afwachten. ;)

@ CherryBelly: Hoe komt het zo dat je ineens aan het twijfelen bent? Geen last meer van klachtjes? Of heb je nu gewoon het idee dat je ongi eraan komt?

Wat een weertje zeg. We boffen maar weer vandaag. :) Mensen die ook vandaag van de zon genieten? Of zijn jullie aan het werk allemaal?

Ik ga a.s. woensdag voor het eerst naar de sauna toe. Ik ben zo benieuwd. Ben bezig met geestelijk en mentaal voorbereiden maar ik schijt 1000 kleuren. :) Dus nu lukt het wel gelukkig om ergens anders aan te denken dan zwanger worden.

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    ey meiden,

Bohh ik ben in een keer zenuwachtig dat ik zometeen naar de h.a moet pff niets voor mij dit soort bezoekjes..
    Vind het echt lief dat jullie aan mij denken meiden!!
    Hoop zo op goed nieuws dat hij mij iets geeft voor ongi te worden, maar ben zo bang dat hij/zij gaat zeggen wacht nog ff..! Maar dan zal ik zeggen dat ik voor mijn gevoel lang genoeg gewacht heb (2 maanden )..
    Hoop niet dat ik hetzelfde krijg als mijn vriendin, die maar 2x per jaar een eisprong heeft.. Of geen kinderen kan krijgen haal me alles in mijn hoofd vandaag!
    Sorry ik moest het ff kwijt :(

Ohh donderdag cherry, dat is al gauw!!! Heb gisteren een kaarsje gebrand niet alleen voor mij maar voor iedereen hier, dus hopen dat hij ook gaat werken meiden!!!!
    Ik gun het jullie zo enorm allemaal he!!!!!

Als ik terug ben van de h.a laat ik het jullie weten

xx

15. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @Bianca: ik weet niet of je het nog leest, maar heel veel succes bij de ha! Ik duim voor je!

@esmee: ik doe m'n nickname eer aan, ben een echte theeleut! Heerlijk, kan er zo liters van wegdrinken. Ik drink wel veel verse thee, vind ik
    Persoonlijk zoveel lekkerder als bijv pickwick.

@cherry: ik weet precies wat je bedoelt, ik had/heb dat ook! Mijn NOD is overmorgen (!) en ik weet bijna zeker dat ik gewoon ongesteld ga worden. Maar zo nu en dan slaat de twijfel flink toe. Ik moet gewoon nog even volhouden. Wil als ik woensdag niet ongesteld ben geworden donderdag pas testen. We shall see! Maar ik vrees dat oma alvast naar de ferrari toe loopt om woensdag avond te arriveren.

@noosa: ik heb ook na m'n ei nog last van rekbaar slijm. Dat houdt na m'n ei nog een dag of 3 aan....

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Troel! Hoe is het met je?

Iemand nog iets van MayD gehoord?

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Theeleutje: Lekker hoor! ;) En het is nog gezond ook. :p Ik drink eigenlijk alleen maar thee en water. Soms weleens 1 glas fris. Maar echt niet vaak. Tenzij ik uit ga ofzo of in de kroeg ben. ;)
    Ik heb niks van MayD gehoord.

@ Bianca88: Ik snap best dat je zenuwachtig bent. Het is nu gewoon afwachten wat de huisarts gaat zeggen.
    Super lief dat je aan ons gedacht hebt toen je een kaarsje ging branden. KNUFFEL!!
    Succes!

18. Troel

Troel Niet meer actief

@ Cherrybelly: Jeetje... Waar is dat goede gevoel gebleven? Hoe komt het dat het nu weg is? Jullie hebben goed geklust hè? En weetje, we zitten hier met zoveel meiden te kletsen dat het vrij zeker is (statistisch gezien ;)) dat er heel snel weer iemand is die zwanger is!! ;) Misschien jij wel... Mijn beste vriendinnetje geloofde pas dat ze zwanger was bij de eerste echo.. Ze voelde niets!! He-le-maal noppes... En nu hartstikke al bijna 7 maanden zwanger.... :D:D:D Alles kan meis!!!

@Noosa: Ja bevalt (leuke woordspeling ;)) prima!! Kan het sowieso niet helemaal loslaten en hier helemaal niet meer komen! Ik wil gewoon weten hoe het met jullie is!! Heb jullie toch een beetje in mn hart gesloten :) We hebben zoveel gedeeld!!!! Ga echt niet helemaal weg! ;)

@Theeleutje: Heee girl! Gaat goed!! Net weer mn eitje gehad! Helaas geen kans tot goed klussen gehad.. Maar wel netjes mn ei op dag 15! Hoe is het met jou? Hoe en waar zit jij nu in de cyclus? Vertel! Kan t niet bijhouden/lezen ;);)

@Esmee: Wauw wat spannend!! Waarnaar solliciteer je? Als ik vragen mag? :) Altijd spannend!!! Ik ga mega voor je duimen!

@Bianca: Meid, hoe is het met je? Naar de HA? :( Ik heb t even gemist, kon t niet meer bij lezen haast (moet toch maar weer vaker komen) ...
    Je bent als het goed is nu naar de HA? Of al weer terug inmiddels.... Ik (ongetwijfeld we) hou het in de gaten!!

@Gesina: Hahaha ja het kan indd vanalles zijn! Jaja dat ontpillen enzow is echt zooo onduidelijke taal!!!:D:D

19. Troel

Troel Niet meer actief

Neee indd, MayD!! Where are you!!!? ;) :D

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Ik ben voor de derde keer de pineut van personeelsbezuinigingen. :( Ben er ook zo klaar mee. Ik heb hier nog een contract tot eind juni. Ik zoek een administratieve/ secretariele baan van 32 uur per week. Maar het solliciteren zit zo tegen. Niet leuk meer. Maarja.. ik moet positief blijven en gewoon doorgaan.

Deel Deze Pagina