Baby weinig tot niet voelen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Fem, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Lieve meiden,

Misschien een hele gekke vraag, maar ik ga hem toch stellen. Ik merk namelijk zo weinig van de kleine. Gisteren had ik voor het eerst het gevoel: "Hey, de kleine spruit is aan het schoppen", helemaal gelukkig was ik. Maar verder heb ik vandaag weer zo weinig (als in: helemaal niks eigenlijk) gevoeld, ik weet ook helemaal niet hoe ik het moet herkennen als het de kleine is. Ik lees zoveel verhalen van vrouwen die het allemaal herkennen als een plopje of een "vlindertje", maar dat heb ik dus helemaal niet :(.

Ik heb mijn vk ook helemaal niet gehoord over een voorliggende placentage o.i.d., maar ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.....

Hebben jullie enig idee waar ik op moet letten?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi fem,

De eerste bewegingen voel je meestal tussen 20 en 22 weken. mensen beschrijven het allemaal anders maar eigenlijk alles wat je op dit moment onder je navel voelt is baarmoeder met je kindje daarin. voel je daar "iets'' dan is dat je kindje.
    Hoe groter je kindje word hoe duidelijker het voor jou word.
    Je moet je zelf niet vergeljiken met je buurvrouw of de boekjes, iedereen is anders en voelt dingen anders.

Groetjes Imke

Deel Deze Pagina