cyclus na verwijderen van mirena spiraal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 3muisjes, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Spannend dames! Gebruiken jullie ook Ovulatie testen? En zijn er al positieve uit gekomen? :)

Ik heb ze nu een week gebruikt maar nog geen piek gevonden, ben benieuwd!

2. Robin20

Robin20 Actief lid

8 aug 2015
    150
    0
    0
    Jaa ik heb net de 1e gedaan. 2 duidelijke strepen.. maar test ik nou donker of zit ik er nu in.. erg spannend!!

3. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Ja Robin! Dat had ik dus ook de eerste dag! Ik zag een 2de streep maar geen echte knaller. Dus dacht dat ik tot de donkere testjes behoren. 2 dagen later zag ik geen streepjes meer... nu 12 dagen verder na het verwijderen. Nog geen ongi gehad en nog geen zicht op een evt ei...

Ik weet het is nog 'maar' 12 dagen maar ik wil wel graag weten waar precies ik in mijn cyclus zit. Frustrerend dit :(

Ben benieuwd wat de ovu morgen gaat aangeven Robin 20! Spannend en veel plezier ;)

4. Robin20

Robin20 Actief lid

8 aug 2015
    150
    0
    0
    12 dagen.. klinkt kort maar ik begrijp je totaal! Vooral omdat je zoo graag wil weten waar je aan toe bent.

Ja ik heb maar even een foto gemaakt. Ik heb vandaag ook krampjes gehad.. zoo vreemd, volgens de kalender zou ik pas zondag "de" dag hebben. Zal het morgen O snel mogelijk laten weten!

Bijgevoegde bestanden:

5. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0

Ziet er goed uit!
    Ik zal je mijn foto even sturen.
    Als je goed kijkt zie je op de eerste 2 een lichte streep. Dacht dus dat hij er aan zat te komen. Maar vervolgens niks meer gezien...
    Wel heb ik de 10 de Veel last van mijn buik en rug gehad. Meestal is dit het teken van een eisprong maar ik verloor een inlegkruisje bloed die dag dus dacht een ongi. Maar hier bleef het ook bij.

Na zag ik op de achterkant van het kaartje met de testen dat je een lichte streep kan hebben een dag voor en na de eisprong?
    Kan dus zijn dat ik net een dag te laat heb getest en toch de 10 de mijn ei had? Maar het bloedverlies is dan nog onduidelijk.

6. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Ok... ik krijg mijn foto niet toegevoegd? Ik heb hem in mijn album st aat hier. Hoe krijg ik die gedeeld?

7. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Geloof dat hij er nu wel is?

Bijgevoegde bestanden:

8. Robin20

Robin20 Actief lid

8 aug 2015
    150
    0
    0
    Op de foto lijkt de 12e donkerder dan de 11e. Mischien net op die dag?
    Erg balen dat je hem gemist heb. Tenzij het mis innestelingsbloed was? Wil je geen valse hoop geven. Maar wie weet! Spannend zeg!

9. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Ja het blijft raar dat ik de 10 en 11 de wat bloed heb verloren. Komt niet overeen met een innesteling bloeding geloof ik.

Als de 10 de mijn ei wel was zit ik nu op 9 dpo. Vanmorgen een vroege test gedaan van 6 dagen voor nod. Maar die was witter dan wit hahaha. Had het ook wel verwacht.

Na maar weer afwachten wat de week brengt.

Hoe is het bij jou? Is de ovu test inmiddels al donkerder gekleurd? Maar als je nu een positieve hebt weet je al wel waar je in je cyclus zit! :) dat zou super zijn. Heb jij ook een vaste cyclus of wisselt hij wel eens?

10. Robin20

Robin20 Actief lid

8 aug 2015
    150
    0
    0
    Hee,

Nou ik snap dat het bij jouw warrig is met die dagen! En natuurlijk jammer dat je test negatief was! :( hoop dat je snel meer duidelijkheid krijg.

Ik heb vandaag een negatieve test ovulatietest gehad.. heb hem dus gemist denk ik? Ik blijf voor de zekerheid testen dan heb ik het idee dat ik tenminste meer weet haha.

Geen idee hoe mijn cyclus is ben al ruim 6 jaar niet ongesteld geweest, moet oom heel eerlijk bekennen dat ik tot op heden nooit interesse heb gehad in hoe het allemaal in elkaar steekt haha. Nja nu dus weer afwachten :(

11. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Wat vervelend zeg! 6 jaar niet ongesteld. Tja dan snap ik dat het lastig is ;)

Ik had het spiraaltje nu ruim 3 jaar en ook niet ongesteld. Ervoor zwanger en bevallen van de jongste en daarvoor had ik 5 jaar een spiraaltje. Dus weet het zelf ook even niet zo goed...

Tussen de 2 spiraaltjes in dus 9 mnd zwanger geweest en 1,5 jaar ongesteld met een cyclus van 28 dagen dus hoop zo dat het nu ook zo is.

Ik test ook gewoon vrolijk verder haha. Af en toe een zwangerschapstest en elke dag een ovu. Tot op heden niks te vinden.

Ik denk dat ik toch de 10 de mijn eisprong had en nu is mijn nod dus op de 24ste. Hopelijk! We zullen zien.

Heb jij inmiddels al bloedverlies of iets anders gehad sinds het spiraal er uit is?

12. Robin20

Robin20 Actief lid

8 aug 2015
    150
    0
    0
    Ja het is even een beetje aftasten na zo'n spiraal! Maar wel spannend 24e. hopelijk positief!

Na het verwijderen van het spiraal ben ik 2 dagen later ongesteld geworden. Een paar dagen van zwaar naar licht en weer zwaar naar weg. Mja toch positief getest op de ov test.

13. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Ik had 1 dag na verwijderen een beetje bruin. De dag erna Niks En de 2 dagen opvolgend een inlegkruisje vol. Erna niks meer. Dus vind het moeilijk een dag te pakken van de cyclus.

Wel weet ik bijna zeker de 10 de mijn ei gevoeld te hebben. Naar ben pas de 11 de begonnen met testen...

De 10 de en 11 de ook een inlegkruisje helder bloed. Dus er valt geen touw aan vast te knopen.

Als ik uitga van de 10 de dan is het ook de 24ste nod. Ben benieuwd want misschien zit ik wel helemaal verkeerd haha

14. Robin20

Robin20 Actief lid

8 aug 2015
    150
    0
    0
    Gisteren helaas ongesteld geworden.
    Hoe is het bij jou 3muisjes, al wat duidelijkere cyclus?
    Ik zou nu een cyclus van 20 dagen hebben. Denk zelf dat ik mis nog in het "ritme" moet komen haha.

15. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    O wat balen Robin! Hier ben ik op de 23ste ongesteld geworden. Dus zat toch wel een beetje goed kwa cyclus ;)

Ook alleen maar omdat ik 'denk' mijn eisprong gevoeld te hebben.

Ik was wonderbaarlijk na 2 dagen al weer klaar... Normaal gesproken was ik volledig 4 dagen ongesteld en dan 1 a 2 dagen een beetje na. Maar nu 2 dagen misschien een tampon vol...

Sinds de 25ste gebruik ik ov testen. Maar daar is niks op te zien. Ik vermoed dan dat hij rond 4 sept. Moet komen. Maar begin nu weer te twijfelen. Jij had wel positief op de ov test toch? Was die dan op de 16 de?

16. expectful2009

expectful2009 Niet meer actief

Hoe gaat het bij jullie dames? Ik ben inmiddels zwanger. Heb vandaag positief getest!

17. ice19

ice19 Actief lid

12 sep 2011
    161
    0
    0
    Genieten van het leven!
    Hier nog niks.
    25-8 mijn spiraal laten verwijderen.
    Do begonnen met ov testen.
    Ene dag een redelijke streep en dan daags erop weer niks en zo gaat t maar door. Ik snap er niks meer van!
    Om de dag aan de klus dus we wachten maar af.
    Hopelijk lukt het net zo snel als de eerste! 😉

18. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Gefeliciteerd MGB! :)

Ben je zo laat gaan testen? Omdat je banner al op 5 weken en 4 dagen staat? Of had je een lange cyclus?

Ik heb mijn 1ste ei gevonden op 3 sept. Nu dus het Wachtbankje tot 17 sept..... Spannend! Hoop zo dat het al raak is! Al voel ik me niks anders dan normaal
    Succes ice19!

19. Suus1980

Suus1980 Lid

4 sep 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 10 augustus mijn spiraal laten verwijderen en ik heb daarvan rond de 3 dagen licht bloedverlies gehad.
    Op 03 september werd ik ongesteld en dat duurde drie dagen maar stelde niet zoveel voor. Ik had echt verwacht dat na 5 jaar spiraal en niet ongesteld geweest te zijn dat het behoorlijk heftig zou zijn, maar alles behalve dat.
    Ik heb alleen nog wel een gek gevoel in me buik, moe en regelmatig hoofdpijn.
    Dus nu steeds in twijfel zal ik wel of niet testen....

20. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde! Na verwijderen 2 dagen licht bloed verlies.

Vervolgens na 2,5 week ongesteld. 2 dagen bloed verlies ipv 4 a 5 wat ik normaal had voor mijn spiraal. Ik had ook verwacht dat het veel meer zou zijn! Maar ook niet verwacht dat ik zo snel al weer in mijn cyclus zou zitten. Deze ronde een cyclus van 27 dus dat is super!

Deel Deze Pagina