Hallo meiden, Gisteren had ik ongesteld moeten worden. Ik ben nog niet eerder te laat geweest en dacht ook echt dat het ging Beginnen. Ik had bruine afscheiding ( heb ik altijd voordat het echt doorzet) en lichte buikpijn. Ik dacht dat het dan vandaag wel zou beginnen maar er is niks meer te bekennen! Ik heb hele regelmatige cyclussen en ben nooit een dag te laat. Gisteren heb ik wel een test gedaan omdat ik zo nieuwsgierig was maar deze was negatief. Nu begin ik toch wat hoop te krijgen. Iemand ook zo'n ervaring? We zitten in ronde 11 en het zou zo mooi zijn!
Ik kreeg gewoon bloedverlies bij nod, dacht dus menstruatie. echter stopte veel sneller dan normaal dus testje gedaan die was negatief. 1,5 weel later bleek ik toch zwanger. bruinverlies kan dus innesteling zijn dan gaat hcg nu stijgen. over paar dagen nog eens testen.
Ohh wilde je net zeggen dat ik het zo voor je hoopte maar helaas Soms houd je lichaam je echt voor de gek he. Balen joh. Hopelijk snel wel raak!
Hè potverdorie! Wat een hoop krijg je dan hè? En wat een teleurstelling steeds. Het wachten duurt ook zo lang dan steeds. Maar als het dan ooit raak is dan is de waardering ook enorm groot. Hoewel we liever vandaag dan morgen zwanger willen zijn. Hier nog zo één. Nu we het eenmaal besloten hebben dat we een kindje willen.. Mijn vriend is er relaxed onder die heeft zoiets van we zien t wel.. Maar bij mij lijkt het een kleine obsessie te worden
Hey verdorie wat kl#te zeg Hopelijk volgende maand meer geluk, maar ja dat duurt weer een maand... Valt niet mee elke x die teleurstelling, maar ik ga voor je duimen meid!!! Dikke digi knuf!!!