cyclus na verwijderen van mirena spiraal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 3muisjes, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus1980

Suus1980 Lid

4 sep 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is afwachten wat nu mijn volgende nod is. Ik heb werkelijk geen idee wat mijn cyclus is. Het is een eerste zwangerschap voor mij dus alles is nieuw. Bij ieder dingetje wat je in je lichaam voelt denken je, zou dit een symtoom kunnen zijn hihi.

2. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Heey! Ik zie dat je ongesteld bent geweest Suus? Wat vreemd dat het maar 1 dag was... Zou het een innesteling kunnen zijn geweest? Gebruik je ook ovu testen?

Hier vandaag op cyclus dag 26 ongesteld geworden. En ook behoorlijk heftig :(

Ben benieuwd of de cyclus zo gaat blijven...

3. Suus1980

Suus1980 Lid

4 sep 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 3 dagen ongesteld geweest, nou ja 3 dagen wat bloedverlies.
    Gisteravond had ik een licht streepje in de ovulatie test staan 😊

4. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Je ziet het bij mij in mijn 'handtekening' :) 19-06 spiraaltje verwijderd, 12-07 eerste dag ongesteld. Wel een paar dagen na het verwijderen wat bloedverlies (lichtroze, 2 dagen). Daarna netjes een cyclus 26, daarna 2 keer 28. Zijn nu in ronde 4 bezig.. dus nog geen positieve test :)

5. Suus1980

Suus1980 Lid

4 sep 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het hier dames?
    Hier even wat symptomen van mij die ik even kwijt moet.
    Ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus. Ik heb heel erg last van mijn borsten/tepels, en heb het gevoel dat ze wat groter zijn. Als iemand er alleen al bij in de buurt komt scherm ik ze af omdat ik bang ben dat ze aangeraakt worden.
    Ook heb ik sinds een paar dagen dat ik niet mezelf ben ik kan van het 1 op andere moment echt veranderen in een duivel 😳 En daar hoeft niks voor te gebeuren, het gebeurd gewoon. Ik heb altijd al wat last van maagzuur maar sinds een paar dagen is dat wel erg veel geworden. En toch ook wel een raar gevoel in mijn onderbuik, niet te vergelijken met ongi pijn.
    Ik heb nog een test liggen maar wil het eigenlijk nog proberen uit te stellen maar of dat nog langer lukt!

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Bij mijn dochters was mijn eerste symptoom brandend maagzuur. Ook nog voordat ik een test gedaan had.
    Nu had ik flinke hoofdpijn, rugpijn en een raar gevoel in m'n buik.

Ik hoop het voor je!!

7. Robin20

Robin20 Actief lid

8 aug 2015
    150
    0
    0
    Hallo suus1980,
    Vind het erg knap dat je kan wachten! Maar ook begrijpelijk, veels te vroeg testen zorgt ook voor zorgen.
    Ik heb vorige week donderdag positief getest (ook eigenlijk te vroeg getest hihi) erg spannend! Hoop dat ie ook positief uitvalt voor jou!!

8. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik liet 17 november 2011 mijn spiraaltje verwijderen. Na 7 jaar myrena was het even afwachten wat mijn cyclus ging doen want werd niet meer ongesteld in die periode. Na die periode ook niet, want heb nu een 3 jarige peuter in zijn bedje liggen. Ik was dus meteen zwanger.

9. Suus1980

Suus1980 Lid

4 sep 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Robin ☺
    Dat lijkt mij echt heerlijk zoals het bij jou gegaan is Jynn.

Ik kon het vanmorgen toch niet weerstaan om een test te doen. Ik zit nu op dag 25 van mijn cyclus. Maar helaas de test was negatief. Wacht nu maar gewoon af op mijn ongesteldheid en dan weer een nieuwe ronde.

10. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Hoi Suus 1980. Ben je inmiddels ongesteld geworden? :(

Hier had ik mijn vorige cyclus van 26 dagen en de afgelopen x behoorlijk veel bloed verloren en echt krampen gehad... heb toch het idee dat er iets heeft gezeten dat vroegtijdig is afgebroken.

Deze keer ook een cyclus van 26. En testte ik vanaf 10 a 11 dpo een lichte 2de streep. Ik ben dus ZWANGER! :)

mijn cyclus na mirena spiraaltje is dus telkens rond de 2 a 3 cyclussen weer goed :)

11. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Mijn mirena is op 25 sept. j.l. verwijderd. 3 dagen erna ging ik volop vloeien (ongesteldheid? ik denk van wel), maar er waren ook veel bloedklonten (bah). nu zit ik op dag 15.... ben benieuwd hoe lang het gaat duren. succes jullie allen en proficiat voor de zwangeren!

12. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Spannend Bloomy! Klinkt als een heftige ongesteldheid... niet fijn hè? ! Hopelijk is alles nu mooi schoon en vrij voor een kindje :)

Laat je het weten als het is gelukt?

Ik merk wel als ik alle verhalen zo lees dat een mirena toch fijner is dan de pil. Sowieso kwa gebruik maar ook als je nog kinderen wilt. Cyclussen zijn eerder normaal heb ik het idee

13. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Tuurlijk, ik houd jullie op de hoogte!
    Hoe voel jij je verder 3muisjes? Jij bent wel echt snel zwanger geworden joh.

Ja ik vind Mirena veel fijner dan de pil. Niks niet vergeten of onveilig (bij bv. antibiotica of diaree), weinig menstruatie; ideaal.

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    spannend meiden,

hier mijn spiraal er nog in nog 2,5 week :) en dan mag hij er eindelijk uit,,
    ik ben nu sinds gister voor het eerst tijden mirena ongesteld..
    heel vreemd.. maarja kan ook heel goed zijnd oor afbouwen van medicatie dat me lichaam zo reageert,,
    bne zooo benieuwd hoe mijn cyclus gaat zijn na mirena.
    was bij beide kids vlot zwanger, :D,.

heel veel succes meiden

15. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Spannend spannend dames!

Ik ben zelf nooit ongesteld geweest met spiraaltje had alleen 1dag in de maand last van zere borsten en lage rugpijn. Achteraf vergeleken en het is mijn eisprong!

Afgelopen maand zelfs de innesteling gevoeld. Hetzelfde lage rugpijn gevoel als bij eisprong. Erg vreemd en precies 7 dagen na eisprong.

Ben wat dat betreft wel erg gevoelig geloof ik!

Ik voel me goed! Niet veel last van kwaaltjes. Wel vervelend want ben bang dat het mis is of kan gaan. De zwangerschap is niet overduidelijk aanwezig zeg maar, Maar goed probeer wel te genieten hoor!

Ik duim voor jullie!

16. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toen mijn Mirena eruit ging werd ik pas na 6,5 week ongesteld. Een week lang gelijk. Vrij snel daarna was mijn cyclus regelmatig en na vijf maanden was ik zwanger. Liep helaas niet goed af, maar vrolijk gaan we verder. Ik heb 2 mirena's achter elkaar gehad trouwens, ben 10 jaar lang niet ongesteld geweest.

17. angela89

angela89 Lid

2 okt 2015
    67
    0
    0
    NULL
    Almere
    Mijn mirena spiraal is er nu 2 jaar uit.

hoop ellende mee gehad pf. maar goed.. ik kreeg direct een bloeding die 2 a 3 dagen aanhield. Het verwijderen ging ook niet pijnloos helaas. heb er echt 3 dagen lang last van gehad.

na ongeveer 1.5 week kwam mijn menstruatie, maar dit was al te verwachten eengezien ik wel gewoon ongesteld werd met het spiraal.

cyclus is wel erg door de war geraakt moet ik zeggen.

ik heb een onregelmatige cyclus 24-25-26-27-28 en de laatste keer zelf 1 van 37 dagen.

of het door mirena komt geen idee.. ik was al ongesteld vanaf mijn 7e helaas!! maar het was bij mij altijd al gelijk hevig en veel. de mirena was eigenlijk een oplossing voor het vele bloedverlies en de erge krampen. helaas ook dit werkte niet.

maar voel me 10x beter zonder spiraal dan met.

Deel Deze Pagina