Cyclus na verwijdering Mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Kuipersl, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hier gaat hij er begin of eind november uit, twijfelen nog een beetje. Ben benieuwd hoe mijn cyclus dan loopt hoor na 4 jaar:$

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Succes Dniise! Hopen op een regelmatige cyclus :).

3. Luja

Luja Niet meer actief

Hier heb ik na de geboorte van mijn dochtertjes een mirena laten plaatsen. Hij heeft 3 jaar en twee maanden zijn werk gedaan.
    Heb al die tijd niet tot nauwelijks gevloeid, alleen aan het begin een paar druppels..
    20 augustus 2012 is hij verwijderd, 31 augustus was ik tegen onze verwachtingen in al weer ongesteld, wel maar 4 dagen in plaats van 6.. Rond 28 september zou ik weer ongi moeten worden, niets... Getest, negatief.
    We dachten al, das te mooi om waar te zijn.. Week later, voor de zekerheid de andere 2voor5 test ook maar gedaan, we hadden hem toch in huis.. En ja hoor, zwanger!!!!

Dus het kan, direct na verwijderen mirena zwanger worden!
    Morgen alweer 8 weken..ben blij als we de 12 weken mijlpaal gehaald hebben!

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Larissa, gefeliciteerd :)!
    Heb jij geen bloeding gehad toen de Mirena eruit werd gehaald?

5. Luja

Luja Niet meer actief

@ redhead dankjewel!:)

Ik heb met het eruit halen van de mirena wel wat gebloed ja, maar bij mij moest m'n baarmoedermond ook gekanteld worden, de touwtjes waren niet te vinden. Dus ik weet niet of het bloeden door het kantelen kwam of door het verwijderen vd mirena.

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Mmm, dat weet ik ook niet. Bij mij was alles nog wel goed te vinden en ik heb 8 dagen gebloed :S.

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik doe het! Na 22 dagen ongesteld geworden :D.

8. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Hier ook mijn verhaal,

Begin april mijn spiraaltje laten zetten..
    nu hebben we toch besloten om voor een 2de te gaan dus heb mijn spiraaltje 21 september laten verwijderen.
    2 dagen later op 23 september ongesteld geworden.. en goed ook! heb zeker 7 dagen gebloed. al was het de laatste dagen niet zoveel meer.. voor het spiraaltje was ik altijd max 5 dagen ongi..
    maarja.. ik reken mijn cyclus dus vanaf 23 september en nu zijn we 42 dagen verder en geen bloed te bekennen..jullie willen niet weten hoeveel negatieve testen ik al voorbij heb zien komen! afgelopen donderdag voor het laatst getest.. ben er echt even klaar mee. ik heb wel al dik 2 weken last van menstruatie pijnen en ded laatste dagen veel witte, beetje slijmerige afscheiding. het is net alsof mijn menstruatie wil komen maar dat het er op 1 of andere manier niet uit kan komen. klinkt een beetje raar misschien.. ik had wel een kleine cyste van zo'n 3cm, dus moet sowieso 18 dec terug komen bij de gyn om een echo te maken. ik hoop dat ik voor die tijd al ongi ben geworden.. of niet natuurlijk! maar dan wel graag een positieve test!

Groetjes Martina

9. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    brrrrr ik ga donderdag mn spiraal eruit laten halen na 5 jaar! Plaatsen was echt enorm pijnlijk, met braken en flauw vallen aan toe;) (watje) dus ik hoop dat t verwijderen mee valt! Ben daarnaast ook erg benieuwd of alles nog naar behoren werkt van binnen. Was voor spiraal heel regelmatig ongesteld, hoop dat dat nu nog zo is.

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Succes Koekenpan :)

11. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    zo hij is eruit. Minder heftig dan t inbrengen, maar ik vond het nog steeds geen feest. Was wel gewoon hop in 1 x gebeurd

12. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    jeeej! na 8 weken ben ik dan eindelijk ongesteld geworden..
    maar sjonge jonge.. wist niet meer dat het zo erg was!
    wat een buikpijn en bloedverlies..
    nu op naar de volgende ronde!
    Joehoeee..

13. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    heb sinds gisteravond wat oud bloedverlies. Denk onttrekkingsbloedinkje ofzo? Wel lekker idee dat ik dat ding kwijt ben! Wel weer even klungelen met condooms :p

14. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ik denk inderdaad onttrekingsbloeding.. ik begon 2 dagen na het verwijderen te bloeden.
    Hahaha.. Condooms, erg is dat he, als je die dingen gewoonlijk niet gebruikt.

15. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    hahaha ja wat een ondingen zijn het...vriend zegt dat hij niet veel verschil voelt, maar ik wel, voelt voor mij echt wat stroever :)

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Koekenpan, fijn dat ie eruit is :).
    MamavanNikhil, dat heeft wel even geduurd zeg :S. Hopen op een regelmatige cyclus nu!

Condooms, haha! Ik vind ze niet zo vreselijk eigenlijk. Inmiddels gebruiken we ze niet meer, maar ik had er echt geen last van.

17. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Heeft idd heel lang geduurd.. eeuwen voor mijn gevoel!
    Maar gelukkig..
    Ik heb nu wel een goede menstruatie, dus heb goede hoop voor de volgende ronde!

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Even een update 27 augustus verwijderd, 2 dagen later onttrekkingsbloeding, eerste cyclus 32 dagen, nu mooi 28 dagen zoals ie ook voor 3,5 jaar mirena was.

19. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    hoe tel je je eerste cyclus? vanaf de eerste dag van die onttrekkingsbloeding? Ik heb mijne er vorige week donderdag uit laten halen, toen zondag begonnen met (oud) bloedverlies en wat stolsels....dit heb ik nu nog steeds een beetje.

20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    nou ik dacht dat de onttrekkings bloeding niet mee telde en dat ik in september gewoon mijn ongi zou krijgen, want tussen mijn laatste mogelijke ongi met mirena en mijn onttrekkingsbloeding zat maar een kleine 2 weken, maar de bloeding in september bleef uit op 2 dagen 1x wat lichte spotting na. Dus voor mij heb ik inderdaad mijn eerste cyclus vanaf de eerste dag van de onttrekkingsbloeding gerekend. Dat was dus 32 dagen, 2de cyclus was mooi 28 dagen wat hij voor de mirena ook was. En nu steven ik weer op 28 dagen af (al hoop ik dat ie uit blijft ;) )

Deel Deze Pagina