@ bianca: jha zou binnekort mogen testen mr denk niet dat het nodig is =) ga er vanuit dat ik ongesteld word en volgende maand wat meer klussen hihi
Ik heb ze na 2,5 maand juist de deur uit gedaan omdat mijn LF (misschien wel daardoor) te kort is. Misschien dat ze bij jou wel helpen? Ze hebben bij mij wel geholpen op mijn cyclus een beetje regelmatig te krijgen.
ik weet het nog niet vond mijn eerste cyclus 21 dagen al vrij kort maar moet niet korter worden dan neem ik ze ook niet meer maar vond het wel ideaal omdat je niet alleen foliumzuur heb maar nog veeel meer vitamines in zitten en dat kan ik sowieso wel gebruiken ahaa
Ja ik bedoelde of jullie 1 maandje wachten voor jullie indd voor een kindje willen gaan? Maakt opzich niets uit, vroeger zeiden ze dat het beter was dat je eerst 1 maand zou wachten op een natuurlijke menstruatie.. Maar tegenwoordig kunnen ze alles nauwkeurig via de echo meten en zien. Ik was toen ik de pil slikte altijd regelmatig ongesteld, maar ik ben begin febr gestopt met de pil, hier nog een menstruatie gehad van de pil, maar nu moet ik normaal de eerste keer ongi gaan worden zonder de pil... en tot nu toe ben ik nog niet ongi geworden! 5 dagen overtijd, ik heb wel van zo'n krampjes in mijn buik, maar niet dat ik kan zeggen ongikrampen want die zijn bij mij 10x zo erger.. Heb gelezen op internet dat dit ook kan zijn dat de baarmoeder ruimte is aan het maken en uit aan het rekken is.. Ik hoop niet dat mijn lichaam me voor de gek houd .. Nog 2 dagen in onzekerheid zitten, bohhhh wat duren die 2 dagen lang zeg!!! woensdag ga ik testen, dan krijg ik eindelijk mijn test binnen!! Jij ook heel veel s6 met klussen !!! Duim je voor me ? xxxx
Ohhh Bianca wat spannenddd!!! Pfff leef echt met je mee hoor!! Heb zelf ook de neiging om woensdag te testen... 3 dagen voor nod, ik weet dat t te vroeg is, maar ben echt zoooooo zwak hahaha. Gewoon uit nieuwsgierigheid of ik al wat kan zien hahaha. Heb wel eens gehoord dat dames met de KV 2v5 vanaf 4 dagen voor nod posi testen. Ben echt een testfreak...hou me zelf verder wel rustig Ben nu ook een paar dagen van huis, geen testen in de buurt...lekker makkelijk Woensdag ben ik dus vrij ... Heeeel gevaarlijk voor een testverslaafde met testen in huis Ik ga een voorbeeld aan jou nemen Bianca -x-
Aha, we hebben het over hetzelfde! Ik vroeg me al af waarom al die dames hier zo klusserig waren . Ik ga gewoon mijn gang en dan zien we wel. Ik stop 1 april en dan krijg ik mijn eerste ongi (van de pil nog) en dan hoop ik dat ik er enige regelmaat in houd, want ik ga in mei op vakantie . En met zon, zee, strand en heel veel vrije tijd, wil het klussen nogals eens wat meer worden... en als ik iedere keer een veiligheidsbril moet gebruiken...is ook wat! Wachten duurt lang he, ik duim heeeeel hard voor je! Jij besteld de testen ergens? Ciao
@ Cherry: Ja hou op voor mij duurt het wachten ook eindeloos! Maar heb gelezen op internet dat je het beste een week tot 2 weken na je NOD kunt testen, dan is hij het betrouwbaarste.. Je kunt nu ook al testen in jou geval, maar dan zou ik na je NOD paar dagen erna nog eens testen voor de zekerheid. Heb net via Track & Trace code van TNT gekeken en mijn pakketje is onderweg!!!! Nu ben ik alleen aan het afvragen wanneer ik het beste kan testen, smorgens, smiddags of savonds of maakt het niet uit? Omdat je met urine controle ook altijd ochtendurine moet afgeven? @ Lovelybabe: Ik heb de testen op uwplein gekocht via internet, waren de testen goedkoper dan hier bij mij in de winkel.. Heb er nu 2 van Clearblue besteld voor 15,95.. Voor 18.00 besteld, dag erna in huis.. Maar bij mij was er iets mis gegaan met de bestelling waardoor ik er 2 weken op heb moeten wachten, en toen was het weer niet op voorraad pff was een gedoe... maar ze zijn gelukkig nu onderweg !! Ik probeer er steeds vanuit te gaan dat ik niet zwanger ben, maar ik ben toch bang dat ik erg teleurgesteld ga worden.. Ik weet dat ik pas in de 1e ronde zit, maar stiekem hoop je toch dat je zwanger bent.. Vind het nu wel zenuwslopend haha... Hou jullie op de hoogte!
nou komt eindelijk je testje ik heb begrepen dat je het best met ochtend urine kan testen omdat het meestal duidelijker is dan heeft de hcg opgespaart ofzo? volgens mij is de 1e ronde net zo spannend als de 15e hoor en je baalt denk ik elke ronde weer als je ongi word
Heeeey Lieverds,, Ik heb net mijn test gekregen en heb hem meteen gedaan.. Helaas niet zwanger .. Had het wel verwacht, maar hoop dan wel dat is snel ongi ga worden pff, zodat we opnieuw kunnen gaan proberen.. Wachten dat is niets voor mij !! Zit nu dan op dag 34 in mijn cyclus.. Volgende ronde misschien beter..
Hi Bianca, Balen zeg...hoop dat je ongi dan snel komt..dan kun je weer verder. Ps: ik durf nie meer te testen, ik ga denk ik gewoon op mn nod wachten -x-
@ Cherry & Twinny: Ja normaal gesproken sta ik niet op mijn ongi te springen, maar nu hoop ik toch dat ik gauw ongi ga worden! Heb wel al paar dagen krampen, maar het zet niet door .. Ik zou indd ook ff wachten met testen tot je NOD en dan nog een paar dagen wachten tot je een paar dagen overtijd bent.. Is dit ook je eerste keer dat je ongi moet worden na het stoppen met jou pil Cherry?
wel leuk om te lezen dat er mensen zijn die een beetje rond de zelfde tijd zijn gestopt als ik zitten we in hetzelfde schuitje Vind het ook wel fijn om te horen en er over te kunnen praten, want aan mn man heb ik niet veel. Die vraagt er neit naar of ik nou al ong. ben ofzo.. Kan hier tenminste mijn ei ( whaha) kwijt! succes allemaal dames
@Bianca: ja dit is ook de eerste keer dat ik (hopelijk niet) ongi ga worden na de pil. Dus erg spannend allemaal. Als het niet meteen raak mag zijn, hoop ik op z'n minst dat mijn cyclus een beetje normaal blijft doen en mij niet al te lang laat wachten... Mijn man steunt mij op zich wel, maar wij ladies onder mekaar kunnen elkaar gewoon beter begrijpen! Vandaar dat ik ook lekker vaak op het forum zit. Heeft hij alle begrip voor! (lees: dan is hij tenminste van mijn getwijfel af hahaha) -x-
Ja, ik doe echt heeeel erg mijn best om niet te testen. Het ergste is eigenlijk dat ik al testen in huis heb dus dat wordt lastig hahaah