cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    hehe.. ben de laatste tijd een beetje druk.. kom hier bijna nooit meer. Maar heb ff snel jullie verhalen door zitten lezen :) Allemaal spannend! Ik vind het ook moeilijk om mijzelf niet gek te maken of ik nou een zwangerschpaskwaaltje heb of niet whaha.
    maar ja onbewust doe je het toch.
    Maar goed ik ben nog niet aan testen toe, volgende week zondag is mn NOD. dus ben benieuwd.
    Heb vandaag en gisteren wel last gehad van lage rugpijn en ongesteldheidkrampen in mijn buiken... Maar ja kan natuurlijk ook mijn ei zijn, maar dan voel ik meestal een eierstok ( soort van)
    we wachten het af haha.

Iemand nog plannen voor morgen?! tweede pinksterdag? Hier nog niet echt eigenlijk
    Zo ff voor de tv duiken! fijne avond (K)

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Melovekane: Het is zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Mij lukt dat gewoon niet. Ook als ik iets anders doe, onbewust denk ik er toch weer aan. Als je eenmaal een kinderwens hebt is het volgens mij heeeel moeilijk om de gedachten ergens anders op te zetten. ;)
    Morgen overdag nog geen plannen. Morgenavond met vriendinnen naar de bios, Gooische vrouwen. Ben benieuwd. :p Daarna nog even een drankje doen in de stad. Komt wel goed.

Laat je even weten als je een testje gaat wagen? ;)
    Fijne avond en ook een fijne dag morgen!

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lovelybabe: Dankje. Ik zal eens kijken. ;)

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Tnx voor het plezier wensen, heb een superdag/avond gehad :D
    Hier verder geen veranderingen, temperatuur schommelt maarja niet zo gek na een weekend gek slapen, alcohol etc. Dus tis nog even afwachten waneer mijn eitje gaat springen. Ik hoop snel :D

Hoe is het met jullie? Ook nog aan het genieten van een extra dag vrij?

xx

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Zie hierboven voor mijn plannen van vandaag. ;)
    Niet teveel gedronken? :p Mooi dat je het zo leuk hebt gehad.
    Schrijf je je temperatuur steeds op? Je hebt nog niet 0,3 hoger gehad?
    Fijne dag vandaag ALLEMAAL!

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goodmorning ladies!

Het lijkt zo lang geleden dat ik hier was ;)
    Ben ook heerlijk aan het genieten van die extra dag vrij. Gisteren al de hele dag op pad geweest, shoppe etc. Ben gelukkig geslaagd ;)
    Vandaag lekker niets doen en achter de laptop hangen :D

Mijn temp was vandaag 0,2 graden lager dan gisteren. Ben benieuwd wattie nu gaat doen. Denk dat ik vandaag ga beginnen met ovutesten. Meestal heb ik een paar dagen een lage temp voordat mijn temp weer omhoog schiet bij mijn eisprong.
    Verwacht er niet veel van op dit moment, maar je weet maar nooit ;)

Hoe ist met derest?

@Esmee: ben benieuwd naar die film, laat je weten of ie leuk is?

@Noosa: jaaaa ik hoop ook dat je eitje snel gaat springen hoor ;) hihihihi.

-x-

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1907 Noosa, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
    Esmee:haha nee niet TE veel gedronken, maar heb het ook niet laten staan ;) Zolang ik nog geen positieve test heb blijf ik genieten van mijn biertjes en wijntjes :)
    O leuke dag/avond in het vooruitzicht dus :D Geniet ervan!

Cherry:fijn dat je zo geslaagd bent! Wat is shoppen fijn he :D Haha!
    Oeh dus bij jou een goed teken dat je temperatuur omlaag gaat? Ik zal zo eens even kijken of ik mijn temperatuurkaartje als link bij mijn handtekening kan voegen. Dan kunnen julle het ook zien (mocht daar behoefte aan zijn haha)
    Gelukt, hij staat nu bij mijn handtekening.

Ik ga vandaag ook lekker weinig doen, beetje in huis rommelen. Heerlijk :)

8. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik doe nog niet aan temp. meten. Ga het misschien wel na deze ronde doen of met van die ovutests. Dan weet ik toch iets meer hoe me cyclus in elkaar zit.

Vandaag een beetje aant relaxen haha.. Vanmiddag beetje schoonmaken en dan morgen weer aant werk.. ok maar 3 uurtjes les geven meer niet :)

9. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Melovekane: Ik vind het wel fijn om met behulp van ovutesten en tempen mijn cyclus in de gaten te houden.

@Noosa: shoppen is inderdaad erg fijn!! hihihi. Moest wel ff lachen, ik liep 1 winkeltje in, mijn man een ander....komtie terug zegt hij ineens: Schat kom kijken!! Dus ik meelopen. Zat hij naar schattige rompertjes en babykleding te kijken. Helemaal enthousiast hihihi. Dus hij meteen zeggen dat we daar zeker naartoe gaan als we zwanger zijn, hij heeft zoveel moois gezien ;)
    Ik helemaal in de zevende hemel natuurlijk ;)
    Zoooo schattig ;)

Heb nu een nieuwe gsm toestel besteld (Samsung) die is Android gestuurd. Ik heb op de fertilityfriend site gelezen dat ze voor Android toestellen een speciale gratis app hebben!! Ben ik effe blij hihihihi.
    Kan niet wachten tot ik m binnen heb :D

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Ik ben jaloers!! Ik wil ook shoppen. :p Echt grappig dat je mannetje zo naar babykleding aan het kijken was. Daar krijg je ook volop kriebels van. ;)
    Wat heb je allemaal gekocht?
    Heb je de Samsung Galaxy besteld? Ik heb nu iets langer dan een maand de iPhone. Deze bevalt me ook echt super! :D Zo blij mee. Leuke apps.
    Enne... ik zal laten weten hoe de film was. Heb er echt zin in.

@ Noosa: Inderdaad lekker van de drankjes blijven genieten. Het is ook veel te lekker. ;) En het is ook gezellig om een drankje te doen. Toch hoop ik dat je snel die drankjes moet laten staan. :p

Fijne dag nog allemaal!

Xjes!

11. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    @cherry, wat leuk dat je man er ook zo mee bezig is! het is de laatste dagen erg stil hier..
    (als ze allemaal zo doen als ik blijft dat ook wel even!) Ik lees mee maar reageer bijna niet meer.. Ben er echt al minder mee bezig dan eerst.

Helaas hier vandaag op dag 42! wil na de zomervakantie beginnen met de ovu testen, ben benieuwd!

Hier ook een lekker lui dagje! Wou nog zoveel doen maar echt nergens zin in.

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey meide, ff snel via mijn foon want zijn op bezoek ;)..
    Hier zitten we inmiddels op dag 77 :(.. Still waiting..

Ik heb een samsung galaxy cherry, ik ga eens kijken voor een app dat zou wel makkelijk zijn he! Welke krijg je?

13. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Esmee: heb lekker verwendingetjes gekocht (parfummetjes, zeepjes, scrubjes) en mooi ondergoed :) klussen moet wel leuk blijven hihihi.

@Bianca: ik ben voor de Galaxy S 2 gegaan. Heb er even mee kunnen spelen bij iemand die ik ken. Leuk toestel en erg handig als je gmail en google calendar gebruikt. Heb nu een blackberry, maar die is toch beperkter.

Heb die app van fertility friend in werking gezien bij die kennis en het zag er echt erg handig uit!! :D Via de website kan je m denk ik ook downloaden, maar die kennis had m via de android applicatie market ofzow gedownload.

Heb je overal je temp kaartje bij de hand. :D

-x-

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @cherry: ik heb net een paar gedownlaod maar er is toch maar een die ik echt fijn vond. womanlog heet die, echt fijn en gewoon nederlands! Heb ongevuld dat ik 27 maart mijn laatste ongi had na 46 dagen. En berekend dan meteen de volgende maanden uit wanneer je ongi moet worden en je ovu is! Hij geeft aan dat vandaag mijn vruchtbaarste dag is! Straks toch maar ff klussrn voorals ik toch maar een ronde heb overgeslagen ;)! Spannend haha..

Xxx

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Leuk dat je lekker verwenspulletjes hebt gekocht. :p En spannend hoor nieuw ondergoed. Sexy zeker? ;)
    Leuke telefoon heb je uitgezocht. Heeft mijn schoonzus ook. :)

@ Bianca88: Veel klusplezier. Maar dat moet wel lukken toch? :p
    Ik heb ook zo'n app voor de iPhone die alles van m'n menstruatie bij houdt. Ideaal. :D Geeft alles aan.

Ik ben net weer thuis na het uitje met vriendinnen. :D Was super gezellig en de film Gooische vrouwen was ook erg leuk. Ik duik nu lekker m'n bedje in.

Welterusten allemaal!

Xjes!

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden :)

@Bianca: pff duurt lang he meid! je :( Maar klusze maar dan! En hopen dat je een ronde hebt over geslagen! :)

@Cherry: Leuke spulletjes dus gekocht, en lief dat je man zo mee denkt. Zoo fijn om het er samen over te hebben he?!

@Esmee: fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! En kan je vandaag lekker uitslapen of niet?

@Blijevrouw: ja het is rustg hier, ik probeer ook wat minder te reageren, lukt nog niet echt maar alle beetjes helpen bij mij ;)
    Balen dat je ongi er nog niet is :( Misschien ook ronde overgeslagen? Ik weet hoe je je voelt, bij mij duurde het ook zo lang...succes met wachten je hoofd koelhouden he?!

Ik ga weer aan het werk, is wel weer even wennen na zo'n heerlijk weekend!

xx

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen Ladies,

@Noosa: jaaa echt superleuk om het er samen over te hebben.
    Ben zoo nerveus voor deze ronde op de een of andere manier. En ik heb nog niet eens mijn ei gehad.
    Ik moet het echt gaan loslaten van mezelf. Dus probeer van alles te doen om er niet aan te denken, maar goed dat gaat een beetje moeilijk ;)

@Esmee: wat goed dat je een leuke avond hebt gehad! Ik wil die film ook zien, maar weet niet of ik de tijd heb om naar de bios te gaan. Wil nog zoveel films zien in de bios hihihi.

-x-

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Ik was al zooolang niet in de bios geweest. En vrijdagavond ben ik ookal met m'n zusje en mannetje naar de bios geweest. Pirates 4. En dan gisteravond met 2 vriendinnen. Zo kom je er nooit en dan ineens 2x vlak achter elkaar. ;)
    Maar de bios blijft leuk. Je beleeft een film toch wel anders dan gewoon thuis.

Bij mij zijn er ook nog steeds geen tekenen van mijn ongi. Ik heb altijd enorme buikpijn van te voren en dan weet ik dat mijn ongi eraan komt, maar nu helaas nog niks. :( Wel jammer, van vindt een cyclus van 30 dagen wel erg mooi.
    Wat duurt het wachten toch lang.

@ Noosa: Ik heb vandaag lekker uitgeslapen ja. Ik ben natuurlijk opzoek naar nieuw werk. Deze maand ben ik gewoon lekker vrij. Maar ik ben al een tijd aan het solliciteren en het zit gewoon tegen. :( Ik heb een contract tot 30 juni, dus ik hoop voor die tijd iets nieuws te vinden.

Fijne dag allemaal.

19. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    cherry; het is te begrijpen dat je het niet zomaar even loslaat. Het is niet zomaar een wens die er op de ene dag is en de andere dag niet meer. Je leeft ernaar toe, en bent er alleen maar meer mee bezig in plaats van minder!

Ik wacht mijn ongesteldheid ook af, kan toch niet anders.. Hoop alleen zo dat hij één deze dagen door breekt.

Heb vanmorgen ook de samsung Galaxy besteld hoop hem morgen te ontvangen! Kan ik ook aan de apps. (liep voor mijn gevoel een beetje erg achter!)

Ook kan ik dan de Womanlog installeren en misschien ook weer wat vaker reageren hier..

Liefs voor jullie allemaal.

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Blijevrouw: wat vervelend meid, dat je zo op je ongi moet wachten :(
    Maar ik heb goede hoop!! Misschien blijft je ongi wel ongeveer 40 weken weg? hihihihi
    En heb je daarna een kindje in je handen :p

Wat grappig, we gaan allemaal aan de apps hier ;) Ik hoop snel mijn samsung ook binnen te hebben, zodat ik die Womanlog kan installeren. En de Fertility Friend app om mijn temp in bij te houden, want die blijf ik gebruiken ;)
    Of kan dat bij Womanlog ook?

-x-

Deel Deze Pagina