12 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roos23, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Inmiddels zijn we al 12 dagen overtijd.
    Nog steeds niet zwanger getest en ook geen ongi te bekennen.
    Sinds een dinsdag hele gevoelige borstenven ze doen zelfs zeer.

Nu weet ik dat dit ook heb als ik ongesteld moet gaan worden dus ik heb echt geen idee welke kant dit op gaat.
    Nog meer mensen die hier last van hebben???

2. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Afspraken met de gyn? Ik zou het doen als ik in jou situatie zat. :D Dan weet je meteen of je een babietje in je buik heb of niet.

3. jusyalady

jusyalady Lid

14 mrt 2009
    14
    0
    0
    heb je je ei gevoeld? ZOu idd ook even de huisarts bellen en vragen wat to do...als je je ei hebt gevoeld dan is het toch freaky dat je nog niet ongesteld bent, en kan het goed dat je zwanger bent maar je hcgwaarde nog niet hoog genoeg is...

SOms lees je ook verhalen dat mensen hun ei een maand hebben overgeslagen...dan is het weer een ander verhaal..

ik zeg huisarts bellen.;)

4. DaantjeAms

8 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Roos,

Ik ben inmiddels ook alweer 2,5 week overtijd. Testen negatief. Heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts...

Zou als ik jou was ook naar ha gaan!

5. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    @daantjeAms: spannend. laat je weten hoe het was bij de ha?

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    tsjah hier ook al 3 weken overtijd... 2 weken geleden nog een testje gedaan maar nega, miss toch nog maar weer een testje doen.

7. jusyalady

jusyalady Lid

14 mrt 2009
    14
    0
    0
    dames wat vervelend voor jullie dat weken overtijd zijn...maar je hoort dat vaker he..hebben jullie wel andere symptomen?? Hoop echt dat het raak is voor jullie en zou huisarts bellen hoor..die zenuwen zijn echt slopend lijkt me.

8. DaantjeAms

8 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Kom net terug van de ha... Maar die zegt dat als de testen nog negatief zijn, dat ik dan niet zwanger ben...
    Als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben moet ik terug komen...

Toch heb ik wel alle zwangerschapssymptonen, maar dat kan ook tussen mn oren zitten zegt de ha.

Nouja, niet veel mee opgeschoten dus.

Mn vriend heeft vanmorgen de uitslag gekregen van de zaadtest en ook daar doet de ha vaag over. Hij moet over 5 - 8 weken opnieuw laten testen... Verder zegt ze er niks over. Lekker vaag!

groetjes

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Daantje wat een toestand met die huisarts! Natuurlijk moet ze een uitslag vertellen! Maar ik snap niet helemaal waarom je dit bij een huisarts doet? Zo n zaadtest doe je toch bij en gyn? Die weet tenminste echt wat je met de uitslag kan. Ik zou een doorverwijzing vragen omdat je geen goed gevoel hebt hoe de huisarts met dit voor jullie gevoelige onderwerp omgaat.
    Succes.

10. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hoi dames,

Mijn huisarts zei het zelfde: negatieve test is niet zwanger.
    Volgens haar kun je het te graag willen en hou je het daarom tegen pffff

11. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik was vorige maand ook 18 dagen overtijd en uiteindelijk op de dag dat ik naar de gyn ging ongi geworden. Had hele vage uitslagen elke keer, maar er is niets geweest. Gewoon over je heen laten komen, wat de uitslag ook mag zijn, je lichaam kan hele rare dingen met je doen, zeker als je iets heel graag wilt. Dat heb ik helaas ook aan den lijve ondervonden.

Succes allemaal, dat we snel een enorm roze test in onze handen mogen hebben!

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

In de hoeveelste ronde zit je? Ik had voor het slikken van de pil een cyclus van 28 dagen maar na de pil duurde het de eerste 2 keer bijna 50 dagen. Daarna is hij naar de 40 dagen gegaan en is hij na de geboorte van onze dochter nog steeds terwijl voor en na de andere twee gewoon 28 was. Bij mij is mijn cyclus dus helemaal veranderd.

Deel Deze Pagina