cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Sher: Ik wacht nu op mijn tweede ongi. Hoop dat deze snel gaat komen. :) Wachten duurt lang.
    In de tweede ronde ga ik het met tempen doen en ovutesten. Zo wil ik erachter komen wanneer ik m'n eisprong heb. Ik vind het fijn om mijn eigen lichaam te kennen. In september hopen wij er voor het eerst echt voor te gaan. Dus dat duurt nog even.

2. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Thnx, ik ga zo gelijk even naar je foto;s kijken!
    Ik dacht ineens van ach laat ik eens een testje proberen.
    Morgen ben ik de hele dag weg, als ik thuis kom maar gelijk een testje wagen..

Trouwens het is van het merk Mat-care is de gebruiksaanwijzing staat dat het beste tijdstip normaal 12.00uur smiddags is, en je voor de test 4 uur niet moet plassen en 2 uur niet drinken.

x

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Blijevrouw21: Beter dat je dat gevoel niet had. Maar vaak gebeurd het wel. Ik heb hier nu thuis 30 ovutesten liggen dus hoop dat ik in de tweede ronde erachter kom wanneer mijn eisprong is. ;)
    Volg de tip op van CherryBelly! :)

4. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Hoi sher,

vandaag was dus mijn eerste ovutest, een spontane ingeving ik dacht laat ik eens gek doen zo op mn 44e dag haha.

Maar merk wel gelijk dat ik weer "hoop" krijg, en dat net op het moment dat ik het allemaal op me af wou laten komen...

5. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ik dacht ook om het allemaal op me af te laten komen!
    Maar merk dat ik het toch wel heel graag wil.... Dus misschien ook maar gaan testen! :)

6. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Stom he, het begint met een wens, je hebt een gedachte van "later" wil ik graag kinderen.
    En als het dan zover is kun je (bijna) aan niets anders denken.

Ik heb het de afgelopen weken een beetje los gelaten, ik was er wel mee bezig maar meer omdat ik het leuk vind om er over te praten met mijn vriend.

En nu ik die test gedaan heb komt het weer even zo dicht bij dat ik denk van ja we gaan er toch echt voor.

;););)

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @blijevrouw: ohh okee, dan kan je de aanwijzingen van matcare opvolgen. Ikzelf kan nooit rond dat tijdstip testen vanwege werk dus ik doe t na werk. Gelukkig tot nu toe mn ei gewoon gev onden ;)

Ik wil je niet zomaar hoop geven, maar ovutesten kunnen ook positief uitslaan bij een zwangerschap. Aangezien je al op dag 44 zit, je je niet goed voelt en je witte afscheiding hebt... Als ze een aantal dagen zo donker blijven zou ik voor de zekerheid even een zwangerschapstest doen.
    Ben benieuwd naar je testje later en eventueel morgen ;)

@Bianca: ohh wat handig die app!! Kan nu al helemaal nie wachten tot ik mn gsm binnen heb. Bij jou nog geen verandering he meid :( ben zoooo aan t duimen voor je...hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@sher: dit is mijn derde ronde met ovutesten en tempen. Tot nu toe heb ik altijd mn ei kunnen vinden. :D
    Ik gebruik zwanger en kids ovutesten, heb ook die van sensitest geprobeerd. Vond toch zwanger en kids duidelijker :)

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Meiden ik ga even eten!! Eet smakelijk alvast!

9. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Mijn vriend en ik hadden al een tijdje een kinderwens, maar omdat we een huis hadden gekocht ben ik eerst maar weer even aan de pil gegaan nadat het spiraal eruit moest.
    Dus dan ben je er al wel een tijdje mee bezig! En heb je het gevoel dat je er helemaal klaar voor bent!
    Ben blij dat we nu gezetteld zijn in ons nieuwe huis en we op een andere manier kunnen gaan klussen ;)

10. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten

Dankjewel meid, ben een stuk wijzer! Ik ga vanavond nog een testje wagen en morgen.. en mochten deze het zelfde blijven maar niet duidelijker of lichter doe ik overmorgen of zaterdag een zwangerschaps test (al lijkt het me sterk dat deze nu wel positief zou zijn aangezien er al 3 negatieve voor zijn geweest)

Ik ga ook even eten en dan heerlijk bankhangen!

Spreek jullie morgen avond weer...

Liefs... x

11. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @esmee: eet smakelijk!!

@blijevrouw:het komt wel eens voor dat vrouwen na een heleboel nega testen ineens posi testen. Maar nogmaals even kijken hoe t de komende dagen is :D
    Ook jij smakelijk eten. Ik ga ook ff eten en bijkletsen met mn mannetje.

Liefs,
    CherryBelly.

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Thanks! Jij ook he?!

@ Blijevrouw21: Ik ben reuze benieuwd wat de volgende ovutest je voor resultaat gaat geven. Hoeveel ovutesten had je gehad van je vriendin?

Ik heb nog een paar ovutesten van sensitest en de andere zijn ook van zwanger & kids. Ik heb ook de midstream.

13. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Heb er nog 7 over nu. Wil ze wel bestellen, maar nu nog niet. wacht deze week sowieso nog even af..

14. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    ik snap er niets meer van, weer een ovu gedaan 4,5uur later (laatste 2uur niet gedronken) en die was iets lichter dan die van vanmiddag.

Wat moet ik hier nu van denken?
    Denken jullie dat ik morgen vroeg een zw test moet doen, of dat k maar gewoon weer af moet wachten?

Liefs

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen ladies!!

@blijevrouw: het kan ook zijn dat je net het einde van je LH piek hebt gemeten met die ovutest van 16:00 uur en dat 's-avonds je piek alweer voorbij was. Hoop dat je nog hebt geklust hiervoor.
    Ik zou vandaag nog eens rond 16:00 uur testen. Ze raden wel aan om elke dag rond dezelfde tijd te testen, omdat je LH waarde de hele dag zo'n beetje op en neer gaat.

Ben benieuwd...:)
    Als ie vandaag rond 16:00 uur weer zo donker is, zou ik misschien dit weekend even een zw.test doen.

-x-

16. Troel

Troel Niet meer actief

Hoi lieve meiden!!! Hoe is het hier? Erg druk zo te zien! Nieuwe meiden erbij ook zie ik! Welkom!! :D

Wooow ik heb niet alles na kunnen lezen hoor.... Waar zitten jullie nu? Opweg naar ei of... al test mogelijkheden?? ben zooo benieuwd wie de volgende zwangere is!!!

Ik heb net weer een mooie cyclus gehad van 27 dgn gehad.. :D Niet zwanger dus en weer op weg naar mn ei.. Nu gaan we t weekend weg met andere mensen dus zal het niet veel klussen worden ben ik bang... ;):p En heb dan zo ongeveer mn ei haha...

Esmee!! Hoe is t met solliciteren??

@Bianca, still waiting?

Meiden, ik hou jullie nog in de gaten hoor!!! Komt vanzelf een moment dat ik weer actief mee ga kletsen!!! XX

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Welkom nieuwe meiden! Hoop dat jullie gezellig mee gaan kletsen met ons!

Troel: jippie je bent er weer even :) Jammer dat je weer naar de volgende ronde moet, maar super fijn zo'n korte cyclus zeg! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Blijevrouw: Misschien ben je idd wel zwanger? Spannend zeg! Dat wordt testen van het weekend!

Cherry: jij bent nu ook begonnen met ovutesten toch? Zie je al iets, of ga je weer helemaal uit van je oude cyclus...

Ik dacht net wat vruchtbaar slijm te signaleren, zou wel super zijn dan zou ik ook een korte cyclus hebben deze keer. Heb het er met vriend over gehad en we gaan echt deze ronde geen kans onbenut laten, dus echt superklussen deze maand haha!
    Denk dat ik toch maar ovulatietesten ga bestellen, hoop dat ze snel binnen zijn dan kan ik misschien wel mijn piek dit weekend al vinden?

Meiden ik ga weer ff werken!

xx

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Blijevrouw21: Je maakt het wel heel spannend nu. Ik zou als ik jouw was een zwangerschapstestje er tegenaan knallen. Je weet maar nooit. :)

@ Troel: Hier gaat het goed hoor. Nog steeds volop aan het solliciteren. Vanochtend naar Tempo-Team geweest voor een intakegesprek. Zij gaan nu ook voor me zoeken. Sta al bij zoveel ingeschreven. Nu maar hopen dat ik wat vind voor 30 juni.
    Net ook nog even langs de mac gegaan. :p Zo lekker af en toe. ;) Gister had ik een beetje buikpijn, dus ik begon al blij te worden en te hopen dat mijn ongi eraan kwam. Helaas heb ik verder geen buikpijn meer gehad of iets. Dus ik moet nog even wachten. Als het maar niet langer is dan 39 dagen.

@ Noosa: Jullie gaan dus om de dag klussen? Of zijn jullie daar nu al mee bezig? ;) Veel klusplezier en veel succes. Ik hoop dat hij in de roos zal schieten!! ;)
    Op welke dag zit je nu in je cyclus?

@ CherryBelly: Jij al vruchtbaar slijm getraceerd? :p Alweer dag 13. Gaat echt zooo hard!

Fijne dag meiden!

19. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

@Noosa: als je geen kans onbenut wil laten oet je flink aan de klus! Wij doen precies hetzelfde :)

@Troel: nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!

@Esmee: vervelend he dat wachten...pffff.... dan ben je op een gegeven moment gewoon blij dat je ongi bent zodat je door kan naar de volgende ronde.

@Sher: ander soort klussen is natuurlijk veel leuker ;)

Ik heb zelf niet echt een idee wat mijn lijf aan het doen is. Ik ben 3 dagen misselijk geweest, heb 2 dagen buikpijn gehad met de top op gisteravond en nu is het allemaal over! Dus ik zat te denken dat dit misschien mijn ei was? We hebben gisteren wel geklust dus dat zou echt heel mooi uitkomen...en nu maar hopen dat de zwemmertjes de goede kant op gaan!

Liefs!

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lovelybabe: Dat zou goed kunnen hoor dat dat je ei was. Ik hoop het voor je. En ik hoop ook dat die zwemmers goed zwemmen. ;)
    Maar zou je banner dan niet kloppen? Want die geeft wat anders aan? ;)

Ik ga gewoon weer een gat in de lucht springen als ik weer ongi ben. :) Ik wil gewoon weten wanneer ik mijn eisprong heb. Ik ben zo nieuwsgierig.
    Mijn banner klopt dus niet. :( Helaas.
    Ik zit nu op dag 31. :(

Xjes!

Deel Deze Pagina