rekbaar slijm pas na ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Femmefatalex, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen donderdag met ovulatietesten mijn lh piek gevonden met een knaller. De testen in de 3 voorgaande dagen waren ook positief, maar dan even donker als de controlestreep.
    Nu was mijn baarmoedermond die hele periode wel zacht en de baarmoedermond stond open, maar ik twijfel of ik die periode ook vruchtbaar/rekbaar slijm gehad heb. We hebben veel geklust dus musschien was het gewoon nog een "restje" van mijn vriend, waar ik wat draden van kon trekken..? (Doorzichtig slijm waar je goed draden van kon maken)

Nu hebben we de nacht van donderdag op vrijdag voor t laatst seks gehad, maar vandaag trek ik wel weer draden een beetje draden! Mijn baarmoedermond voelt harder en meer gesloten dan deze week. Het "slijm" is nu wit, plakkerig maar je trekt er wel een beetje draden van..

Is dat normaal? Of is mn ovulatie nog later?
    Dit is onze 1e ronde voor een 2e. De eerste was ik totaal onverwacht zwamger van, dus daarvan weet ik helemaal niks mbt het zwanger worden...

Nb. Ik gebruik tarwekiemolie (capsules van A. Vogel) en Davitamon mama compleet.

2. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik had dit ook! Dmv ovulatietesten weet ik dat mijn eisprong afgelopen zaterdag is geweest. Ik kreeg pas echt vruchtbaarslijm op maandag/dinsdag.. Ik weet ook niet hoe dat komt.

3. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Een positieve ovulatietest betekent alleen dat je een lh piek hebt. Dit hormoon laat je eitje springen dat kan geloof ik pas 12-36 uur later zijn. Wellicht is t slijm de daadwerkelijke eisprong en de ovulatietest slechts de lh piek. Snap je hem ;)

4. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik snap wat je bedoeld haha! Ik heb ondertussen nog even verder gezocht en toevallig via ZP een link gevonden over de soorten slijmen in je cyclus! Het slijm wat ik nu heb is toch het eerste volgende "slijmsoort" wat je na je eisprong zou hebben, laten we hopen dat er straks weer een mini mensje in mij groeit! :)

5. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Waar heb je dat gevonden in welk forum?
    Ik ben sinds vrijdag aan het testen met sensitest en heb vandaag een goede test, denk niet dat ik al op mijn donkerste ben ( waarschijnlijkk morgen ) maar heb ook nog geen slijm. Baarmoeder voelt wel zacht en wat zeurende pijntjes zo nu en dan in mn linker en rechter onderbuik

6. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    BVS ook in het zwanger worden forum hier! Onder het onderwerp of er behoefte is aan fotos van vruchtbaar slijm. Daar staan in de reacties 2 links naar fotis en omschrijvingen van slijm gedurende de cyclus!

7. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Thanks, had het al gevonden

Deel Deze Pagina