cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo net ff babyboom gekeken ik vind het eg erg voor dat stelletje met die jongen die ziek is pfff vind het knap dat ze zo blijven hoor..

@bianca88
    meid kut voor je dat je nog niet ongie ben geworden hopen dat omaatje snel op visite komt bij je.

@blijevrouw jammer voor je meis dat die negatief is.

Ik kan dinsdag testen ik denk dat ik het eerder ga doen maar ik weet niet wanneer ik het kan doen?
    Ik heb opeens allemaal puistjes op me kin heel vreemd ik heb nooit puistjes

2. Troel

Troel Niet meer actief

En Cherry? Al iets? -X-

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: hmm... nee helaas geen ervaring met die testen van zwanger en kids. Ik heb gewoon de dipstick testen gehad, maar ik heb op het forum gelezen dat die (de zwangerschaptstest dan) niet zo nauwkeurig zijn. De ovutesten weer wel.
    Sorry meid, kan je niet verder helpen.

@Troel: neej meid, nog niets. Was de hele middag misselijk, maar dat is nu ook over. Dus weet niet wat dat was. Kan ook met het warme weer te maken hebben natuurlijk.
    Ik wacht zaterdag eerst af en als ik het durf en ik nog niet ongi ben, ga ik misschien testen hihihi.

-x-

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @cherry: Maakt toch niets uit meid dat je het niet weet ;), daarom vroeg ik het hihi. Ik haal die bij de kv gewoon 2 voor 5 euro. Heb ik goede verhalen over gehoord ;)

Truste xxxx tot morgen

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    yepss heb ook hele goede verhalen over die Kruidvat 2v5 gehoord. Ik denk dat ik die ook maar ga gebruiken als ik moet gaan testen.

Ik heb nog niet naar Babyboom gekeken. Denk dat ik morgen online maar ga kijken.

Slaap lekker meiden.

-x-

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Good morning girls!

Gisteren was mijn NOD, maar ben nog niet ongesteld geworden. Heb wel sinds gisteren middag een zeurende pijn in mijn linker lies (of ja, net iets er boven) en nog meer puisten dan dat ik al had (en voorheenm had ik noooooit puistjes!)

We zullen zien wat de dag ons brengt, eerst maar eens lekker werken!

Fijne dag allemaal meiden!

7. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hoi meiden,

Nou heb nu ook zoiets raars mee gemaakt moest gisterenavond wel 10x naar de wc om te plassen pff...
    Kon niet in slaap komen sliep volgens mij pas om 01.00 en om half 8 weer wakker terwijl ik juist altijd zo''n uitslaper ben !!

En ook heeel veel witte afscheiding!! En Emotioneel..

Pff moet maar afwachten hahah wordt nu al gek ;)

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen ladies!

@Theeleutje: meis je maakt t spannend ;) hihihi Wanneer zou je ook alweer testen?

@Gesina: zooooo dat klinkt heel erg veelbelovend!!! ;)

Hier is mijn hoop helemaal weg:( Vanmorgen was mijn temp zo laag dat ie onder de rode lijn uitkwam. Dus vandaag of morgen komt mn oude omaatje in dr rode ferrari. Jammer, maar wel fijn dat ik een redelijk regelmatige cyclus heb ;)

Op naar de volgende ronde denk ik dan.

-x-

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Theeleeutje en Gesina: spannend meiden! Misschien wordt een van jullie wel de eerstvolgende die MayD opvolgd ;)

@Cherry: hmm dat zou wel echt balen zijn! :( Had er toch wel een goed gevoel over bij jou! Toch fijn van dat temperaturen, dat je je er alvalst geestelijk op voor kan bereiden.

Bianca88: Pff vervelend zeg meis! Heb je wel het gevoel dat je alweer een eisprong hebt gehad of niet? Ik hoop voor je dat oma snel op de stoep staat!

Mijn temp was vamorgen nog steeds 36,7 dit is al 4 dagen ofzo hetzelfde...lijkt me een goed teken.
    Voel me ook goed, zit lekker in mijn vel. Niet eens doordat ik misschien denk dat ik zwanger ben (die kans acht ik klein!) Maar meer het feit dat ik gewoon mijn eisprong gehad heb (denk ik dan) en dat ik dus kan gaan aftellen naar de volgende ronde!
    Heb wel trouwens afgelopen 3 dagen zulke vage dromen, ben druk bezig 's nachts in mijn hoofd haha.
    (Sorry Bianca88 dat ik dit zo neer zet, maar moet dit ook even kwijt maar vind het wel vervelend voor jou..)

Meiden ik ga vandaag lekker genieten van de zon en mij fijne leven (sorry maar ben erg vrolijk haha).

Jullie ook allemaal een fijne dag!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hoi Meiden!

Ik lees al een aantal veelbelovende verhalen hier!

Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag voor het eerst een buikband om en lekker showen met die Belly.

Ik ga lekker genieten van het weer en wens iedereen een fijne dag!

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    I'm back ladies!!

Ik ga even op m'n gemakkie terug lezen. ;)

Fijne dag allemaal!

Xjes

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Noosa: inderdaad, ik kan me er nu mentaal op voorbereiden dat ik de volgende ronde ik ga met mijn mannetje. Geeft ook niet, ben blij dat ik zo'n regelmatige cyclus heb, al heb ik wel erg laat mijn eisprong.
    Maar ja, mag niet klagen.
    En dat blije gevoel had ik ook vlak na mijn ei! hihihi hoop dat het bij jou wel iets goeds betekent.

@MayD: genieten met die Belly meid ;) hihihihi.

@esmee: heeee daar ben je weer. Hoe was je dag gister?

-x-

13. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hoi ladies,

Ik ben weer een beetje bijgekomen van de vakantie ;)

Theeleutje, wanneer ga je testen?
    Cherry: wat jammer! Maar je kan je wel vast voorbereiden inderdaad
    Gesina: ik gad de eerste ronde ook enorm last van kleine pukkeltjes, maar die zijn nu (tweede ronde...of eerste echte ronde) weg. We hebben dezelfde NOD zag ik. Ik ben heel benieuwd!!!!
    MayD: you go girl! Lekker showen die buik!

Hier gaat het z'n gangetje. Ik heb helemaal geen kwaaltjes...
    Hier en daar een klein pukkeltje, maar verder niets.
    We hebben op goed geluk geklust dus nu maar hopen dat het raak is. Ik merk wel dat ik rond mijn ei (denk ik) wat hormonig ben. Dit it zich vooral emotioneel. We zaten namelijk in de DomRep te eten en er komen 2 mannen en een vrouw naar ons tafeltje om een nummer te zingen. Het was een rustig nummer in het spaans dus wist niet helemaal waar het over ging, maar de tranen liepen over mijn wangen. Ze schrokken er van volgens mij :), maar ik kon niet stoppen. Een beetje genant dus, maar ach...

Mijn NOD is 9 juni dus het is afwachten! Ga nu even van het mooie Nederlandse weer genieten!

Fijne dag allemaal!

Liefs

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Noosa: Dat geeft toch niets meid, hier had ik ook 4-5 dagen 36.7 en vandaag 37.0.. Ik denk dat ik een eisprong nu ga krijgen, met een lange cyclus krijg je maar heel zeldzaam een eisprong vandaar dat ik het ook niet verwacht. Ik wacht gewoon af ;) Klussen regelmatig, dus als ik toch een eisprong zou krijgen dan hoef ik niet bang te zijn dat ik hem gemist heb ;)..

Ik ga werken met dit mooie weer :(, helaas..
    Geniet van de middag/avond meiden..

xxx

15. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Heb een 2de scherm erbij gepakt, zodat ik al lezend direct erop kan reageren en zo hopelijk niet over sla in mijn reactie.

@Bianca88, heb nog aan je gedacht maandag. Ik lees dat de HA af wil wachten. Kan me voorstellen dat dit wel heel dubbel voelt. Enerzijds niet een pilletje, want dan wek je de menstruatie op, maar is het geen echte menstruatie. En andere kant snap ik dat je graag naar een volgende ronde wilt. Knufff

@Lovelybabe: Welkom terug in ons koude kikkerlandje. Waar was je ook alweer naartoe geweest? Als ik die foto bekijk dan ziet het er heerlijk relaxt uit. Fijn dat je weer wat bent bijgekomen.
    Hopelijk heeft het klussen goed uitgepakt en je 9 juni een posi test in handen mag hebben.

@esmee: Oh wat heerlijk even relaxten bij de zwaluwhoeve en dan nog een holletje om bij te komen. Hopelijk ben je goed opgeknapt zodat je er vollop van kan genieten. Maar dat zal vast goedkomen.

@cherry: Heb even je blog bekeken en ziet er mooi uit. Hoop dat dit je kan helpen om van je af te schrijven (wat je in dit topic ook al doet :p ) Ook leuk om op een gegeven moment nog eens terug te lezen en te zien hoe je deze weg hebt ervaren.
    He, jammer dat je temp gezakt is. Wil je als je zaterdag nog niet ongi bent, alsnog testen. Of heeft dat gezien de temp geen zin meer? Ben namelijk nog niet thuis in het tempen.

@gizzie: Spannend allemaal de onderzoeken. Hopelijk pakt het toch goed uit, maar mocht het wel EM zijn dan heb je wel duidelijkheid, ook al is het natuurlijk niet leuk. Heb je veel klachten?
    Mooi gebaar om op jullie trouwdag te gaan stoppen met de pil. Wat ik hier lees is dat inprincipe je direct ervoor kunt gaan en andere willen eerst ontpillen, wat ook weer verschilt per vrouw. Doe vooral wat goed voor je voelt. En sterkte met de komende onderzoeken!

@theeleutje, Jij hebt het elke keer over een oma in een rode ferrari. Ik moet hier wel om lachen. Natuurlijk hoop ik dat deze wegblijft, maar gewoon het verhaaltje wat je er van maakt, maakte mij aan het lachen.:) Ik zie dat je 1 dag overtijd bent, wanneer wil je weer gaan testen?

@blijevrouw, Fijn dat je beoordelingsgesprek goed is verlopen en je allemaal positieve reacties krijgt. Maar snap het wel dat je liever iets anders positief in handen hebt. Kan me voorstellen dat je door alles gewoon toch emotioneel bent geworden. Lekker dat je ff een paar dagen vrij bent. Nog leuke plannen in het vooruitzicht? Ik zie dat je nu 3 dagen overtijd bent. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid voor jezelf welke richting het ook op is. Liefst de positieve test, maar anders tekenen dat je naar een volgende ronde kunt. Jammer dat je test gisteren wit bleef.

@noosa, Dat ziet er goed uit de temperaturen, zover ik het al begrijp. Je schreef dat je ook kramp had, ik heb een dag voor mijn eisprong laatst aan de linkerkant echt kramp/steken gehad. Zou kunnen dat jij ook je eisprong hebt gevoeld.
    Je bent wel lekker sportief met het hardlopen. Hoe ver ren je dan? Ben je nog aan het opbouwen?

@Troel, o wat heerlijk 3 weken vakantie. Heb je al plannen om er ff tussenuit te gaan? Geniet er in ieder geval van!

@zonnetje, Spannend, nog 5 daagjes. Heb je naast puistjes ook andere symptomen. Ben je niet bang dat als je eerder gaat testen en deze is wit dat je dan teleurgesteld wordt, omdat er dan kans is dat je nog niet genoeg hcg hebt? Ik weet van mezelf dat ik dat echt niet kan en het een zware teleurstelling is. Ik duim voor je dat het raak is natuurlijk! Wanneer wil je gaan testen?

@MayD, Fijn dat het zo lekker met je gaat en je goed voelt. Geniet ervan meid!

Zo helemaal bijgelezen en op iedereen ff gereageerd.

Pfff, druk geweest afgelopen dagen. Maandag allerlei afspraken en dan blijft het nageltje van me kat haken en trekt hij deze er compleet af. Alles onder het bloed. Daarna nog tenten opgezet of deze compleet waren. Natuurlijk niet.
    Dinsdag met konijn naar dierenarts want deze ging in rap tempo achteruit, blijkt longontsteking te hebben. Drie maal daags nu medicijnen geven. En achter de tent aan.
    En gisteren buitenspeeldag waaraan ik mee heb geholpen.

Vandaag even wat rust. Ook al werk je dan zo weinig, me dagen zitten toch wel vol :p
    Verder gaat het wel lekker met mij, geen klachten. Keelpijn is weer over.

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Wat was het eng. Toen we daar aankwamen durfde we gewoon niet naar binnen. We scheten 1000 kleuren in onze broek. Natuurlijk toch naar binnen gegaan en dan uitkleden. Gewoon een kleedruimte waar mannen en vrouwen niet gescheiden zijn. Heel eng. Hup alles uit en snel badjas aan. En het was heerlijk weer. Lekker lang op een ligbed in de zon gelegen MET ons handdoek om ons heen. Echt niet naakt. We zijn in een kruidenbad geweest en hebben een lichaamsmassage gehad van 40 minuten. Heerlijk. Verder daar lekker genoten. Maar het was voor 1x en nooit meer. Voor ons was het grootste deel van de dag gewoon gespannen. Iedereen staart je aan.
    En daarna zijn we naar het Van der Valk hotel gegaan en daar heerlijk gegeten en geluierd op de hotelkamer.

Ik zie dat ik niet zoveel gemist heb. Ik ben nog steeds van alles op de hoogte. Ik blijf voor iedereen duimen dat het snel raak mag zijn!!

Wel ben ik nog steeds niet fit en heb ik onwijze last van mijn keel. Oftewel, ik ben nog niet beter. Af en toe ineens weer koorts.

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie1983: Ik zie dat je al uitleg hebt gehad over de ovulatietesten. ;)

18. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    HoiHoi ladies

me vriend en ik hadden vanmiddag sex en toen bij het plassen verloor ik een paar druppels bloed wat kan dit zijn???

Ik heb verder nix gevonden in me onderbroekje.

Schrok me helemaal wild.

groetjes

19. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Zonnetje: misschien iets te heftig geweest allemaal? :) Weet even niet hoe ik het anders moet zeggen hihihi.

Heb ook wel eens gehoord dat als je zwanger bent je baarmoedermond dusdanig beter doorbloed is, dat je sneller wat bloed kan verliezen. Dus misschien wel een goed teken?

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Esmee: gelukkig heb je het allemaal overleefd, maar wel jammer dat je zo gespannen was de hele tijd. Kan ik me ergggg goed voorstellen. Ik zou het heel erg vinden om zo aangekeken te worden, maar ook om al die andere naakte mensen te zien. Zou niet weten waar ik naar zou moeten kijken hahaha.

Daarom ga ik alleen naar de sauna op de speciale badkledingdagen.

-x-

Deel Deze Pagina